Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ette saisi kutsua polttareihin, loukkaantuisitteko?

Vierailija
14.04.2018 |

Miehen sisko meni naimisiin ja polttarit oli ilmeisesti pidetty kuukausi ennen häitä. Sain vasta vähän aikaa sitten tietää. Luulin ettei niitä oltu pidetty.

Olemme olleet miehen kanssa jo vuosia yhdessä, omistetaan koti yhdessä. Ja vietämme joulut yhdessä, kesät mökillä jne.. Olemme samaa ikäluokkaa ja hauskaa on aina kun näemme.. Perheenä pidän tätä ihmistä.

Mutta polttareihin ei minua pyydetty..

Miehen eksä vuosien takaa (olivat hetken yhdessä, tapailua, ei vakavaa) oli siellä :/

Tuli kyllä vähän paha mieli, vaikka ymmärrän jos morsian ei pidä minua tärkeänä. Ei voi mitään..

Millä mielellä te olisitte? Olisiko ihan sama?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä epäilyttävää jos olette jonkinsortin kavereita.  Oletko hermoheikko tai tosikko?

Itse en ole loukkaantunut, hermoni ei  vaan kestä bimbohömppää, kaverit tietää sen ja siksi mua ei kutsutakaan  moisiin karkeloihin. Winwin :) ja silti ystäviä <3

Vierailija
22/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla tollasesta tulisi surupuseroon, jos avopuolison sisko ei kutsu polttareihin. Ajattelisin siinäpä viettivät ja jatkan elämääni eteenpäin ilman murehtimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse taas kauhulla odotin tuleeko miehen siskon polttareihin kutsua, onneks ei tullut.

Vierailija
24/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä epäilyttävää jos olette jonkinsortin kavereita.  Oletko hermoheikko tai tosikko?

Itse en ole loukkaantunut, hermoni ei  vaan kestä bimbohömppää, kaverit tietää sen ja siksi mua ei kutsutakaan  moisiin karkeloihin. Winwin :) ja silti ystäviä <3

En ole. Olemme molemmat yli 30 ja samanlainen elämäntyyli. Nämä ei ollut mitkään ryyppäysbileet. Morsian ei juo. Menivät syömään ja kylpylään. Sellaista mitä teemme muutenkin, eli mitään ihmeellistä. Päivä vain rentoutuen.

Ap

Ap

Vierailija
25/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi aivan samoin, kuin AP:n tapauksessa. Vinkkinä polttareiden järjestäjille, että muistakaa sitten jättää jälkikäteen esittelemästä valokuvia tai hehkuttamasta, miten kivaa oli, jos tarkoitus kerran oli pimittää asia. Meillä polttareihin osallistuneet olivat joutuneet näkemään vaivaa, jotta minä tai mieheni ei olisi vahingossa osunut paikalle. Välit olivat joskus hyvät ja pidin kälyä ystävänäni. Nyt suhde on muodollisen puolella.

Vierailija
26/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö oikein, että olet tämän morsiamen ystävä? Vietätte paljon aikaanne ihan kahdestaankin, soittelette toisillenne jne? Jos näin, silloin varmaan olisin loukkaantunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän