Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen haluaa tehdä lastensuojelun sosiaalityöntekijän työtä?

Vierailija
13.04.2018 |

Työ on äärimmäisen rankkaa, huonosti palkattua, joutuu tekemään vaikeita huostaanottopäätöksiä, pitää olla tekemisissä pedofiilien/rikollisten/narkkarien kanssa jne.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masokisti tai muuten mielisairas

Vierailija
2/28 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin huonosti palkattua?

Mikä on kuukausipalkka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin huonosti palkattua?

Mikä on kuukausipalkka?

n.3000 euroa kuussa.

Vierailija
4/28 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 euroa ja muutama satanen päälle. Suomalainen keskipalkka, mutta maisteritutkinnoksi huono palkka.

Vierailija
5/28 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka kaikesta tuosta huolimatta kantaa niin suurta huolta lasten hyvinvoinnista että haluaa edes yrittää tehdä asioille jotain.

Vierailija
6/28 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielistä porukkaa, luulevat tietävänsä mikä on lapsen etu. Tykkäävät käyttää valtaa.

Vierailija
7/28 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen.

Vierailija
8/28 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimielistä porukkaa, luulevat tietävänsä mikä on lapsen etu. Tykkäävät käyttää valtaa.

Niin tietysti niiden mielestä jotka laimnlyövät tai kohtelevat lapsiaan huonosti. Ei heidän mielestään ole ollenkaan syytä kenenkään siihen puuttua, ihan pelkkää ylimielisyyttä ja vallankäyttöä vaan. Oikeasti on ihan ehdottoman tärkeää että joku haluaa auttaa näitä heikossa asemassa olevia lapsia. Miten heidän muuten kävisi? Olisivat ihan omillaan ties millaisissa olosuhteissa!

Vierailija
9/28 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lastensuojelun sossu. Työ on rankempaa kuin olin uskonut. Pahoinvoivia perheitä on valtavasti. Kiire ja työvoimapula vaivaavat työssä, mutta toisinaan pääsee kokevansa aidosti auttavansa joitain asiakkaita.

Vierailija
10/28 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kunnia vain heille. Uskon että ovat harvinaisen hyviä ja sitkeitä ihmisiä. Itselläni ei varmaan mielenterveys kestäisi, vaikka halua tuollaisen työn tekemiseen voisi löytyä. Surkeaa, että monen aikuisen mielenterveys ei kestä tuota työtä, ja monille lapsille sellainen on jokapäiväistä elämää.

Vierailija
11/28 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalle ajautunut, sellainen joka ei realistisesti tiennyt etukäteen, millaista pas*aa se työ on. Harva sitä hommaa jaksaa tehdä 40 vuotta.

Vierailija
12/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä lukee joku lastensuojelun sossu, niin kertoisitko millaista työsi on?

Vierailija
13/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen kyylä.

Vierailija
14/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vanhempani oli, kerran uhkasi sytyttää talomme tuleen kun oli niin vittuuntunut toisen vanhemman vuosikausia jatkuvaan ryyppäämiseen ja riehumiseen ja tappouhkauksiin. Olin kateellinen niille lapsille joita kävi noukkimassa huostaan, olisin itsekin halunnut toiseen perheeseen, mutten kehdannut soittaa poliisille vaikka usein teki mieli.

Vierailija
15/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallanhimoinen narsisti.

Vierailija
16/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ei voi sanoa yleistäen.

Mutta valitettavasti tuollaisiakin mahtuu joukkoon.

Olen itse lapseton mutta eräs tuttuni on juuri tuollainen ls-työntekijä. Puhuu paljon, siksi tiedän.

Vierailija
17/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lastensuojelun sossu. Työ on rankempaa kuin olin uskonut. Pahoinvoivia perheitä on valtavasti. Kiire ja työvoimapula vaivaavat työssä, mutta toisinaan pääsee kokevansa aidosti auttavansa joitain asiakkaita.

Samat sanat. T toinen ls-sossu.

Vierailija
18/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallanhaluinen.

Vierailija
19/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ei voi sanoa yleistäen.

Mutta valitettavasti tuollaisiakin mahtuu joukkoon.

Olen itse lapseton mutta eräs tuttuni on juuri tuollainen ls-työntekijä. Puhuu paljon, siksi tiedän.

Tarkennan vielä että ei suinkaan puhu asiakkaistaan vaan omista asenteistaan ja motiiveistaan hakeutua alalle.

Vierailija
20/28 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihminen.

Ei hyvä ihminen kestäisi tuota työtä särkymättä. Isotätini hajosi mt-potilaiden hoitajana. Kyllä noissa hommissa tarvitaan muutakin kuin hyvyyttä.