Aaarrghh että voi ärsyttää tällainen "varjoista kirjoittaminen" !! Pelkurimaista!
Onhan tällanen "varjonimellä ja hahmolla" julkisesti kirjoittaminen
ja raflaavien mielipiteiden esiintuominen täysin pelkurimaista toimintaa.
"Miksi kirjoitan edelleen kasvottomana?"
Jos meinaa tehdä, tekisi sitten kunnolla eikä piiloutuisi. Ei jatkoon.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Olipas huonoa tekstiä.
Minä, minä, minä. Jää lukematta.
Ärsyttävää se on mielestäni kyllä sekin, jos sitä 'minä'- sanan käyttöä arastellaan niin paljon, että se aina kierretään vain jollain epämääräisellä passiivilausemuodolla ,tai johonkin tai joihinkin 'heihin', tai 'niihin' vain tekijänä, ajattelijana, ja sanojana aina viittaamalla.
Tai sitten monikon ensimmäiseen persoonamuotoon samaistumalla ')
') esim. tyyliin 'me nuoret naiset ajattelemme...'.(..tästä jostain puheena olevasta asiasta niin tai näin )
Kun nyt sentään kaikki kuitenkin täällä anonyymeinä ollaan, niin olisi muita keskustelijoita kohtaan reilumpaa sanoa ihan vaan reilusti jostain asiasta keskusteltaessa omana kommenttinaan esim. , että : 'Minä' olen ajatellut siitä niin, (tai näin) että...'
'Minän' ulottuvuudet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas huonoa tekstiä.
Minä, minä, minä. Jää lukematta.Ärsyttävää se on mielestäni kyllä sekin, jos sitä 'minä'- sanan käyttöä arastellaan niin paljon, että se aina kierretään vain jollain epämääräisellä passiivilausemuodolla ,tai johonkin tai joihinkin 'heihin', tai 'niihin' vain tekijänä, ajattelijana, ja sanojana aina viittaamalla.
Tai sitten monikon ensimmäiseen persoonamuotoon samaistumalla ')
') esim. tyyliin 'me nuoret naiset ajattelemme...'.(..tästä jostain puheena olevasta asiasta niin tai näin )
Kun nyt sentään kaikki kuitenkin täällä anonyymeinä ollaan, niin olisi muita keskustelijoita kohtaan reilumpaa sanoa ihan vaan reilusti jostain asiasta keskusteltaessa omana kommenttinaan esim. , että : 'Minä' olen ajatellut siitä niin, (tai näin) että...'
Häntä lienee ärsytti kun bloggaaja puhui itsestään liikaa tekstissä. Näin minä tuon käsitän.
No joku kumman halu tuntuu olevan levittää elämänsä sisältöä muuten niin miksei voi seisoa sitten kunnolla niiden takana?-ap