Pelastaisitko kissasi tulipalosta ennen jonkun muun koiran pentua?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissan voi heittää ikkunastakin hätä tapauksessa.
Miksi alapeukut? Kissa putoaa jaloilleen. Olen kissan omistaja.
Ei tietenkään empirestate buildingista tms.
Minäkin voin tiputtaa sinut jaloillesi kolmannesta kerroksesta.
Mikä ongelma? Sinähän putoat jaloillesi. Olen pienen ihmisen huoltaja.
Ilmeisesti sinulle on oikeasti ihan uusi juttu (yleistietoon kuuluva) että kissa putoaa jaloilleen?
http://tieku.fi/elaimet/kissa-miksi-kissa-putoaa-aina-jaloilleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Sinähän putoat jaloillesi. Olen pienen ihmisen huoltaja.
Ymmärrän jos olet pienen ihmisen huoltaja, niin aivosi eivät ehkä täysillä raksuta.
En muistanut kuinka yksinkertaisia palstalaiset ovat. Minun olisi pitänyt kertoa tarkemmin kissan anatomiasta ja siitä miten kissan keho PEHMENTÄÄ alastulon.
Se ongelma ettei ihmisellä samaa joustavuutta ole.
Pikku vinkki sinullekin ihan henkilökohtaisesti: Älä yritä olla nokkela ja muka fiksusti ja omaperäisesti piikittelevä, kun et ole mikään älykäs etkä omaperäinen.
Tottakai oman kissan. Kissat sitä paitsi tuppaa piiloutumaan ja menemään karkuun, koira saattaisi tulla kutsumallakin.
Kissa ois tietty niin hel*etin fiksu, että juoksisi tuolta haneen heti. Naukaisisi ja pelastaisi ihmisperheen siinä samalla. Niin cool on kissa!
Kissani ei ole koira, joten en voisi pelastaa jonkun muun koiran pentua.
Ei mulla ole kyllä kissaakaan, eikä kissaa joka on koira, eikä koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Sinähän putoat jaloillesi. Olen pienen ihmisen huoltaja.Ilmeisesti sinulle on oikeasti ihan uusi juttu (yleistietoon kuuluva) että kissa putoaa jaloilleen?
Vaikka putoaisi niin voi se silti itsensä teloa. Meitä kehoitettiin tarkistamaan jopa kissan kitalaki, kun se kuulemma voi vaurioitua maahan tömähdyksessä, kun kissamme tippui 2,5 kerroksesta. Myös käskettiin seuraamaan kissan liikettä onko normaalia. Ihan siis eläinlääkäriin soitin. Kissa tippui nurmikolle, joten alustakin oli "pehmeä".
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran unta, jossa ajoin auton vahingossa jokeen. Takapenkillä oli muka omat lapseni ja lasten serkut. Muistan sen kauhun aallon ja epätoivon kun katsoin kaikkia lapsia ja ymmärsin, että en kerta kaikkiaan voi valita, minun on onnistuttava pelastamaan heidät kaikki. Kammottava uni.
Meni ihan kylmänväreet ajatuksesta, kamala uni. Ihana varmasti kun heräsi ja tajusi että oli vaan unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Sinähän putoat jaloillesi. Olen pienen ihmisen huoltaja.Ilmeisesti sinulle on oikeasti ihan uusi juttu (yleistietoon kuuluva) että kissa putoaa jaloilleen?
Ei kissatkaan silti mitä tahansa kestä.Kaverin kissa putosi kolmannen kerroksen ikkunasta ja loukkaantui niin pahasti, että jouduttiin lopettamaan.
Omituinen kysymys, koska tuossa ei ole moraalista ongelmaa kuten alkuperäisessä koira vai lapsi-jutussa. Kissa ja koira ovat "saman arvoisia" tietenkin niistä valitaan se itselle rakas perheenjäsen.
Paljon vaikeampi olisi sanoa kumman kahdesta kissastani pelastaisin, jos vain toisen ehtisi ottaa mukaan palavasta talosta.
Ihme asennevammaisuutta kissoja kohtaan, tietysti se oma perheenjäsen menee jonkun toisen lemmikin edelle.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö uskalla vastata?
Ei kyse ole uskaltamisesta vaan ihan puhtaasti mielenkiinnon puutteesta.EVVK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kissatkaan silti mitä tahansa kestä.Kaverin kissa putosi kolmannen kerroksen ikkunasta ja loukkaantui niin pahasti, että jouduttiin lopettamaan.
Yläpeukku oli tuolle osalle ettei kissa mitä tahansa kestä, ei sille kuinka ikävästi kissan kävi.
Jos joku kokee naapurin koiranpennun tärkeämmäksi kun oman kissansa, hänen on syytä luovuttaa kissa rakastavampaan kotiin.
No miten toimit? Kuinka pelastauduitte?