Mitä mieltä tästä suunnitelmasta parisuhteen parantamiseksi?
Mies tuntuu pitävän minua itsestäänselvyytenä ja seksuaalisesti epäkiinnoatavana 15v suhteen seuraksena. Päätin nyt alkaa aktiivisesti treenata kroppaa niin timmiksi, että idioottivarmasti kerään miesten katseita myös oman miehen seurassa liikkuessani kesällä niin että mies sen huomaa, niin josko alkaisin enemmän kiinnostaa ja jotain arvostustakin saisin osakseni.
Kommentit (108)
Suunnitelma on hyvä, toimi meillä loistavasti 20 v. yhteiselon jälkeen. Terapiat on hölynpölyä.
Miehet eivät välitä parista lisäkilosta, jos seksi on hyvää. Olet halukas ja himokas, etkä makaa kuin lahna sängyssä. Millaista se teidän seksi on yleensä, esim. pidätkö suuseksistä? Oletko tiukka, harjoitatko lantiopohjalihaksia?
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät välitä parista lisäkilosta, jos seksi on hyvää. Olet halukas ja himokas, etkä makaa kuin lahna sängyssä. Millaista se teidän seksi on yleensä, esim. pidätkö suuseksistä? Oletko tiukka, harjoitatko lantiopohjalihaksia?
Älä yleistä. Oletko itse 15+v suhteessa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Pintaako kaikki vain on
Mikä kaikki? Jos haluaa kohentaa omaa ulkoista olemusta, miten se vie mitään muita asioita pois? Tätä jokotaita en ole ymmärtänyt koskaan.
Niin ja jos tässä olisi seksiä ”yleensä”, en suunnitteli tätä projektia. Seksiä ei siis yleensä ole ollenkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin puolisoni heinäkuussa vuonna 2000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko itse ollut haluton osapuoli suhteessa, vai onko kenties puoliso ollut haluton sinua kohtaan? Ap
Aloitus heti suklaalevyn jälkeen. :)
Vierailija kirjoitti:
Aloitus heti suklaalevyn jälkeen. :)
Olen aloittanut jo enkä muutenkaan harrasta mitään suklaalevyn syömisiä enkä ole lihava nytkään, ennemminkin hoikka, mutta lihakset eivät erotu tarpeeksi huomion herättämiseksi. Ap
Ap, kerrotko nyt, mitä sinä tunnet miestäsi kohtaan?
Tuollahan salilla noita naimisissa olevia läskiperseitä riittää. Epätoivoisesti yrittävät saada huomiotta nuorilta miehiltä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmista huolimatta rakastan miestä kyllä, mutten pysty sitoutumaan loppuelämän seksittömyyteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko itse ollut haluton osapuoli suhteessa, vai onko kenties puoliso ollut haluton sinua kohtaan? Ap
Ei vaikka paini on noussut 10 kg tuosta tapaamisesta. Meillä on aina ollut hyvää ja estotonta seksiä. Ehkäpä miehesi haluttomuus johtuu jostain muusta kuin kropastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmista huolimatta rakastan miestä kyllä, mutten pysty sitoutumaan loppuelämän seksittömyyteen. Ap
Rakastat miestä joo, mutta kerro vähän tarkemmin mitä hän merkitsee sinulle ja mitä odotat häneltä ja mitä haluat itse antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikka paini on noussut 10 kg tuosta tapaamisesta. Meillä on aina ollut hyvää ja estotonta seksiä. Ehkäpä miehesi haluttomuus johtuu jostain muusta kuin kropastasi.
Aika harvinaista että noin pitkässä suhteessa on ollut jatkuvasti hyvä seksielämä.
En ole väittänyt että miehen haluttomuus johtuu kropastani eikä se johdukaan, tämän suunnitelman tarkoitus on lisätä miehen arvostusta minua kohtaan kun joutuu huomaamaan että muut huomaavat minut toisin kuin hän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastat miestä joo, mutta kerro vähän tarkemmin mitä hän merkitsee sinulle ja mitä odotat häneltä ja mitä haluat itse antaa.
Mies on tärkein ihmiseni ja odotan säännöllistä seksielämää ja sitä että mieskin olisi kiinnostunut seksistä, haluan itse antaa lähestulkoon mitä tahansa sen eteen mutta se ei miehen haluja herätä enkä myöskään enää aio alkaa porata ja madella tämän asian takia, vaan tehdä jotakin itseni ja oman itsetuntoni hyväksi myös. Ap
Treenikuuri oman itsetunnon vuoksi ok. Ajatus että se nostaisi miehesi seksihaluja on kyllä kuolleena syntynyt. Jossain muualla ne ongelmat on, eikä mustasukkaisuus niitä poista. Kannaittaisiko ennemmin kokeilla "vuorisaarnametodia": käyttäydyt miestäsi kohtaan niin kuin toivoisit hänen käyttäytyvän: olet kiva, huomioit, kehut..?
Luulen myös, että ongelmat ovat jossain muualla. Onko miehesi masentunut? Voi masentua entisestään, jos yrität tehdä mustasukkaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Treenikuuri oman itsetunnon vuoksi ok. Ajatus että se nostaisi miehesi seksihaluja on kyllä kuolleena syntynyt. Jossain muualla ne ongelmat on, eikä mustasukkaisuus niitä poista. Kannaittaisiko ennemmin kokeilla "vuorisaarnametodia": käyttäydyt miestäsi kohtaan niin kuin toivoisit hänen käyttäytyvän: olet kiva, huomioit, kehut..?
Juuri näin. Tekee ap hyvää sun itsetunnolle, mutta ei tule vaikuttamaan millään lailla miehen latistuneisiin tunteisiin. Teillä on ongelma, eikä se ole sun vartalo.
Kuten olen sanonut, tätä asiaa on puhuttu vuosia ja kaikki puhe tästä on vain pahentanut ongelmaa. Puheen aika on ohi. Kuinka pitkä suhde teillä on? Et pysty samastumaan tilanteeseeni lainkaan etkä myöskään haluttoman miehen asemaan, ehkä oletkin sairaalloisen mustasukkainen?! En ole nytkään yhtään lihava, mutta kuten sanoin, vain huomattavat erottuvat lihakset yhdistettynä hoikkuuteen todella herättävät huomiota. Ap