Muistutus! Poliisilla on oikeus selvittää nettiin kirjoittavan henkilöllisyys ilman rikosepäilyä ja ilmoittamatta syytä!
Poliisi käyttää mielummin yleistä tiedonsaantioikeutta kevyemmän byrokratian takia. Tiedonsaantioikeutta käytetään tuhansia kertoja vuodessa. Poliisi siis urkkii käytännössä jokaisen nettikirjoittelua, koska yksi pyyntö voi käsittää monen käyttäjän tiedot.
Peitä jälkesi kun kirjoitat nettiin vaikket tekisi mitään laitonta!
Kommentit (29)
Tietylle osalle annoin anteeksi.
Mutta en niille lopuille.
Sitten kerron niille että ketkä maksaa aivan saatanalliset korvaukset tästä!!!!!!!!
Voi ei, nyt rikosrekisterissäni lukee, että olen neitsyt ja minulla on vaginismus :(
Vierailija kirjoitti:
Poliisi käyttää mielummin yleistä tiedonsaantioikeutta kevyemmän byrokratian takia. Tiedonsaantioikeutta käytetään tuhansia kertoja vuodessa. Poliisi siis urkkii käytännössä jokaisen nettikirjoittelua, koska yksi pyyntö voi käsittää monen käyttäjän tiedot.
Peitä jälkesi kun kirjoitat nettiin vaikket tekisi mitään laitonta!
Peittelijä se vasta epäilyttävä onkin. Tunnen rikoslain, mutta mihin lakiin sinä viittaat? Voitko kertoa lähteen. Tuskin.
Ei ole mitään pelättävää poliisin taholta. Sinulla ilmeisesti on, trolli.
Facebook, Google ja Apple tietävät sinusta jo kaiken vaikka et käyttäisi heidän tuotteitaan ja palvelujaan. Miksi siis pitäisi olla huolissaan poliisista? Poliisi ei koskaan tule tietämään niin paljon kuin nuo kolme tahoa.
eipä mun elämä niin kiinnostava ole ettäkö se ketään kiinnostais. Mutta onko tää totta? Ihanko poliisi voi vaan mututuntumalla päättää, että seurailempa nyt on kirjoittamisia?
Miten suuri suosio siellä nyt on? Pääsitkö varmasti oikeaan porukkaan?