Onko se nyt niin kauheata jos haluaa viikonloppuisin nollata (=kännätä)
Ei, ei ole tarvetta "remontoida" kotia. Ei, ei ole tarvetta p*skoa eteiseen. Ei tule herättyä vieraasta sängystä. Haluan vain juoda humalaan niin että rentoudun, ja arki unohtuu edes illaksi tai pariksi viikossa...
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua tuollaista puolisoa. Muuten mulle samantekevää, jollet pahojasi tee.
Puolisona tuollainen olisi riippakivi. Hän olisi aina tiettyinä aikoina itsekkäästi "poissa pelistä". Silloin ei meille voisi kutsua perheystäviä eikä hän voisi hoitaa lapsia eikä lapsillemme voisi käydä kavereita.
Ai jos vaikka perjantai-iltana juo niin ei voi koko viikonloppuna tulla vieraita tai hoitaa lapsia?
Sitten puoliso on sidottu aina perjantaisin lastenhoitoon ja lapset eivät voi koskaan kutsua kavereitaan perjantaisin. Ei ainakaan yökylään. Ja joutuvat vielä häpeissään keksimään tekosyitä.
Laskeskelin tuossa että kun 1986 aloittelin nollailun,niin ei siinä kauaa mennyt kun tuli tavaksi eikä vieläkään ole riittänyt.32vuotismerkkipäivä menossa nollailun merkeissä. Eikä tästä eroon pääse kun haudassa.
Surullista, jos arki pitää mennä tuslkaiaesti läpi ja sitten vetää kännit viikonloppuna. Eikö ole elämässä muuta? Miten ihmissuhteet ja terveyskin sitten 20 vuoden kuluttua. Jojainwn tekee valintansa. Itse en moista lähelläni katsoisi.
Ketään muuta joka tykkää humalasta humalan vuoksi? En pakene arkea tai paskaa elämää tai mitään muutakaan. Tykkään vain siitä humalan tuomasta hyvästä olosta. Itse asiassa juon eniten kun olen onnellinen.
T. Työssäkäyvä, nuhteeton ja kaikinpuolin mukava ihminen (ainakin omasta mielestä).
Vierailija kirjoitti:
Surullista, jos arki pitää mennä tuslkaiaesti läpi ja sitten vetää kännit viikonloppuna. Eikö ole elämässä muuta? Miten ihmissuhteet ja terveyskin sitten 20 vuoden kuluttua. Jojainwn tekee valintansa. Itse en moista lähelläni katsoisi.
Älä ota enää.
Jos ei oo muita keinoja "huolehtia" itestää ni aika köyhältä vaikuttaa. Mä ainakin haluun elämään ihmisiä, jotka on vähän fiksumpia. Eli esim osaavat vaihtaa työpaikkaa, jos on liian raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauheata. Jotkut meistä tosiaan osaavat käyttäytyä nollatessaankin.
No vaikka osaisikin niin ihminen on silti päihtynyt ja tietenkin myös käyttäytyy kuin päihtynyt. Itse en jaksa lainkaan kuunnella päihtyneen ääntä, en "hyviä" vitsejä kun kieli ei meinaa enää suussa taipua enkä aina jossain vaiheessa alkavaa jankkausta ja asioiden toistamista eli ylipäätään en kestä sitä päihtyneen ihmisen olemusta. Lisäksi vähintään seuraava aamupäivä menee haistessa ja krapulaa potiessa.
Ei kiitos.
N41
Muilla tavoin ei voi nollata? Alkoholismia se on jos on _pakko_ saada nollata tai mitä tekosyytä nyt haluaa käyttää.
Ääh. Olen 45 ja en kyllä millään jaksa nollailla viikonloppuisin. Saunaolut riittää. Ei vaan ole kännistä mitään huvia ja tulis krapulakin. Ikää myöten vain pahentunut seuraavan päivän olotila. Mielummin herään aamulla ja nautin kahvista ja kähden kävelylle.