Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä suunnitelmasta parisuhteen parantamiseksi?

Vierailija
14.04.2018 |

Mies tuntuu pitävän minua itsestäänselvyytenä ja seksuaalisesti epäkiinnoatavana 15v suhteen seuraksena. Päätin nyt alkaa aktiivisesti treenata kroppaa niin timmiksi, että idioottivarmasti kerään miesten katseita myös oman miehen seurassa liikkuessani kesällä niin että mies sen huomaa, niin josko alkaisin enemmän kiinnostaa ja jotain arvostustakin saisin osakseni.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/tietoa_parisu…

Lue tää

Luin. Ei mies lähde työstämään yhtään mitään, eikä halua osoittaa arvostusta minua kohtaan eikä tunne seksuaalista halua minua kohtaan, joten mitä annettavaa tekstillä on minulle? Ap

Vierailija
22/108 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että kerro miehelle miltä susta tuntuu, jos ei auta etsi hyvä tunnekeskeinen pariterapeutti. Ja varaa pariterapia aika

Vierailija kirjoitti:

Mies tuntuu pitävän minua itsestäänselvyytenä ja seksuaalisesti epäkiinnoatavana 15v suhteen seuraksena. Päätin nyt alkaa aktiivisesti treenata kroppaa niin timmiksi, että idioottivarmasti kerään miesten katseita myös oman miehen seurassa liikkuessani kesällä niin että mies sen huomaa, niin josko alkaisin enemmän kiinnostaa ja jotain arvostustakin saisin osakseni.

Olen varmaan sata kertaa kertonut. Mies ei suostu pariterapiaan. Ap

No sitten JSSAP koska ei se sammunut tuli  enää uudelleen syty.Olet liian tuttu.

Treenaa ittes kuntoon ja laita nykyinen mies kierrätykseen kun se ei enää ole susta kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue tää

Luin. Ei mies lähde työstämään yhtään mitään, eikä halua osoittaa arvostusta minua kohtaan eikä tunne seksuaalista halua minua kohtaan, joten mitä annettavaa tekstillä on minulle? Ap

Sulla on varmaan joku tosi hyvä syy roikkua noin vastentahtoisen miehen kanssa vuosikausia, mutta en kyllä keksi mikä se syy voisi olla.

Vierailija
24/108 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että kerro miehelle miltä susta tuntuu, jos ei auta etsi hyvä tunnekeskeinen pariterapeutti. Ja varaa pariterapia aika

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan sata kertaa kertonut. Mies ei suostu pariterapiaan. Ap

No sitten JSSAP koska ei se sammunut tuli  enää uudelleen syty.Olet liian tuttu.

Treenaa ittes kuntoon ja laita nykyinen mies kierrätykseen kun se ei enää ole susta kiinnostunut.

Nuorempi lapsi on vielä liian pieni siihen ratkaisuun, joten tässä on muutama vuosi aikaa vielä yrittää muutosta. Ap

Vierailija
25/108 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama lisäkilo, mutta miehet ovat tosi kiinnostuneita minusta. Olen kuulemma tosi mukava ja kiva ihminen. Onko kyse kropastasi vai luonteesta?

Vierailija
26/108 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muutama lisäkilo, mutta miehet ovat tosi kiinnostuneita minusta. Olen kuulemma tosi mukava ja kiva ihminen. Onko kyse kropastasi vai luonteesta?

Uskoisin että kroppaa on helpompi muokata kuin luonnetta. Ap

Vierailija
27/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua kyllä tökkii tollanen ajattelu, että mustasukkaisuudella aletaan hakea huomiota. Ja noin pitkä parisuhde takana, luulisi että osaisitte keskustella asioistanne ilman typeriä pelejä. En usko että väkisin vääntämällä ja kiusaamisella parisuhdetta parannetaan oikeasti.

Seksuaalisella halulla ei ole juurikaan tekemistä järjen kanssa. Ei keskustelu auta sihen, että mies yhtäkkiä alkaa nähdä vaimon himottavana. Se tulee ihan muista jutuista se.

Vierailija
29/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mua kyllä tökkii tollanen ajattelu, että mustasukkaisuudella aletaan hakea huomiota. Ja noin pitkä parisuhde takana, luulisi että osaisitte keskustella asioistanne ilman typeriä pelejä. En usko että väkisin vääntämällä ja kiusaamisella parisuhdetta parannetaan oikeasti.

Seksuaalisella halulla ei ole juurikaan tekemistä järjen kanssa. Ei keskustelu auta sihen, että mies yhtäkkiä alkaa nähdä vaimon himottavana. Se tulee ihan muista jutuista se.

Todellakin näin. Itse asiassa tilanne ei koskaan olisi mennyt niin pahaksi jos olisin tajunnut keskustella VÄHEMMÄN aiheesta. Ap

Vierailija
30/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai ei sitä voi tietää olisiko, muta ainakin mies on monesti sanonut että mitä enemmän asiasta jauhan, sitä vähemmän seksi kanssani kiinnostaa .ap

Vierailija
31/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksin sitä, jos minua yritetään pelata mustasukkaiseksi. On luonnevikaista yrittää saada kumppanille paha mieli. Eli minuun jos yrittäisit, niin noin pitkän suhteen ollessa kyseessä kertoisin ensin, että jos tuo henkinen sodankäynti ei lopu, minä en jää kärsimään sen uhriksi vaan lähden ja jos se ei lopu, lähtisin.

