Aaarrghh että voi ärsyttää tällainen "varjoista kirjoittaminen" !! Pelkurimaista!
Onhan tällanen "varjonimellä ja hahmolla" julkisesti kirjoittaminen
ja raflaavien mielipiteiden esiintuominen täysin pelkurimaista toimintaa.
"Miksi kirjoitan edelleen kasvottomana?"
Jos meinaa tehdä, tekisi sitten kunnolla eikä piiloutuisi. Ei jatkoon.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
No älä sitten lue jos ottaa noin sieluun??
No toisaalta kiinnostaa sisältö, mutta raivostuttaa se, ettei voi tehdä omalla kasvoillaan rehdisti tuota hommaa. Turhaudun. -ap
Olipas huonoa tekstiä.
Minä, minä, minä. Jää lukematta.
Jokaisen oma asia kirjoittaako nimimerkillä vai omallaan. Vai olisitko itse valmis jakamaan elämäsi kaikelle kansalle tuosta nuin vaan?
Vierailija kirjoitti:
Olipas huonoa tekstiä.
Minä, minä, minä. Jää lukematta.
EN jaksa avata, mutta eikö ottanut kantaa Syyrian kriisiin tai sote-uudistukseen?
Miksi se olisi sinulle tärkeää? Miten se muuttasi kirjoitusten merkitystä sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi sinulle tärkeää? Miten se muuttasi kirjoitusten merkitystä sinulle?
Se että saisi parempaa ajatusta millainen mies on kyseessä. Minusta on outo ilmiö, että varjokirjoittajalla on somessa tuhansia seuraajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että saisi parempaa ajatusta millainen mies on kyseessä. Minusta on outo ilmiö, että varjokirjoittajalla on somessa tuhansia seuraajia.
Julkisuudessa paistattelu ei ole kaikkien psyykettä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: maksaako kahvisi kaupassa enemmän tämän ilmiön seurauksena?
Joku vihervasemmistolainen hevostyttö tilittää tuntemuksiaan tuossa blogissa omakohtaisten tuntemustensa kautta. Minä, minä, minä, minä....
Vierailija kirjoitti:
Joku vihervasemmistolainen hevostyttö tilittää tuntemuksiaan tuossa blogissa omakohtaisten tuntemustensa kautta. Minä, minä, minä, minä....
Eikös hää ole mies? Ville Niinistön alterego?
Itse kirjoitat vierailijana vauva-palstalle etkä edes vaivaudu perustelemaan mielipidettäsi. Näytä mallia miten toimitaan äläkä ulise.
Eipähän ap: kaan omalla nimellä tehnyt aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siitä kirjoitetusta tekstistä selviä millainen ihminen on kyseessä, paremmin kun kuvasta?
Tässä tulee hyvin ilmi kuinka ulkonäkökeskeinen tämä maailma on, ihmisen pitäisi siis ilmeisesti olla ulkonäöltään "sopiva" että hänen kanssaan voi olla samaa mieltä asioista?
Vierailija kirjoitti:
Mä en leikikään mitään bloggaajaa kuten jotkut varjosankarit. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siitä kirjoitetusta tekstistä selviä millainen ihminen on kyseessä, paremmin kun kuvasta?
Tässä tulee hyvin ilmi kuinka ulkonäkökeskeinen tämä maailma on, ihmisen pitäisi siis ilmeisesti olla ulkonäöltään "sopiva" että hänen kanssaan voi olla samaa mieltä asioista?
Niin eikös joskus ole hyväkin tuodaan ajatusmaailma ekana esiin eikä poseteta instagrammisaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne, enkä lue kyseistä blogia, mutta, jos ylipäätään pitää blogia, on silloin bloggaaja. Esiintyessään anonyyminä AP on kaksinaismoralistinen, ja sanan "varjosankari" käyttö tässä yhteydessä puolestaan kertoo, miten kateellinen AP itse asiassa on kyseisen blogin pitäjälle. Taitaa olla kova pala nieltäväksi, että kyseisellä bloggaajalla on niin paljon seuraajia. Eikö AP:n oma blogi ole menestynyt? Vaikka hän pisti sinne kuvansakin ja kaikkea... Voi että!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne, enkä lue kyseistä blogia, mutta, jos ylipäätään pitää blogia, on silloin bloggaaja. Esiintyessään anonyyminä AP on kaksinaismoralistinen, ja sanan "varjosankari" käyttö tässä yhteydessä puolestaan kertoo, miten kateellinen AP itse asiassa on kyseisen blogin pitäjälle. Taitaa olla kova pala nieltäväksi, että kyseisellä bloggaajalla on niin paljon seuraajia. Eikö AP:n oma blogi ole menestynyt? Vaikka hän pisti sinne kuvansakin ja kaikkea... Voi että!
Miksi puolustat tuota jos edes lue seuraa? En ole itse todellakaan kokeillut, vähempää vois kiinnostaa. Bloggaus muutenkin melkoista itsensä korokkeelle nostamista. Tai varjonsa nyt naamaa uskalla näyttää.
Jos ei naamaansa uskalla näyttää siis -ap
Miksi ihmeessä pitäisi levitellä naamaansa ja nimeään koko internetille?
No älä sitten lue jos ottaa noin sieluun??