Näitä en ole tehnyt
Käynyt lapissa
Suudellut
Ottanut asuntolainaa
Kulkenut käsi kädessä
Käynyt etelänlomalla
Omistanut autoa
Harrastanut seksiä
Käynyt Aasiassa
Seurustellut
Hypännyt kymmenestä metristä uima-altaaseen
Viuhahtanut
Tanssinut kansantansseja
Ollut yli vuoden kestävässä työsuhteessa
Rakastunut
Valmistunut ammattiin
Ajanut moottoripyörällä
Nähnyt veden pyörivän toiseen suuntaan vessanpöntössä
Herättänyt kateutta
Juossut maratonia
Aika köyhää, kun ajattelee. Olenko tehnyt mitään oikeasti merkittävää?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettet ole herättänyt kateutta, ap?
Olet oikeassa, eihän sitä voi oikein tietää. Kadehtisitko sinä kaltaistani ihmistä?
Tosin voitinhan kerran Eurojackpotissa 11 euroa ja kerran minun valitsemani kassajono veti kaikkein nopeiten. Ehkä tuolloin aiheutin ihmisissä kateutta?
ap
Kadehdin itseironian taitoasi.
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla on tylsää listaan lisää asioita, joita en ole tehnyt:
Saanut uistelemalla kalaa
Pelannut pullonpyöritystä
Saanut vastakaikua ihastukselle
Pelännyt mustaa miestä
Syönyt mustaa makkaraa Tampereella
Puhunut ruotsia Suomessa
Vieraillut yksin naisen kotona
Kysynyt ketään ylös asuntooni kahville
Saanut hymypoikapatsasta
Kaivanut yli kahden metrin syvää kuoppaa
Katsonut Putousta vapaaehtoisesti
Ottanut selfietä
Juonut kiljua
Tehnyt uraa
Käynyt yksin ulkomailla
Ollut alasti vastakkaisen sukupuolen kanssa samassa tilassa
Syönyt yli tuokkosta mämmiä
Hävinnyt Trivial pursuitia
Shoppaillut
Mä on tehny noista 6 asiaa ja oon kohta 50. Jotta no hätä, aikaa on vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettet ole herättänyt kateutta, ap?
Olet oikeassa, eihän sitä voi oikein tietää. Kadehtisitko sinä kaltaistani ihmistä?
Tosin voitinhan kerran Eurojackpotissa 11 euroa ja kerran minun valitsemani kassajono veti kaikkein nopeiten. Ehkä tuolloin aiheutin ihmisissä kateutta?
ap
Kadehdin itseironian taitoasi.
Ei kannata. Jouduin googlettamaan itseironian, joten jos sellaista satuit viesteistäni löytämään niin se on ollut pelkkä vahinko, eikä millään tavalla tarkoituksellista. Nyt voin kuitenkin hyvällä omallatunnolla liittää itseironian taidon cv:n muu osaaminen -kohtaan, kun haen sitä ensimmäistä vakituista työpaikkaani. Kiitos siis tästä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla on tylsää listaan lisää asioita, joita en ole tehnyt:
Saanut uistelemalla kalaa
Pelannut pullonpyöritystä
Saanut vastakaikua ihastukselle
Pelännyt mustaa miestä
Syönyt mustaa makkaraa Tampereella
Puhunut ruotsia Suomessa
Vieraillut yksin naisen kotona
Kysynyt ketään ylös asuntooni kahville
Saanut hymypoikapatsasta
Kaivanut yli kahden metrin syvää kuoppaa
Katsonut Putousta vapaaehtoisesti
Ottanut selfietä
Juonut kiljua
Tehnyt uraa
Käynyt yksin ulkomailla
Ollut alasti vastakkaisen sukupuolen kanssa samassa tilassa
Syönyt yli tuokkosta mämmiä
Hävinnyt Trivial pursuitia
ShoppaillutMä on tehny noista 6 asiaa ja oon kohta 50. Jotta no hätä, aikaa on vielä.
Jos et huomannut niin mulla on myös avausviestin asiat tekemättä. Kiitos kuitenkin uskostasi minuun ja kykyyni saavuttaa asioita. Taidan aloittaa tänä viikonloppuna juomalla kiljua kolmimetrisessä kuopassa ja otan tästä tilanteesta kymmeniä identtisiä selfieitä.
ap
Multakin puuttuu ap:n listasta 7 asiaa, joita en ole tehnyt. Mua kiinnostaisi mennä eteläiselle pallonpuoliskolle ja katsoa, kuinka pesualtaan vesi pyörähtää altaassa eri suuntaan mitä täällä pohjoisessa. Pyöriikö se vessanpytyssäkin eri suuntaan?
Asuntolaina minulta puuttuu, mutta jos minulla olisi se, en voisi käydä joka vuosi Lapissa. Eli Lapissa tulee ravattua vähintään kerran vuodessa, joskus useamminkin.
Viuhahtaminen olisi hauskaa. En vain tiedä missä sen voisi toteuttaa turvallisesti.
Maraton ei kiinnosta, mutta minitriathlonia olen pohtinut.
Vierailija kirjoitti:
Multakin puuttuu ap:n listasta 7 asiaa, joita en ole tehnyt. Mua kiinnostaisi mennä eteläiselle pallonpuoliskolle ja katsoa, kuinka pesualtaan vesi pyörähtää altaassa eri suuntaan mitä täällä pohjoisessa. Pyöriikö se vessanpytyssäkin eri suuntaan?