En ymmärrä, miten tuo voi olla hyvä idea kenestäkään. Yksikin daami baarissa ensikohtaamisella yritti tuota. Juteltiin jonkin aikaa, minkä aikana tein hänelle selväksi, että jutteluun jää. Hän yritti tehdä minua mustasukkaiseksi kysymällä, pitäisikö hänen mennä tanssimaan hänelle tanssilattialta flirttailevan miehen kanssa. Vastasin, että sinun elämäsi, mene jos haluat ja älä mene jos et halua. Ei mennyt.

m27

Vierailija
32/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon lisäksi kunnon keskustelu ongelmista

Vierailija
33/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä halveksin sitä, jos minua yritetään pelata mustasukkaiseksi. On luonnevikaista yrittää saada kumppanille paha mieli. Eli minuun jos yrittäisit, niin noin pitkän suhteen ollessa kyseessä kertoisin ensin, että jos tuo henkinen sodankäynti ei lopu, minä en jää kärsimään sen uhriksi vaan lähden ja jos se ei lopu, lähtisin.

En ymmärrä, miten tuo voi olla hyvä idea kenestäkään. Yksikin daami baarissa ensikohtaamisella yritti tuota. Juteltiin jonkin aikaa, minkä aikana tein hänelle selväksi, että jutteluun jää. Hän yritti tehdä minua mustasukkaiseksi kysymällä, pitäisikö hänen mennä tanssimaan hänelle tanssilattialta flirttailevan miehen kanssa. Vastasin, että sinun elämäsi, mene jos haluat ja älä mene jos et halua. Ei mennyt.

m27

Vastustaisi siis sitä, jos tyttöystäväsi tai vaimosi treenaisi huippukiinteän kropan ja käyttäisi vaatteita joissa se näkyy? Kävisi kanssani uimassa tai kylpylässä jne..? En ole sanonut tekeväni mitään muuta. Ap

Vierailija
34/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue tää

Tuntuu olevan hirveän yleistä tuo, että mies ei halua lähteä pariterapiaan työstämään suhteen ongelmia tai käy muutaman kerran vastentahtoisesti vaimon raahaamana. Lopulta, kun vaimo on jo tehnyt eropäätöksen, mies herää ja alkaa epätoivoisesti yrittää ja silloin olisi kauhea kiire sinne terapiaan... Juna vain meni jo...

Vierailija
35/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m27

Vastustaisi siis sitä, jos tyttöystäväsi tai vaimosi treenaisi huippukiinteän kropan ja käyttäisi vaatteita joissa se näkyy? Kävisi kanssani uimassa tai kylpylässä jne..? En ole sanonut tekeväni mitään muuta. Ap

Sanoit motiivin tähän olevan, jotta muut miehet kiinnostuisivat sinusta ja tämä laukaisisi miehessä mustasukkaisuuden synnyttämät panohalut. On eri asia treenata tuon sairaan suunnitelman takia kuin sen takia, että haluaisit olla timmi omaksi ja miehesi iloksi.

Vierailija
36/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon lisäksi kunnon keskustelu ongelmista

Ollaan keskusteltu kyllä, jopa miehen aloitteesta joskus. Ei ole enää yhtään mitään keskusteltavaa tästä. Ja keskustelu ei ongelmaa ratkaise ollenkaan, kuten joku hyvin ymmärsikin. Siis ongelmista keskustelu ei, muista asioista mukava keskustelu voikin auttaa jotain, mutta eipä sekään ole ratkaisu seksittömyyteen. Minulla on nyt selvä suunnitelma pariksi vuodeksi eteenpäin, siinä ajassa selviää kyllä, kannattiko. Ap

Vierailija
37/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m27

Sanoit motiivin tähän olevan, jotta muut miehet kiinnostuisivat sinusta ja tämä laukaisisi miehessä mustasukkaisuuden synnyttämät panohalut. On eri asia treenata tuon sairaan suunnitelman takia kuin sen takia, että haluaisit olla timmi omaksi ja miehesi iloksi.

Jos tämä suunnitelmani on mielestäsi sairas niin ole hyvä ja kerro yksikin mahdollinen terve suunnitelma. Ja onko mielestäsi väärin treenata siksi, että sen myötä saatu huomio nostaa itsetuntoa joka on ihan pohjamudissa kuten lähes kaikilla naisilla joita oma mies ei halua? Ap

Vierailija
38/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko haluttomuus ulkonäöstä vai jostain muusta? Itse olen eronnut sen vuoksi, että kumppani oli käsittämättömän tylsä ja mielikuvitukseton seksissä. Ei siinä juurikaan jaksanut sitten itsekään asiaan panostaa.

Vierailija
39/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä sinä tunnet miestä kohtaan?

Vierailija
40/108 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m27

Jos tämä suunnitelmani on mielestäsi sairas niin ole hyvä ja kerro yksikin mahdollinen terve suunnitelma. Ja onko mielestäsi väärin treenata siksi, että sen myötä saatu huomio nostaa itsetuntoa joka on ihan pohjamudissa kuten lähes kaikilla naisilla joita oma mies ei halua? Ap

Ymmärrän tuon, mutta jos haluat tehdä miehesi mustasukkaiseksi ja koet itsetuntosi olevan huono, selvittäkää asia keskenänne. Minä olen halunnut tyttöystävääni yhtä paljon, vaikka paino on heitellyt varmaan kymmenisen kiloa. Ei se kiloista riipu, onko liekkiä vai ei. m27