Mitä mieltä tästä suunnitelmasta parisuhteen parantamiseksi?
Mies tuntuu pitävän minua itsestäänselvyytenä ja seksuaalisesti epäkiinnoatavana 15v suhteen seuraksena. Päätin nyt alkaa aktiivisesti treenata kroppaa niin timmiksi, että idioottivarmasti kerään miesten katseita myös oman miehen seurassa liikkuessani kesällä niin että mies sen huomaa, niin josko alkaisin enemmän kiinnostaa ja jotain arvostustakin saisin osakseni.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paraneeko teidän parisuhde sillä, että sinä saat enemmän seksiä? Onko se tosiaan teidän ainoa ongelma? Yleensä tuollaista ongelmaa ei ole, jos kaikki muu on kunnossa.
Kyllä paranisi, tällä hetkellä ehdottomasti suurin ongelma on tuo. Ap
Ja olet satavarma, että mies on samaa mieltä eikä siltikään tee asialle mitään? Kuulostaa oudolta.
Mies ei tietenkään ole samaa mieltä koska tietää saavansa seksiä aina kun haluaa, toisin kuin minä. Ap
Niin mutta mikä on miehen ongelma? Miksi seksi ei maistu? Teidän parisuhde on kahden kauppa eikä sitä voi rakentaa vain toisen näkökulmasta.
Miehellä on tosiaan omat ongelmansa joiden vaikutuksen suhteeseen ymmärrän, mutta silti pitkään jatkunut tilanne turhauttaa. Osaksi siksi suhde on meinannut päättyä pariin kertaan viimeisen vuoden sisällä mutta nyt olemme vaikuttaisi siltä että pahimman yli olemme päässeet ja mies on toivonut minulta kärsivällisyyttä vielä tuossa seksiasiassa. Mutta minun psyyke taas ei enää kestä tätä tekemättä mitään konkreettista joten erittäin looginen seuraus siitä ettei miestä kiinnosta keskittyä vartalooni on se, että keskityn itse siihen maksimaalisella intensiteetillä. Ap
Laihtuminen ja ulkonäön parantaminen kohentaa ehkä omaa mielialaasi. Muilta miehiltä saat huomiota ilmankin, ihan vsin alkamalla vilkuilla ympärillesi ja flirttailemalla. Se on oikeastaan tehokkaampi keino saada romanttista uutta vipinää ja miesten kiinnostusta elämään kuin pingottava oman navan tuijottelu ja kalorien laskeminen.
Vierailija kirjoitti:
Paraneeko teidän parisuhde sillä, että sinä saat enemmän seksiä? Onko se tosiaan teidän ainoa ongelma? Yleensä tuollaista ongelmaa ei ole, jos kaikki muu on kunnossa.
Lyön vetoa,että ap:n miehellä on toinen nainen. Tuossahan on kaikki merkit ilmassa.
Voi vittu ja kerpäle. Tämä on aivan naurettavaa, jossinä rakas Ritva teet minulle tuon niin minä menen ja asetan Maijan pöydälle töissä. Että niin.
Vierailija kirjoitti:
Laihtuminen ja ulkonäön parantaminen kohentaa ehkä omaa mielialaasi. Muilta miehiltä saat huomiota ilmankin, ihan vsin alkamalla vilkuilla ympärillesi ja flirttailemalla. Se on oikeastaan tehokkaampi keino saada romanttista uutta vipinää ja miesten kiinnostusta elämään kuin pingottava oman navan tuijottelu ja kalorien laskeminen.
Minulla ei itsetunto tällaisissa tilanteessa riitä siihen ilman että voin luottaa siiihen että kroppani on niin hyvä kuin siitä voi saada.
Eikä varmasti ole miehellä toista naista.
Ap
..joten ei minulla ole mitään muuta vaihtoehtoista toimintatapaa enää ja tämä on kerta kaikkiaan nyt vihon viimeinen yritys. Kiitos komppaamisista heille joiden mielestä idea on hyvä. Ap
Olet väärässä. Trenaaminen on oikea polku. Mustasukkaisuus ei.
t. Mies.