Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko nainen elää suhteessa jossa mies ei halua nuolla ?

Vierailija
13.04.2018 |

Oma mies vain sormettaa, on kokeillut vähän kielelläkin, mutta ei tykkää...Mua ei ole koskaan nuoltu kunnolla 😞 tämän takia olen harkinnut salasuhdetta. En saa orgasmia kuin omalla vibralla

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään olen pystynyt ihmeen pitkään. Onneksi ei enää tarvi.

Vierailija
2/18 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän. Mies on pari kertaa 16 vuoden aikana nuollut kunnolla sen jälkeen kun aloin suorastaan vaatia sitä, mutta ei tosiaan tee sitä mielellään ja menetti sitten seksihalunsa suunnilleen kokonaan niin enpä enää sen jälkeen ole vaatinut, on kuitenkn sanonut että periaattessa voisi sitä tehdä jos suhde muuten olisi hyvä. Mutta eipä sekään saa miestä nuolemisesta pitämään. En pitänyt asiaa nuorena ja suht kokemattomana tärkeänä aikaaan kun seksi muuten oli tyydyttävää, saan orkun lähes aina helposti sormettamalla miehen toimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi.

Vierailija
4/18 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon menee sellainen mies. Suuseksi on yksi parhaimpia nautintoja jos sen osaa kunnolla.

N50

Vierailija
5/18 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin helposti elää. Minusta nuoleminen tuntuu inhottavalta, enkä tajua miksi mies haluaa niin tehdä.

Vierailija
6/18 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa suhteessa ollut jo pitkään. Mies on pari kertaa nuollut joskus alkuaikoina, ei tuntunut miltään. Oli kokematon ennen suhdettamme. Saan sormetusta ja rintojen imemistä, joihin olen hulluna. Saan orgasmin aina kun olen päällä. Ja olen päällä lähes aina.

Vierailija
7/18 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Suuseksi molemmin puolin on minulle iso osa seksinautintoa. Yhden miehen kanssa lopetin tapailut ja osasyy oli se, että hän ei nuollut juuri koskaan. Muitakin syitä toki, mutta tuon laskin myös asiaksi jonka takia en pystyisi pitemmänpäälle olla tyytyväinen.

Nykyään minulla on mies jonka kanssa tuntuu arjen lisäksi toimivan myös makkarin puolella ja todella olen oppinut kaipaamaan seksiä. Suuressa roolissa seksihimooni on miehen minulle suuseksillä antamat ihanat orgasmit joita on likipitäen joka kerta. Varmaan noin 9/10 kerrasta mies nuolee minulle orgasmin.

Vierailija
8/18 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin helposti elää. Minusta nuoleminen tuntuu inhottavalta, enkä tajua miksi mies haluaa niin tehdä.

Varmaan miestä kiihottaa kyseinen homma ja monet naiset nauttivat suuseksistä. :)

Vierailija
9/18 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan ilman. Joka kerta molemmat antaa suuseksiä ja se on niiin ihanaaa...

Vierailija
10/18 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen naiseni sanoi että haluaa suuseksiä. Minä en ole sitä juurikaan harrastanut. Rakastan kuitenkin naistani ja pyysin ihan reaaliaikaista palautetta mistä hän pitää. Juttelemalla oppii. Nyt osaan. M59.

Vierailija
11/18 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää nuolla, kun aina yrittäessäni nainen alkaa kikattamaan ja hihittämään.

Kun sanon että kerro jos teen jotain väärin, ei tule mitään vastausta.

Jos yritän jatkaa, taas tulee naurua päälle.

Enää en edes yritä, ei tunnu kivalta olla naurun kohteena.

Ja ollaan oltu yhdessä vuosikaudet, ettei ole mikään ujo yhden illan tuttavuus kyseessä.

Vierailija
12/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin helposti, en ole koskaan nauttinut siitä yhtään.

Vierailija
13/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En saa orkkua yhdynnässä, mutta suuseksillä tulen lähes aina. Suuseksi on parasta!

Vierailija
14/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei halua antaa naiselle suuseksiä on epänormaali. Onneksi ei ole kohdalle sattunut ja jos joskus näin käy, niin homma jää siihen yhteen kertaan. N48

Vierailija
15/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, mikäli miehellä olisi sellainen vamma että ei onnistuisi tehdä. Asennevammaisen kanssa taas en pystyisi. Tai sellaisenkaan, joka vain "nyt ei satu pitämään" samoista asioista kuin minä. Mieheni ei haluaisi olla naisen kanssa jota EI SAA nuolla, sillä se on hänen intohimonsa.

Vierailija
16/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse jatkoon sellainen mies, joka ei anna suuseksiä. En edellytä, että joka päivä pitää antaa suuseksiä, mutta pari kolme kertaa viikossa on ihanaa olla mieheni nuoltavana.

N45

Vierailija
17/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En tule muuten miehen kanssa paitsi nuolemalla.

Vierailija
18/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan