Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä saisin perusterveen ylipainoisen laihtumaan

Vierailija
13.04.2018 |

jos hän antaisi minulle vapaat kädet auttaa häntä kirjallisella sopimuksella. Vapauden riistosta en tuomiota halua.
Hän eläisi koko vuoden minun kanssani syrjässä kaikesta, söisi vain minun laittamiani ruokia tarjoamani määrän, kävelisi kanssani haluamani määrän ja olisi täysin minun valtani alla.
En näännyttäisi häntä, eikä liikunnan määräkään olisi järin runsas perusterveelle ihmiselle. En kieltäisi television möllötystä, mutta minä päättäisin milloin sitä katsotaan.

Maksuksi tästä vuoden personal trainer-sessiosta ja ylöspidosta perisin 40-50 tuhatta euroa, koska en itsekään voisi käydä töissä, että voisin vahtia ettei lipsumisia tapahdu. Todennäköisesti pitäisin häntä yöt lukitussa huoneessa, että voisin luottaa lipsumisten olevan mahdottomia. (tässä kohtaa viimeistään voisi vapaudenriisto-kortista puhua)

Nykyinen tilanteeni estää tällaisen projektin, koska elän vielä lasteni kanssa. Sinänsä itselleni ei tuottaisi vaikeuksia elää vuotta eristyksissä muusta maailmasta kauppareissuja lukuunottamatta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas aiot vaikuttaa asiakkaasi mikrobiomiin? Se vaikuttaa yksilön painoon todella paljon.

Vierailija
2/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas aiot vaikuttaa asiakkaasi mikrobiomiin? Se vaikuttaa yksilön painoon todella paljon.

Ihminen kuin ihminen (perusterve) olisi metodeillani normaalipainoinen. Missään nimessä jokaiselle ylipainoiselle en takaisi samaa tulosta painon pudotuksessa vuoden aikana. En ole jumala.

Nälässäkään ei tarvitsisi vallassani elää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpöt.. Tutkimuksissa havaittu vaikutus on kovin vähäinen. Isompi ero tulee jo sillä käykö joka päivä puolen tunnin kävelyllä vai ei.

Vierailija
4/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino pois ja valtakompleksi tilalle. Ja hintaa 40-50k. Hyvä diili.

Vierailija
5/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin auttaa jokakesäiset erämaavaellukset, jolloin kuluttaa paljon ja tarjolla vain sitä mitä rinkassa jaksaa kantaa. Samoin viime kesän survival luonnonantimilla kevensi minua 3kg 6 päivän aikana. Liiasta ruoasta eristäytyminen on tehokasta, mutta ei kovin pysyvää. Mulla on jatkuvasti muutama kilo ylimääräistä... onneksi ei paljoa.

Vierailija
6/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista kilomääristä puhutaan? T varovaisen kiinnostunut

Vierailija
7/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi olla kahta televisiota, samassa huoneessa? Hirveää katsoa koko ajan ohjelmia joista ei tykkää.

Vierailija
8/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän paljon paremman keinon. Se on nautinnollinen seksi.

Valitan, sun kanssasi laihduttaminen ei kiinnosta vaikka maksaisit mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän