Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työkokemattomat muksujen äidit, jotka olette päässeet töihin...

Vierailija
15.07.2008 |

toimistoon apuriksi. Ja suhteilla on TODELLA suuri merkitys!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tämä tapahtui?

Vierailija
2/40 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi takerrutte abc:hen??!ei sinne noin vaan "mennä" töihin..eikä sinne sitä paitsi ole ollut edes vapaita paikkoja haussa..eikä mulle ole tarjottu sielt töitä tms.c´mon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista työtä olette saaneet?onkohan mulla mitään tsäänssejä päästä töihin kun olen nimen omaan työkokematon ja kahden lapsen äiti..?ei varmaan. :-( älkääkä marisko et miksi tehdä lapset ennen uraa..jokaisen oma asia se on.mulle perhe tärkeämpi kuin ura.

Vierailija
4/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan, pesulaan,grillille..

Vierailija
5/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siivoamaan

- mäkkäriin/heseen

- puhelinmyyjäksi

- postinjakajaksi

suosittelisin kuitenkin lämpimästi jonkin perustutkinnon opiskelua, vaikka iltaisin tai oppisopimuksella jos ei taloustilanne muuten anna myöten.

Vierailija
6/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois päästä mäkkäriin tai siivoojaks...

Vierailija
7/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kyllä parhaillaan koulutetaan eteenpäin. Tiesin tehneeni loistavan työhakemuksen ja haastattelussa itsevarmuus ja sanavalmius oli mun valtteja. luulisin.

Vierailija
8/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiin mutta enpä päässyt..nyt sit ootan yhden toisen paikan mahdollista vastausta.isossa kaupungissa asun, joten voin vaan kuvitella kuinka paljon hakemuksia vapaisiin paikkoihin satelee.mitenkä minä sieltä joukosta erottuisin?

Vierailija
9/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan helposti ammattiopisto pohjalla, mutta täysin eri työtä mihin mulla ei ole koulutusta kun hain vaan ja olin vakuuttava. päätät, että löydät töitä niin eiköhän se onnistu.

Vierailija
10/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut. Kuusi vuotta valmistumisen jälkeen hyppäsin työelämään ilman työkokemusta. Rustailin seitsemän työpaikkahakemusta, tuloksetta. Eräänä päivänä soi puhelin ja pyysivät töihin, sillä tiellä olen edelleen, tosin kerran vaihtanut jo työnluonnetta, hyvällä menestyksellä.

Vierailija
11/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja koulutus on hankittu ruoka-alalta.

Vierailija
12/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enmuuten kommentoi, mutta eihän se,että perhe on tärkeämpi kuin ura tarkoita sitä, että lapset pitäisi väkisin tehdä ennen opiskeluja ja töissä oloa. Tai että kouluttamaton äiti olisi jotenkin omistautuneempi kuin hyvin koulutettu...

Ja kuten joku jo sulle sanoikin: hommaa ihmeessä edes joku tutkinto.

Vierailija
13/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen koulutus sinulla ap on? Siitä riippuu saatko töitä.

Jos ei ole mitään koulutusta, niin sitten kannattaa suunnata opiskelemaan.

Vierailija
14/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan sen takia että se on silloin helpompaa kuin että alkaisin opiskelemaan lapset saatuani. ruoka-alan koulutuksen olen saanut.suurtalouskokki.

Vierailija
15/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä, että jos hakemus on yhtä epäselvä kun sun alkuperänen otsikko, niin hakemus menee suoraan roskiin.

joo ja koulutus on hankittu ruoka-alalta.

Vierailija
16/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemuksia, hakemuksia ja hakemuksia..toivottavasti joskus tärppää.

Vierailija
17/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan sen takia että se on silloin helpompaa kuin että alkaisin opiskelemaan lapset saatuani. ruoka-alan koulutuksen olen saanut.suurtalouskokki.

Kyllä sä varmaan omankin alasi työtä saat, jos olet valmis ensin tekemään vähän "sinnepäin" töitä keittiöapulaisena jne. Mutta varmasti jos vaan suostut tekemään ensin "huonompaa" työtä niin pääset myös parempiin töihin - kun saat vähän sitä työkokemusta.

Vierailija
18/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallista kuin hakemukset...

Vierailija
19/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen valmis "huonompaankin" työhön, mutta jos siihen "huonompaankin" työhön on minua pätevämpiä ihmisiä hakemassa niin tietenkin ne pääsee siihen työhön.mutta kyllähän me kaikki jostain sitä työkokemusta aletaan kerryttämään ni luulis et nyt jonnekin pääsis..

Vierailija
20/40 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työvoimapalvelua, esim. seure? sieltähän löytyy myös keittiöalan paikkoja. työvoimapalvelu on hyvä keino saada "jalkaa oven väliin" juuri pitkän työstä poissa olon jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi