Paljonko ne Sultan XL-kumit maksoikaan Cittarissa?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Vappuun on vielä aikaa.
Niille olisi tarvetta nyt viikonloppuna.
Köyhänä mulla ei ole varaa kuin niihin pienimpiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappuun on vielä aikaa.
Niille olisi tarvetta nyt viikonloppuna.
Kortsu on aina halvempi kuin lapsi.
Ketuttaako kun toiset on toisia paremmin varustettuja?
On syrjintää jos isommat ovat kalliimpia. Vaatteistakin saa montaa kokoa samaan hintaan.
Harmi kun lopetti Sultan XXL Extra Long myynnin. Nää pienemmät ei mahdu yhtään.
Taisi tulla ap:n viestiin typo. XS lienee oikea koko.
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla ap:n viestiin typo. XS lienee oikea koko.
Tai sit se luulee, että pallitkin pitää tunkee kumiin...
Ei miesten joilla on oikeesti iso tarvii täälä uhota😆
t.mies 22v
Hae pussi vesi-ilmapalloja siltä varalta että sattusit joskus saamaan :D
Jos kumin kuin kumin pystyy vetää päähän, niin luulis mahtuvan ihan normit..
K-ruoka-sovelluksesta voi tarkistaa hinnat! Näyttäisi olevan 3,95€ viiden paketti. Jos ei ole pakko olla Sultania niin Prismassa myydään edullisempia Protex X-large -kondomeja.
Vierailija kirjoitti:
K-ruoka-sovelluksesta voi tarkistaa hinnat! Näyttäisi olevan 3,95€ viiden paketti. Jos ei ole pakko olla Sultania niin Prismassa myydään edullisempia Protex X-large -kondomeja.
Mutta onko hinta sama kaikissa k-kaupoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko hinta sama kaikissa k-kaupoissa?
Hinnan voi katsoa kauppakohtaisesti. Toi 3,95€ on helsinkiläisen Cittarin hinta. S-ryhmän hinnat näkee myös myymäläkohtaisesti Foodie-sovelluksella.
Jos seksielämä kärsii kondomien hintojen takia niin suosittelen katsomaan myös verkkokaupan tarjontaa! Oon itse tilaillut sinkkuaikoina kumini Briteistä (esim. Condomhippo) tai Jenkeistä eBayn kautta.
Ketjussa on 17 vastausta joista 2-3 on asiapitoisia. Taitaa olla niin että av-mammat on vain katkeria kun ei saa helposti kunnollista pötkä.
Ketään?