Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin naisen jota olen koskaan rakastanut.

Vierailija
14.04.2018 |

Elämä on helvettiä. Olen naimissa ja se nainen on täydellinen. Ei ulkomuotoaan mutta minun silmissäni kaunis. Ajattelen usein lähes kokoajan sitä naista. Puheissa ja teoissa olemme samalla aaltopitudella, aivankuin kahden ihmisen puolikkaat menisi paikoilleen. En sille ole mitään sanonut vaikka nainen on sanonut minusta pitävänsä. Tuhoaako minut lopullisesti tämä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin runollista ilmaisusi on, en kuitenkaan saata ma neuvoin sua auttaa täss'.

Vierailija
2/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Yoda ole ikisinkku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin runollista ilmaisusi on, en kuitenkaan saata ma neuvoin sua auttaa täss'.

😂

Vierailija
4/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat aatokset ja mietteet,

eräästä naisesta ihanasta,

kaikista kauneimmasta. <3

T. Eräs lepakkonainen Pohjolan valkeasta kaupungista armon vuonna 2018

Vierailija
5/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mihinkään kohtaloihin mutta on se ilkeää kun toinen on lähes sama kuin minä. Asiat, työt, arvot ja molemmilla samanlaisia kokemuksia ja teemme samoja asioita. Kuinka kirjoitin sovimme kuin puolikkaat yksiin. Silmiin en useinkaam katso koska se saa aikaan reaktion joka voisi paljastaa tunteeni. Kuitenkin olen kauan ollut naimisissa hyvän ja tavallisen vaimoni kanssa siksi pelkään tuota toista naista. En ole varma pystynkö torjumaan sen ja mitä sille tapahtuu jos niin teen?

Vierailija
6/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nainen ja naimisissa ja silti rakastan täysin vastaansanomattomasti toista miestä, jo vuosia.

Vierailija
7/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko mihinkään kohtaloihin mutta on se ilkeää kun toinen on lähes sama kuin minä. Asiat, työt, arvot ja molemmilla samanlaisia kokemuksia ja teemme samoja asioita. Kuinka kirjoitin sovimme kuin puolikkaat yksiin. Silmiin en useinkaam katso koska se saa aikaan reaktion joka voisi paljastaa tunteeni. Kuitenkin olen kauan ollut naimisissa hyvän ja tavallisen vaimoni kanssa siksi pelkään tuota toista naista. En ole varma pystynkö torjumaan sen ja mitä sille tapahtuu jos niin teen?

Se on vain harhaa. 

Vierailija
8/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla on hyvä vaimo, jos yhteiselonne on toimivaa ja molempia tyydyttävää, satsaa nykyiseen. Tuskin se toinen alkuhuuman jälkeen on nykyistä kummoisempi.

Vierailija
9/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain harhaa. 

Sanoo hän, joka ei ole kokenut.

Vierailija
10/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo otsikko, jota olen koskaan rakastanut...?

Vierailija
11/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuko otsikosta sana?

Vierailija
12/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain harhaa. 

Sanoo hän, joka ei ole kokenut.

Päinvastoin. 

Vierailija
13/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nainen ja naimisissa ja silti rakastan täysin vastaansanomattomasti toista miestä, jo vuosia.

Miksi et eroa?

Vierailija
14/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmaankin kaksoisliekkisi. Vau. Se on hieno tunne. Itse tulin just kaksoisliekkini luota kahveelta.

Rohkeutta toivon sinulle!

Vierailija
15/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et eroa?

Lasten takia.

Vierailija
16/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuuko otsikosta sana?

Ei, vaan järki. 

Vierailija
17/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon rakastunut yhteen mieheen ja olen parisuhteessa. Tää mies kertoi vielä viime viikolla rakastavansa mua, mutta nyt alkoi suhteeseen toisen naisen kanssa ja katkaisi muhun välit täysin.

Vierailija
18/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, elämä on toisinaan vaan paskaa.

Ja mä sentään olen positiivinen, iloinen, viaton nainen.

Joten, sanon sulle, sielussa tekee kipeää.

Oma moraali, arvot ihan hajalla, vaikka mitään väärää en ole tehnyt. Olen niin hajalla, miten voin tuntea näin????

Vierailija
19/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tapaamasi nainen varattu vai onko hän vapaa?

Vierailija
20/28 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos menette yhteen sitten kun lapset on isompia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi