Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuisitko jos miehesi salaisi ostaneensa moottoripyörän?

Vierailija
14.04.2018 |

Miehen kaveri tuli äsken kahville ja juteltiin kesäsuunnitelmista. Hän siinä sitten kysyi mieheltäni, että tilasitko jo ne uudet renkaat?
Ihmettelin, että mitkä renkaat. Juuri kävin vaihdattamassa autoon uudet.
Miehen kaveri tähän, että eikun siihen harrikkaan.

Oli muuten varmasti kaikilla näkemisen arvoiset ilmeet siinä vaiheessa, kun kysyin, että mihinkähän harrikkaan!?
Mies änkytti, että ei olisi halunnut vielä kertoa minulle.
Menin niin sanattomaksi, että lähdin vaan ulos enkä todellakaan tiedä mitä sanon, kun menen takaisin.

Eihän kukaan ostele vaimoltaan salaa moottoripyöriä, eihän??

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli yllätys sinulle. Pääsette yhdessä ajelemaa kesällä = D

Vierailija
2/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin ollut! Mies vaan tietää, etten pysty moottoripyörän kyydissä istumaan vammani vuoksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vihainen, mutta vain siksi, että minäkin haluan ajaa!!!

Vierailija
4/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mies saa käyttää omat rahansa ihan mihin tahtoo kunhan yhteinen katto pysyy pään päällä, laskut tulee maksettua ja kaapissa on ruokaa. Niin minäkin teen.

Vierailija
5/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5/5

Vierailija
6/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ois sen luokan juttu että  lusikat menisivät jakoon välittömästi.

Vierailija
7/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta olisin erittäin hämmästynyt ja loukkaantunutkin siitä, että hän haluaisi salata tuollaisen asian.

Vierailija
8/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuttuisin. Ei ostoksia tarvii salailla. Saattaisin jopa erota, kun en tajuais tuota salailua millään tasolla. Kyllä luottaa pitää pystyä.

Vierailija
9/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että jos tarvitset renkaita niin sais vaikka ilmaiseksi kesä tai talvirenkaat ja ihan uusi vararengas on kontissa. Kesärenkaat on melkein loppuun ajetut, mutta niillä ajaa vielä ehkä sen yhden kesän. Sen verran niissä on pintaa. Talvirenkaat on takana tosi hyvät ja edessä kuluneet, mutta ehkä kesärenkaat sais niistäkin jos ei talvella uskalla ajaa enää. Voisin mitata joku päivä onko ne jo sakko renkaat. Mut ilmasiks sais jos tarvii.

Vierailija
10/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salailusta suuttuisin, moottoripyörästä en.

Vierailija
11/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ostaa vaikka Ferrarin omilla rahoillani. Tosin tapani on aina ensin fiilistellä ajatuksella, sitten tutkia asiaa ennen ostoa, ostotapahtuma ja vihdoin se omistamisen ja ajamisen riemu.

Kysymys kuuluu, miksen saisi käyttää omia rahojani kuten haluan? Ei Harrikkaakaan talousrahoilla tai pikavipillä osteta.

Vierailija
12/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos se ei olisi Kawasaki.

Vierailija
13/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän suutuin, meillä osti kanssa salaa... Kostoksi otin koiran, ajoin A- kortin ja ostin myös moottoripyörän.

Vierailija
14/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ostaa omalla rahalla, niin ok. Pelkäsin mies vaimon reaktiota, kun ei uskaltanut kertoa.

Vierailija
15/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän suutuin, meillä osti kanssa salaa... Kostoksi otin koiran, ajoin A- kortin ja ostin myös moottoripyörän.

Hoidat varmaan koiran itse?

Vierailija
16/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli mun mies tekisi tuollaisen tempun, niin todellakin rikkoisi meidän välisen luottamuksen ja menisi lusikat jakoon. Lupaa ei tarvitse pyytää, mutta kyllä asioista pitää jutella etukäteen jos kerran parisuhteessa ollaan. Kyllähän se joka tapauksessa perheen käytettävissä olevia varoja vähentää jos toinen humputtaa omansa menemään noinkin tyhjänpäiväiseen asiaan.

Vierailija
17/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli mun mies tekisi tuollaisen tempun, niin todellakin rikkoisi meidän välisen luottamuksen ja menisi lusikat jakoon. Lupaa ei tarvitse pyytää, mutta kyllä asioista pitää jutella etukäteen jos kerran parisuhteessa ollaan. Kyllähän se joka tapauksessa perheen käytettävissä olevia varoja vähentää jos toinen humputtaa omansa menemään noinkin tyhjänpäiväiseen asiaan.

Kaikilla ei ole yhteisiä rahoja eikä aloittaja maininnut asiaa.

Vierailija
18/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin tällä viikolla itselle ja tytölle skootterit. Itse tienaamillani rahoilla. Ei tullut mieleenikään kysyä mieheltä ”lupaa”.

Vierailija
19/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole yhteisiä rahoja eikä aloittaja maininnut asiaa.

Vaikkei olisi yhteisiä rahoja, niin silti kuuluu kertoa kumppanille. Jos jostakusta tuntuu ettei tarvitse kertoa, niin enpä usko, että suhde on kovin pitkäikäinen. Tällaisen "omat rahat ja teen mitä lystään" tyypin kanssa en olisi päivääkään.

Vierailija
20/64 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin tällä viikolla itselle ja tytölle skootterit. Itse tienaamillani rahoilla. Ei tullut mieleenikään kysyä mieheltä ”lupaa”.

Skoottereissa nyt on kysymys pikku rahoista jos verrataan mitä moottoripyörät maksaa. Mikäli ei ole vanha romu kyseessä.