Asuntolaina minulta puuttuu, mutta jos minulla olisi se, en voisi käydä joka vuosi Lapissa. Eli Lapissa tulee ravattua vähintään kerran vuodessa, joskus useamminkin.
Viuhahtaminen olisi hauskaa. En vain tiedä missä sen voisi toteuttaa turvallisesti.
Maraton ei kiinnosta, mutta minitriathlonia olen pohtinut.
Aivan, varmaan se pyöriminen näkyy paremmin pesualtaassa. Jostain syystä mulla oli vain mielessä (ei siinä imurissa) kuva väärään suuntaan pyörivästä kakkapökäleestä. Höh. No, olisi se toiseen suuntaan pyörivä pesuvesikin varmaan ihan jees.
Ja eikö viuhahtamisen pidäkin olla vähän turvatonta, moraalien vastaista ja jännittävää? Vai tarkoitatko esim. liukastumisen vaaraa ja alastoman kehon suojattomuutta? Siihen auttaa virallisen viuhahtamisliiton säännöissään sallimat pitäväpohjaiset kengät ja laadukkaat rannetuet. Kypärääkin saa käyttää, mutta se on vähän nössöä.
ap
En ole tehnyt noista kuin yhden: kulkenut käsi kädessä.
Nro 29 on 26-vuotias nainen.
Ja elämäni on kyllä tylsää.
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt noista kuin yhden: kulkenut käsi kädessä.
Kuljitteko taloon autioon? Hikosiko käsi?
Seuraavaksi voit kokeilla kulkemista käsi toisen takataskussa. Kuulin että sitäkin ihmiset tekevät.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nro 29 on 26-vuotias nainen.
Ja elämäni on kyllä tylsää.
Tuletko kanssani kuoppaan juomaan kiljua? Voimme myös ihastua toisiimme tai tehdä netissä asuntolainahakemuksen.
ap
Sulla on ap aivan ihana kerrontatapa, sanonpa vaan <3
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ap aivan ihana kerrontatapa, sanonpa vaan <3
Vielä hetki sitten olisin voinut lisätä listalle kohdan:
En ole koskaan saanut kehua ihanasta kerrontatavasta
Nyt voin yliviivata tuon kohdan. Kiitos siis tästä kohteliaisuudesta. Viimeksi kirjoituksiani kehuttiin yhtä vuolaasti ala-asteen toisella luokalla, kun tarinani lampaan seikkailuista sai opettajalta kolme plussaa ja kiiltävän nalletarran.
ap
27/38
Vielä on jotain saavutettavaa.
Minulla on ollut tapana listata, mitä olen tehnyt tai kokenut. Etten unohtaisi. Ja lisäksi joskus, mitä vielä haluan tehdä tai kokea. En ole koskaan miettinyt, mitä en ole tehnyt. Hmmm... Varmaan monia yllättävänkin tavallisia asioita on jäänyt tekemättä. Toisaalta olen tehnyt aika erikoisiakin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut tapana listata, mitä olen tehnyt tai kokenut. Etten unohtaisi. Ja lisäksi joskus, mitä vielä haluan tehdä tai kokea. En ole koskaan miettinyt, mitä en ole tehnyt. Hmmm... Varmaan monia yllättävänkin tavallisia asioita on jäänyt tekemättä. Toisaalta olen tehnyt aika erikoisiakin asioita.
Ajattelutapasi on varmasti yleisempi. Mä oon vähän tällainen rikkinäinen hyypiö ja menen ennemmin aidan ali kuin helpommin yli. Mulle nämä listat ovat molempia sekä tekemättä jääneitä että niitä mitä haluan saavuttaa. Jos vaikka 25% saisi joskus kokea olisi se kuin lapsuuden ilo tiistaisen Aku-lehden kolahtaessa postilaatikkoon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelutapasi on varmasti yleisempi. Mä oon vähän tällainen rikkinäinen hyypiö ja menen ennemmin aidan ali kuin helpommin yli. Mulle nämä listat ovat molempia sekä tekemättä jääneitä että niitä mitä haluan saavuttaa. Jos vaikka 25% saisi joskus kokea olisi se kuin lapsuuden ilo tiistaisen Aku-lehden kolahtaessa postilaatikkoon.
ap
Onko nuo samat siis myös sun "haluaisin tehdä" -listalla? Onhan siinä sellaisia, jotka ei ole ko tehä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko nuo samat siis myös sun "haluaisin tehdä" -listalla? Onhan siinä sellaisia, jotka ei ole ko tehä.
Kyllä joo. Tosin haluaisin, että tekeminen ja kokeminen olisi spontaania sekä luonnollista. En koe että suorittamalla tehty listan kohtien yliviivaus olisi sitä aitoa tekemistä. Voisin hakeutua vapaaehtoiseksi ja taluttaa mummoja puistossa kädestä pitäen, mutta koska olen vain ihminen, niin itsekkäistä syistä olisin enemmän kiinnostunut kävelystä käsi kädessä rannalla kesäauringon laskiessa rakastuneena jonkun kivan tytön kanssa.
ap
Ottanut asuntolainaa
Käynyt etelänlomalla
Omistanut autoa
Käynyt Aasiassa
Hypännyt kymmenestä metristä uima-altaaseen
Viuhahtanut
Tanssinut kansantansseja
Ollut yli vuoden kestävässä työsuhteessa
Ajanut moottoripyörällä
Nähnyt veden pyörivän toiseen suuntaan vessanpöntössä
Herättänyt kateutta