Mikä on leevi and the leavingsin paras biisi?
Kommentit (121)
"Tansii, hullu Amalia kamalia tansseja tanssii, tai sitten sillä on siellä mies".
Mikä ton biisin nimi onkaan...?
No eikö se nyt aika junttia musiikkia kuitenkin ole ja sopii juuri johonkin keskikaljakuppilaan?
Vierailija kirjoitti:
"Tansii, hullu Amalia kamalia tansseja tanssii, tai sitten sillä on siellä mies".
Amalia
Vierailija kirjoitti:
Amalia...
Omasta mielestä parhaat ovat Toteemipaalu, Jouluaattona kännissä, Kerro terveiset lapsille sekä Miesten kesken.
Leevien biiseissä parasta on surulliset ja haikeat, raastavatkin tekstit, jotka on kuitenkin peitetty duuriin ja iloiseen melodiaan.
Leeevi on mielestäni yksi maaailman karismaattisimmista miehistä koskaaan.
Vierailija kirjoitti:
Siiis gösta sundgvist. Häneellä vaikka mies olenkin on ihanan samettinen äääni ja tuo älykkyys ja elämänkokemuss ja itsevarmuus ja rohhhkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiis gösta sundgvist. Häneellä vaikka mies olenkin on ihanan samettinen äääni ja tuo älykkyys ja elämänkokemuss ja itsevarmuus ja rohhhkeus.
Seellainen mies jonka kanssa tahtoisin istua nuotioon äärellä koko loppuikäni ja keskustella elämsätä.
Muotitietoinen on myös hyvä
''Muotitietoinen, nyt mä olen muotitietoinen ja tytötkin sen huomaa...''
Luin aikoinaan jutun, jonka mukaan Gösta Sundqvist ei koskaan pitänyt laulun sanoja tärkeinä. Vähän olisi yllättävää, koska monissa lauluissa on ihan loistavat sanat.
Vierailija kirjoitti:
Elina, mitä mä teen? Ja Pimeä tie, mukavaa matkaa ❤
Nämä!!!! Ja yritäpä selittää ulkomaalaisille, mikä niissä viehättää :D :D :D.
Elina, mitä mä teen? sekä Moottoritiemurhaaja muistelee.