Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset luulette että vain latino maissa tai Italiassa on komeita miehiä

13.04.2018 |

Järkiki sen sanoo että joka maassa on komeita ja rumia.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko italialaiset miehet isoperseisiä ja lyhytjalkaisia, vai muistanko väärin? Eipä juurikaan kiinnosta.

Vierailija
42/56 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt n. 10 kertaa Italiassa, enkä kyllä tiedä, mihin ne komeat Manolitot on piilotettu. Yhtäkään komeaa miestä en muista nähneeni, enemmän sellaisia luihunnäköisiä pikku hiippareita ovat. Ei kiitos.

Työmatkalla Rooman ratikassa pituuseron huomaa. Peräsillalta näkee hyvin kuskin. Harva mies on pituudeltaan minua edes olkapäälle. Helsingissä miehet ja naiset ovat ainakin 10 cm pidempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän latinomiehistä. Tosin olen itsekin hyvin lyhyt, joten pituusero on ihan riittävä. 

Italiassa on kyllä pitkiä miehiä nuoressa ikäluokassa. Tyylitajukin merkitsee ulkonäölle paljon.

Makuja on erilaisia ja kun itse on haalea ja vaalea niin vastakohdat vetää puoleensa.

Yllättävän monet miehet sitäpaitsi tykkää tummista naisista.

Vierailija
44/56 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latino maissa vai latino merellä?

Me olemme jo yksimielisesti päättäneet, että latino merillä on komeampi!

KAIKKI ovat merillä komeampia (ja kauniimpia) - johtuu auringosta ja raikkaasta tuulesta! (Miehillä myös erinäiset merille sopivat univormut auttavat asiaa - tummansininen ja valkoinen ovat kaikille pukevia värejä, etenkin jos mukaan otetaan vähän blingiä messinkinappien muodossa... :D )

Vierailija
45/56 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä monta suomalaista naista joille kelpaa latino kuin latino. Jopa pakistanilainen tai irakilainen "latino".

Ihan hysteerisesti vaan pitää saada ulkomaalainen mies. Ei väliä vaikka on lihava tai 165cm. Sitten luulevat olevansa niin spesiaaleja ja vittuilevat suomalaisille miehille.

Mistä tuollainen käytös johtuu?

Koska on niin ihanan erilaista tai jotain!

Tällä on vinha perä - samoin kuin sillä, miksi suomalaisille miehille kelpaa aasialainen kuin aasialainen nainen (tai venäläinen kuin venäläinen). 

Meidät on yksinkertaisesti viritetty biologisesti niin, että jälkeläisten toiseksi vanhemmaksi halutaan joku, joka poikkeaa geneettisesti itsestämme. Lajin säilymisen kannalta tämä on loogista, järkevää ja toimivaa. (Jotkut ihmiset itse sitten yrittävät laittaa keinotekoisesti kapuloita rattaisiin mussuttamalla jostain "Kansallisen Kulttuurin Säilymisestä" ja "Rotupuhtaudesta", ilmeisesti siksi että serkumpi on herkumpi ja sisäsiittoisuus on tosi jees tai jotain.)

Vierailija
46/56 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä monta suomalaista naista joille kelpaa latino kuin latino. Jopa pakistanilainen tai irakilainen "latino".

Ihan hysteerisesti vaan pitää saada ulkomaalainen mies. Ei väliä vaikka on lihava tai 165cm. Sitten luulevat olevansa niin spesiaaleja ja vittuilevat suomalaisille miehille.

Tällä on vinha perä - samoin kuin sillä, miksi suomalaisille miehille kelpaa aasialainen kuin aasialainen nainen (tai venäläinen kuin venäläinen). 

Meidät on yksinkertaisesti viritetty biologisesti niin, että jälkeläisten toiseksi vanhemmaksi halutaan joku, joka poikkeaa geneettisesti itsestämme. Lajin säilymisen kannalta tämä on loogista, järkevää ja toimivaa. (Jotkut ihmiset itse sitten yrittävät laittaa keinotekoisesti kapuloita rattaisiin mussuttamalla jostain "Kansallisen Kulttuurin Säilymisestä" ja "Rotupuhtaudesta", ilmeisesti siksi että serkumpi on herkumpi ja sisäsiittoisuus on tosi jees tai jotain.)

Eläimet elävät vaistojen varassa. Kumpi sinä olet?

Vierailija
47/56 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehillä sinisistä silmistä ja vaaleasta ulkomuodosta.

Latinot eivät ole koskaan sytyttäneet.

Vierailija
48/56 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin nyt sytyttänee sikäläiset miehet. Itse olen sitä mieltä arkikokemuksen kautta, että komeimmat, tai oman korkeimman ylistyssanan mukaisesti, kauneimmat miehet löytyvät Japanista. Päivittäin tulee kadulla vastaan miehiä, joista spontaani reaktio on "Kaunis!" - siis mielessäni, ei ääneen. Tietenkin kaikissa kansalaisuuksissa on komeita ja ei niin viehättäviä, mutta itseäni sykähdyttävät löytyvät Japanista.

Mua kans sytyttää sellainen aasialaistyyppinen, kulmikas mies. Voi että! Karvaton ja tummatukkainen.

Vierailija
49/56 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi koskaan olla sellaisen haalean vaalean sinisilmäisen miehen kanssa, varsinkin jos on ohuet hiukset tai kalju, eivät ole silmissäni miehekkäitä vaan heikon oloisia. Mutta tää on vaan mun henkilökohtainen mieltymys, hyvä kun makuja on monia.

Miksi voimamies Nummisto oli vaalea ja puolikalju?

Vierailija
50/56 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä tosiaan Aasiassakin.

Vierailija
51/56 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä arabimaissakin, ja yhä enenevässä määrin myös Suomessa.

Vierailija
52/56 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläimet elävät vaistojen varassa. Kumpi sinä olet?

Tieteellinen luokittelu:

Domeeni:Aitotumaiset Eucarya

Kunta:Eläinkunta Animalia

Pääjakso:Selkäjänteiset Chordata

Alajakso:Selkärankaiset Vertebrata

Luokka:Nisäkkäät Mammalia

Alaluokka:Theria

Osaluokka:Istukkanisäkkäät Eutheria

Lahko:Kädelliset Primates

Alalahko:Haplorrhini [2]

Osalahko:Apinat Simiiformes[2]

Yläheimo:Ihmisapinat Hominoidea

Heimo:Isot ihmisapinat Hominidae

Suku:Ihmiset Homo

Laji:sapiens

Kaksiosainen nimi

Homo sapiens

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ihminen

Mitä sinä Prl:n ap1na siellä pauhaat? Elukka olet niin kuin jokaikinen meistä :D

"Oomme ap1no1ta kaikki, kun oikein tarkkaan katsotaan,

ap1no1ta planeetan, ihan jokainen <3

Häpeätkö ap1nuuttasi?

T: Ap1nuutensa hyväksyvä elukka :)

Vierailija
53/56 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italia on latinomaa.

Italia ei ole latinomaa!

Vierailija
54/56 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun löytyy Norjasta.

Vierailija
55/56 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tykännyt tummista miehistä. Kaikki poikaytävät ovat olleet todella tummia. Miellyttää vaan silmää. 

Vierailija
56/56 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset ja saksalaiset=<3