Joko ikkunat on pesty?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
MinÀ vÀlitÀn liikaa linnuista enkÀ ole pessyt ikkunoita sen jÀlkeen kun yksi lintu lensi ikkunaa pÀin ja oli puolisen tuntia tokkurassa. Olen lukenut ettei ikkunaa pÀin lentÀneeseen lintuun saa mennÀ koskemaan. Olin koko ajan valmiina hÀlyttÀmÀÀn elÀinlÀÀkÀrin paikalle.
MitÀ hittoa? Jaksat hyysÀtÀ villielÀimiÀ? Jotka pitÀvÀt vielÀ kamalaa meteliÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ vÀlitÀn liikaa linnuista enkÀ ole pessyt ikkunoita sen jÀlkeen kun yksi lintu lensi ikkunaa pÀin ja oli puolisen tuntia tokkurassa. Olen lukenut ettei ikkunaa pÀin lentÀneeseen lintuun saa mennÀ koskemaan. Olin koko ajan valmiina hÀlyttÀmÀÀn elÀinlÀÀkÀrin paikalle.
MitÀ hittoa? Jaksat hyysÀtÀ villielÀimiÀ? Jotka pitÀvÀt vielÀ kamalaa meteliÀ.
On meitÀ moneen junaan....miten tylsÀ olis kesÀ ilman linnun laulua.. KyllÀhÀn ihmisestÀ ja sen tekemisistÀ se suurin meteli syntyy
PitÀÀ odottaa et siitepöly kausi menee ohi
En mÀ niitÀ jaksa pestÀ kun on saman tien paskaset. Asun HelsingissÀ ja autotie ikkunan alla.
Vierailija kirjoitti:
Pesin ja kuinka kirkasta tulikaan đ
Jos kyseessÀ on kolminkertaiset ikkunat, niin pesitkö myös kaikki ikkunoiden vÀlit vai vain sisÀimmÀt ja uloimmat ikkunalasit? Ikkunoiden peseminen sisÀ- ja ulkopuolelta on suhteellisen helppoa, mutta siitepötykauden aikana sitÀ likaa tulee myös noiden ikkunoiden vÀlipinnoilla.
Pesin pÀÀsiÀisenÀ. Mulla jo monta vuotta ollut perinteenÀ ettÀ pesen silloin.
Ei ole pesty vuosiin. En vÀlitÀ. Parempaakin tekemistÀ.
Pesen heti kun ohi menevÀ katumme on harjattu. Ei ole mitÀÀn jÀrkeÀ pestÀ ennen, on saman tien likaiset muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesin ja kuinka kirkasta tulikaan đ
Jos kyseessÀ on kolminkertaiset ikkunat, niin pesitkö myös kaikki ikkunoiden vÀlit vai vain sisÀimmÀt ja uloimmat ikkunalasit? Ikkunoiden peseminen sisÀ- ja ulkopuolelta on suhteellisen helppoa, mutta siitepötykauden aikana sitÀ likaa tulee myös noiden ikkunoiden vÀlipinnoilla.
Osasta pesin vÀlitkin, en joka vuosi pese vÀleistÀ.
Joskus myöhemmin kun kesÀ on tullut. NÀkee noista vielÀ vÀhÀn lÀpi...
Ei vielÀ. KeittiöstÀ ajattelin pestÀ lÀhiaikoina. Samalla vaihdan verhot.
YhtÀ tyhjÀn kans. Vasta sitten kannattaa pestÀ ku siitepölykausi ohi.
Vierailija kirjoitti:
No meillÀ ei ole isoja puita lÀhistöllÀ.
En ole pessyt. Ikkunanpesu meillÀ ulkoistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EikÀ varmaan katupölyÀkÀÀn....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EikÀ varmaan katupölyÀkÀÀn....
Ei sitÀkÀÀn.
Makkarista pesin (vietÀn paljon aikaa sÀngyllÀ). Myös vÀlit ja ulkopinnan, tosin kaikkein ylin ruutuosa jÀi nyt vÀliin. Ihanan kirkasta. Lintujen varalle oli aikoinaan mustasta pahvista leikattu haukkakuvio. Loput ikkunat pikkuhiljaa sitten inspiraation mukaan ja vielÀ kesÀllÀ uusiksi kun siitepölykausi loppuu.