Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suuri talo on liian suuri talo?

Vierailija
13.04.2018 |

Neljän hengen perhe. Miten suuri talo on liian suuri talo? Mitä haittaa lisäneliöistä on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on liian suuri kun ei pysty siivoamaan ja huoltamaan taloa.

Meillä on 3 hengelle 250m2 ja ihan sopiva. Isot makkarit, isot oleskelutilat (teinillä oma olohuone) ja keittiö johon mahtuu monta kokkia yhtä aikaa:) Tuo keittiö on mulle tärkein paikka talossa, meillä käy paljon perhettä ja ystäviä syömässä ja pitää olla tilaa touhuta. Alun perin meitä oli tässä 4 mutta vanhempi lapsi on jo muuttanut pois.

En ole huomannut mitään negatiivista tilassa, tavarat pysyy helposti pakoillaan ja siivoaminenkin on helppoa kun ei tarvitse törmäillä huonekaluihin

Vierailija
2/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarvitaan Google Mapsia kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen että on nopeampi soittaa toiseen päätyyn kuin kävellä sinne.

Vierailija
4/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei enää löydä ulos talosta.

Vierailija
5/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin talo on liian iso, jos sitä ei jaksa eikä kykene ylläpitämään ilman ylivoimaisia ponnistuksia, niin fyysisiä kuin taloudellisiakin.

Vierailija
6/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljälle hengelle kaikki yli 150 m2 on aivan liikaa. Ylimääräinen tila maksaa ja sen ylläpito vie aikaa.

Vierailija
7/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat neliöt ovat rahan tuhlaamista. Mitä kompaktimmin pystyy asumaan , sen enemmän jää rahaa kaikkeen muuhun kivaan. Eihän pinta-alan tarvitse mikään hurjan suuri olla jos tilat on hyvin suunniteltu toimiviksi. Itse mietin kyllä pienempään muuttoa kunhan nuorimmat lapset lähtee omilleen. Itse olen kasvanut 125 neliön omakotitalossa viisihenkisessä perheessä. Nykyisin meillä on 300 neliötä viidelle hengelle ja osaa tiloista ei tule juuri koskaan käytettyä. Jokaisen kannattaa miettiä niitä omia tarpeitaan tilojen suhteen.