Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaarrghh että voi ärsyttää tällainen "varjoista kirjoittaminen" !! Pelkurimaista!

Vierailija
14.04.2018 |

Onhan tällanen "varjonimellä ja hahmolla" julkisesti kirjoittaminen
ja raflaavien mielipiteiden esiintuominen täysin pelkurimaista toimintaa.

"Miksi kirjoitan edelleen kasvottomana?"

Jos meinaa tehdä, tekisi sitten kunnolla eikä piiloutuisi. Ei jatkoon.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi levitellä naamaansa ja nimeään koko internetille?

No joku kumman halu tuntuu olevan levittää elämänsä sisältöä muuten niin miksei voi seisoa sitten kunnolla niiden takana?-ap

Vierailija
22/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas huonoa tekstiä.

Minä, minä, minä. Jää lukematta.

Ärsyttävää se on mielestäni kyllä sekin, jos sitä 'minä'- sanan käyttöä arastellaan niin paljon, että se aina kierretään vain jollain epämääräisellä  passiivilausemuodolla ,tai  johonkin tai joihinkin 'heihin', tai 'niihin' vain tekijänä, ajattelijana, ja sanojana aina viittaamalla.

Tai sitten  monikon  ensimmäiseen persoonamuotoon samaistumalla     ')

') esim. tyyliin 'me nuoret naiset ajattelemme...'.(..tästä jostain puheena olevasta  asiasta niin tai näin )

Kun nyt sentään kaikki kuitenkin täällä anonyymeinä ollaan, niin olisi muita keskustelijoita kohtaan reilumpaa sanoa ihan vaan reilusti jostain asiasta keskusteltaessa omana kommenttinaan esim. , että : 'Minä' olen ajatellut siitä niin, (tai näin) että...'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Minän' ulottuvuudet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas huonoa tekstiä.

Minä, minä, minä. Jää lukematta.

Ärsyttävää se on mielestäni kyllä sekin, jos sitä 'minä'- sanan käyttöä arastellaan niin paljon, että se aina kierretään vain jollain epämääräisellä  passiivilausemuodolla ,tai  johonkin tai joihinkin 'heihin', tai 'niihin' vain tekijänä, ajattelijana, ja sanojana aina viittaamalla.

Tai sitten  monikon  ensimmäiseen persoonamuotoon samaistumalla     ')

') esim. tyyliin 'me nuoret naiset ajattelemme...'.(..tästä jostain puheena olevasta  asiasta niin tai näin )

Kun nyt sentään kaikki kuitenkin täällä anonyymeinä ollaan, niin olisi muita keskustelijoita kohtaan reilumpaa sanoa ihan vaan reilusti jostain asiasta keskusteltaessa omana kommenttinaan esim. , että : 'Minä' olen ajatellut siitä niin, (tai näin) että...'

Häntä lienee ärsytti kun bloggaaja puhui itsestään liikaa tekstissä. Näin minä tuon käsitän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan