Jos joku ihan tosissaan syö jotain halpissulatejuustoja niin sietäisi hävetä
Kommentit (11)
Apua nyt hävettää
t.halpissulatejuustojen aktiivinen käyttäjä
Mä miellän nuo Valion juustot niiksi halppiksiksi.
Hoh hoijaa, joo, ihan kauheesti hävettää kun elän niin pienellä paska palkalla että pakko ostaa halvinta juustoa mitä löytyy! joskus ei tosin ole rahaa juustoon ollenkaan, sitten ostan 1 egen lauantai makkaran paketin! Sellaista se elämä on ja ei hävetä !!
Ap, sulatejuusto on pula-ajan juttu ja Valion tuottet vain vesitettyjä kopioita ulkomaisista esikuvistaan.Luulis sun tietävän.
Syön, mutta en ikinä tosissaan! Koko perhe nauraa hörötämme onnellisina, kun meillä on juustoa leivän päällä. Ostaisin kinkkuakin, mutta rahat ei riitä.
Oi nami alkoi tekemään mieli Aamupala juustoa
Varokaa-sulatejuustossa on paljon fosforia!
Vanhassa ja hyvässä kalorilaskurissa mainittu Levittäytyvä Koskenlaskija on varmaan parasta mitä rahalla voi saada, minä löydän kaupasta vain levittyvää Koskenlskijaa mutta hyvää sekin on
Vierailija kirjoitti:
Vanhassa ja hyvässä kalorilaskurissa mainittu Levittäytyvä Koskenlaskija on varmaan parasta mitä rahalla voi saada, minä löydän kaupasta vain levittyvää Koskenlskijaa mutta hyvää sekin on
No olis kyllä kätevä juusto aamukiireessä. Leipäviipaleet lautaselle ja juusto viereen, kahvin tippuessa juusto ehtis levittäytyä leiville. Kerro, jos löytyy jostain kaupasta, minäkin tahdon.
Olisiko tällainen töräytys mahdollinen muualla kuin av:lla?