Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä on - minäkö löysä?

Löysäkö?
14.04.2018 |

Mua hämmentää yks juttu... Mun ex-mies on ihana hitaan tyylin rakastelija. Hän tulee nopeasti ja niin minäkin. No, nyt oon deittaillut yhtä ulkomaalaista miestä, ympärileikattu ja se jyystää 20-30 minuuttia. Minä tuun monta kertaa, mutta hänen tuleminen kestää ja kestää. Miehistä kokoa molemmilla on suurin piirtein yhtä paljon. Oonko minä tälle ympärileikatulle liian löysä? Minä kyllä tunnen hyvin hänen kalunsa, samoin kuin exän. Enkä oo koskaan kuullut, enkä ajatellut olevani löysä. Jos se ei kehtaa sanoa mulle... Nyt vaan nämä marathonpanot laittoi miettimään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 minuuttia muka maratonpano? Olet tottunut kolmen minuutin munaan ja nyt valitat saadessasi vähän pidempään keppiä..

Vierailija
2/7 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä varsinaisesti valita, mutta minulle se tuntuu maratonilta. Totta puhut, ennen kävi nopeammin. Ei vaan oo paikat sitten tottuneet vielä tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ympärileikkauksesta se johtuu.

Vierailija
4/7 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ympärileikkaus heikentää terskan tuntoa ajan saatossa.

Vierailija
5/7 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ympärileikattu 15v sitten, ei ole orgasmiin ollut vaikutusta. Tietenkin eihän se tatti niin herkkä ole, kun siellä nahan alla suojassa hautunut... Saattaa joillakin vaikuttaa, olihan tässä yks heppu jo ihmeissään ettei saa riittävän isoja kortsuja. Kun kertoi, että normaali kortsut puristaa niiiin paljon ettei verikään kierrä.....ympärysmitaltaan kuulu olevan 14,5 cm meisseli. Kyllä tuo mulle ihan tavallinen Sultan menee ihan hyvin vaikka sitä ympärystä on enemmän. Eikä liikoja purista. Käytetäänhän sitä penisrengastakin. No jos on kovin herkkä pili, niin sitten kai ei......En ole liian väljään pilluun ikinä törmännyt... Höh

Vierailija
6/7 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ympärileikattu 15v sitten, ei ole orgasmiin ollut vaikutusta. Tietenkin eihän se tatti niin herkkä ole, kun siellä nahan alla suojassa hautunut... Saattaa joillakin vaikuttaa, olihan tässä yks heppu jo ihmeissään ettei saa riittävän isoja kortsuja. Kun kertoi, että normaali kortsut puristaa niiiin paljon ettei verikään kierrä.....ympärysmitaltaan kuulu olevan 14,5 cm meisseli. Kyllä tuo mulle ihan tavallinen Sultan menee ihan hyvin vaikka sitä ympärystä on enemmän. Eikä liikoja purista. Käytetäänhän sitä penisrengastakin. No jos on kovin herkkä pili, niin sitten kai ei......En ole liian väljään pilluun ikinä törmännyt... Höh

Joo, siinähän oli yksi 14 cm ympärysmitan omaavakin kaveri mukana ja meinas melkein käydä päälle, kun sanoin, että hyvin normi kullihan tuon kokoinen on, kun oli kuvitellut omaavansa oikein mahtimelan, ettei edes kortsujen koot riitä hänelle.

Vierailija
7/7 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mikään ihmeen pitkä pano ole. Sitten kun puhutaan tunnista tai parista niin kyse on on piiitkästä maratonista...

Ja edellistä kompaten, ne on hauskoja äijiä, jotka valittaa kumin koosta jollain normimunallaan. Tavallinen kortsu menee hyvin vielä 18-20 cm kalun päälle vaikka ympärystä olisi 15 cm. Eri juttu on sitten että joku my size 62 tai suurempi tuntuu paljon mukavammalta, eikä sitä tarvitse venyttää kaksin käsin päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän