Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitaja, laitoshuoltaja vai keittäjä?

Vierailija
15.04.2018 |

Mihin noista kouluttautumista suosittelisit minulle?

Olen 40+ vuotias, koulutukseltani merkonomi, merkatti ja osastonsihteeri. Lukiota en ole käynyt. Työkokemusta on 15 vuotta sihteerin työstä, pari vuotta avustavista taloushallinnon tehtävistä, vuosi puhelinvaihteesta ja pari kk lähetin ja kauppa-apulaisen töistä.

Nyt on nykyinen työni sairaalan osastonsihteerinä loppumassa enkä ole kovin optimistinen siitä että enää saisin oman alani töitä. Tietotekniikan kehittymisen myötä tasoiseni toimistotyöt ovat vähentyneet reilusti ja työttömiä alalla on todella paljon.

Lapseni ovat jo 14- ja 18-vuotiaat joten vuorotyökin voisi ihan hyvin tulla jo kyseeseen. Lapseni pärjäisivät etenkin parin vuoden koulutukseni jälkeen jo erittäin hyvin illat/yöt itsenäänkin töitä tehdessäni.

Olen luonteeltani avulias, hyväntahtoinen, ahkera ja tunnollinen. Huonon työilmapiirin työpaikoissa olen tähän asti pärjännyt hyvin katsomalla minuun kohdistuvaa huonoa käytöstä reilusti läpi sormien ja olemalla joustava, ystävällinen ja kunnioittava ihan kaikille, keskittymällä tekemään työni hyvin.

En todellakaan haaveile urasta vaan haluaisin työn jossa voin kokea tekeväni jotain hyödyllistä ja joka ei ole turhan haastavaa. Hoivaviettiä löytyy ja kotonakin tykkään siivoilla ja kokkailla. Palkan ei tarvitse olla hyvä. Plussaa jos alalta löytyy töitä helposti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja ehdottomasti. Keittäjä ei ainakaan. Lähihoitajana pääsee ihan mukavalle ansiolle jos valvoa.

T:osastonsihteeri

Vierailija
22/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitaja ehdottomasti. Keittäjä ei ainakaan. Lähihoitajana pääsee ihan mukavalle ansiolle jos valvoa.

T:osastonsihteeri

Miksi ei keittäjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajaksi, lapsiin ja nuoriin kannataa perehtyä, kun tätä kokemusta on jo vuosien takaa ☺️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi