Mikä on leevi and the leavingsin paras biisi?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Elina, mitä mä teen
”Ne oli vaatimattomat hautajaiset, itse samanlaiset tahtoisin”
Unelmia ja toimistohommia. Ehdottomasti. Ja nimenomaan Happoradion esittämänä. Rakastuin versioon aikoinaan heti ja toimii vieläkin kun Happiksen Aki "henkäilee" ja huohottaa sexysti biisissä... "puhua kielillä, kiusata hengiltä tekemällä kaiken, kaiken."
Toteemipaalu!
"Mun auringonkukka sä oot, sun silmissä mun lempiväriä."
Rakkauden työkalu, Sopivasti lihava, Unelmia ja toimistohommia jne jne. Yritä näitä sitten laittaa paremmuusjärjestykseen. Erityismaininta vielä Onnelliset biisille se kiteyttää vahvasti jotain tunnelmaa omasta lapsuudesta.
Vierailija kirjoitti:
No eikö se nyt aika junttia musiikkia kuitenkin ole ja sopii juuri johonkin keskikaljakuppilaan?
Ne kertovat miesten elämästä miesten näkökulmasta. Ja naiset valittaa ettei miehet paljasta tunteitaan. Kuuntele Leevi And Leavingsia niin pääset suomalaisen miehen pään sisään.
Olisipa joku joka paljastaisi mitä naisten päässä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se nyt aika junttia musiikkia kuitenkin ole ja sopii juuri johonkin keskikaljakuppilaan?
Ne kertovat miesten elämästä miesten näkökulmasta. Ja naiset valittaa ettei miehet paljasta tunteitaan. Kuuntele Leevi And Leavingsia niin pääset suomalaisen miehen pään sisään.
Olisipa joku joka paljastaisi mitä naisten päässä liikkuu.
Kuuntele PMMP:tä.
Anastasia
Kerro terveiset lapsille
Kiinalaisessa pesulassa
Pimeä tie mukavaa matkaa
Jos Helsinki on kaunis
... onhan noita, mutta nämä tuli sponttaanisti, miettimättä, mieleen.
Teuvo maanteiden kuningas on oma lemppari. Uskomattomasti tehty biisi. Tykkään siitä kun se ns banjorenkutus siirtyy siihen herkkään "TEUVOOO WOO-O-OO OTA MEIDÄT KYYTIIN" kohtaan.
Mitä kuuluu Marja-Leena ja hyvänä kakkosena Muotitietoinen.
Mahdotonta sanoa parasta, kun hyviä on niin paljon... Mun Top 5 olisi:
Pohjois-Karjala
Teuvo, maanteiden kuningas
Vasara ja nauloja
Postinkantaja
Jos Helsinki on kaunis
Pohjois-Karjala ja En tahdo sinua enää.
Toki muitakin... "Elina mitä mä teeeen" jne mutta nuo minulle Top2.
T. Etelään lapsena (10v) joutunut Pohjois-Karjalan tyttö.
Tästä keskustelusta tulee ikävä Göstää. Joskus osattiin tehdä biisejä. Olisi kiva kuulla, että mitä Göstä olisi nykymusiikista tai Vain Elämää ohjelmasta. Luuletteko, että Leevit olisi näin suosittuja, jos Göstä ei olisi kuollut? Olisiko tullut paljon uutta musiikkia? Olisiko taso pysynyt samana? Sori tulin viemään keskustelua eri poluille, voin tehdä tästä omankin keskustelun, jos häiritsee.
Rin Tin Tin
Pohjois-Karjala
Elina, mitä määrä teen
Teuvo, maanteiden kuningas
Laura Jenna Ellinoora Aleksandra Camilla Jurvanen
Onhan näitä, yhtä lempparia on vaikea nimetä