Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaverisi/sukulaisesi tyrkyttää vauvaansa sinulle syliin

Vierailija
14.04.2018 |

Otatko? Jos et, miten sanot sen nätisti?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vauva syliin otettava, nää on asioita jotka kohteliaisuudesta tehdään. Ihan sama jos tuttu tarjoaa pahaa ruokaa, kohteliaisuudesta pakotan itseni syömään. Mulla vauvaa pahempia on eläimet, vaikka joku koira joka alkaa nuolemaan, en tykkää yhtään että minut ja vaatteeni kuolataan... 

Ja odottakaas kun se vauva kasvaa. Mun kaverilla on lapsi joka jostain kumman syystä tykkää minusta vaikka olen tosi huono lasten kanssa. Tää tyttö haluaa aina ottaa minua kädestä kiinni omalla tahmaisella pikkukädellään ja se on kammottavaa, mietin vaan että onko se käsi tahmea koska on äsken kaivettu nenää vaiko jotain vielä pahempaa...

Vierailija
22/44 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. jos sellainen syliin lykätään, niin lasken varovasti lattialle. Yleensä vanhemmat ovat tajunneet, että aha, tuo ei halua vauvaa sylitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. En selittele.

Vierailija
24/44 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vaan tyrkyttää vauvaa mulle, niin mä pidän sitä kainaloiden alta kiinni niin kaukana omasta kropasta kun mahdollista. Jännää kun ne vanhemmat usein haluaakin ottaa sen heti takaisin.

Vierailija
25/44 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin otan. Miksi en ottaisi..

Koska vauvat on ällöttäviä

Ne kiemurtelee, repii vaatteita, hiuksia. Ne on ällöttävän lötköjä, kuumia ja niistä valuu koko ajan jotain eritettä jostain reiästä.

Huutavat.

Täytyy olla teeskentelijä tai masokisti, että suostuu kanniskelemaan jonkun vauvaa.

Vierailija
26/44 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkyttäminen ei ole kohteliasta.

Vierailija
27/44 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vauva syliin otettava, nää on asioita jotka kohteliaisuudesta tehdään. Ihan sama jos tuttu tarjoaa pahaa ruokaa, kohteliaisuudesta pakotan itseni syömään. Mulla vauvaa pahempia on eläimet, vaikka joku koira joka alkaa nuolemaan, en tykkää yhtään että minut ja vaatteeni kuolataan... 

Ja odottakaas kun se vauva kasvaa. Mun kaverilla on lapsi joka jostain kumman syystä tykkää minusta vaikka olen tosi huono lasten kanssa. Tää tyttö haluaa aina ottaa minua kädestä kiinni omalla tahmaisella pikkukädellään ja se on kammottavaa, mietin vaan että onko se käsi tahmea koska on äsken kaivettu nenää vaiko jotain vielä pahempaa...

Oli kohteliasta tai ei, en ota kenenkään vauvaa syliin. Vauvat ovat rumia ja ällöttäviä.

Vierailija
28/44 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden pois paikalta.

Vierailija
29/44 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan syliin, koska musta vauvat on hellyyttäviä, mutta en välttämättä rupeaisi lastenvahdiksi enkä varsinkaan haluaisi vaihtaa vaippoja.

Vierailija
30/44 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi olla tosissanne.

Otan totta kai. Vauvat ovat ok. Kuten aikuisetkin. Samaa lajia ollaan ja lajitovereista välitetään!

Teidän koiristanne tai kissoistanne tai mistä lie murmeleistanne en kylläkään yleensä välitä. En ala niille leperrellä, enkä halua niitä haistelemaan eväitäni saati sitten jalkoväliäni!

Vierailija
31/44 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on niin söpöjä.😍😍❤❤❤

Vierailija
32/44 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan syliin, mutta en hoida ja palautan vanhemmalleen, jos alkaa huutamaan tai haisemaan. Mikään kuume ei tartu, vaikka vielä ehtisikin, olen omani jo kasvattanut.

Vierailija
33/44 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan: "En halua ottaa vauvaasi syliin. En edes pidä lapsista".

Vierailija
34/44 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä nyt vähän aikaa voisi pidelläkin, mutta takaisin annan heti jos tulee poru.

Vierailija
35/44 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kohteliasta tai ei, en ota kenenkään vauvaa syliin. Vauvat ovat rumia ja ällöttäviä.

Sun sielu on ruma ja ällöttävä. Ja varmaan naama kanssa.

Vierailija
36/44 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin syliin ja ihastelisin. Vauvat ovat minusta ihania. Voisin ihan hyvin sylitellä vaikka vieraammankin ihmisen vauvaa, mikäli äiti tarvitsee hetkeksi kädet vapaaksi. Voisin myös hyvin kuvitella lähteväni sairaalaan pikkuvauvoille lisäsyliksi, joissakin sairaaloissa on ymmärtääkseni tällaista toimintaa.

Vierailija
37/44 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu naurattaa mua. Täällä ilmeisesti lapsettomat ihmiset on täysin vakuuttuneita siitä, että vauvoilla jatkuvasti vaippa falskaa ja kaikkia mahdollisia eritteitä suorastaan roiskuu sinne ja tänne. Mutta eihän kenenkään ole mikään pakko vauvaa pidellä, ihan kohteliaasti voi sanoa, että en kiitos halua.

Vierailija
38/44 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voin ottaa, vauva sitten ilmoittaa haluaako olla sylissä vai tahtooko pois.

Vierailija
39/44 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syliin ottaisin. Ei ole ihanampaa kuin pienten jalkojen tomerat potkut ja hiuksia repivät kädet.

Vierailija
40/44 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken sen hitaasti lattialle ja hiivin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi