Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 kun täytti niin on jos jonkinlaista kremppaa.

Vierailija
13.04.2018 |

On vähän joka paikan kolotuksia. Herää varhain aamuyöstä eikä saa enää nukutuksi. Hikoiluttaa hormonihoidosta huolimatta. Yskää, johon ei auta mikään.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on. Mä vietän vaihdevuosi valvojaisia ilman mitään hoitoja. Eiköhän tästä hengissä selviä.

Vierailija
2/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo alle kolmekymppisenä ollut. Olen varmaan tunkemassa väärään keskusteluun, mutta jotenkin kyllästyttää kun viisikymppiset valittelee jostain köhästä. Jos olette normaalin terveyden saaneet niinkin pitkälle asti, niin eikö sen voi ihan tyytyväisenä todeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo alle kolmekymppisenä ollut. Olen varmaan tunkemassa väärään keskusteluun, mutta jotenkin kyllästyttää kun viisikymppiset valittelee jostain köhästä. Jos olette normaalin terveyden saaneet niinkin pitkälle asti, niin eikö sen voi ihan tyytyväisenä todeta.

No kuule jos on vuosia yskinyt tolkuttomasti joka ikinen aamu 1-1½ tunnin ajan, niin kyllä siitä saa jo valittaa. Astmaa epäiltiin, mutta astmalääkkeet eivät auta. 

Vierailija
4/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eyyä jos olet sairastellut, muut eivät saisi valittaa sairastuttuaan?

Pointti on kyllä se, että yleensä vaivat lisääntyvät huomattavasti 50 vuodesta eteenpäin, ja siitä lienee otsikkokin.

Vierailija
5/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi anteeksi. Toki me ollaan onnellisia jokaisesta yskästystä, kunhan pissat ei tule samalla housuun. Hikoilukin on hauskaa ja nivelsäryt on merkki siitä, että hengissä ollaan.

Vierailija
6/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla polvi on muuttunut niin kipeäksi etten pysty hoitamaan edes kaikkea arkiliikuntaa.

Vierailija
7/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin Thaimaasta 19-vuotiaan seksiorjan itselleni. Ei kolota enää mikään.

T. 51 v. mies

Noinhan kaikki sun ikäiset tyhmät, erektio-ongelmaiset nysämunaiset suomiäijät tekee, kun eivät arvonsa tunteville suomalaisille naisille enää kelpaa. Sinne vain naista riistäviin maihin lapsia panemaan, kuten tuokin 19 v suhun verratuna on, täysi lapsi vielä.

Vierailija
8/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. 50 vuotta täyteen ja nyt heti eka merkki? Kuukautiset tullet 38 vuotta säännöllisesti kuin kello ja tänään alkoi vuoto kierron 18. päivänä. What?!!!

Vierailija
9/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. 50 vuotta täyteen ja nyt heti eka merkki? Kuukautiset tullet 38 vuotta säännöllisesti kuin kello ja tänään alkoi vuoto kierron 18. päivänä. What?!!!

Menikö se nyt niin että ensin useammin, sitten harvemmin ja lopulta loppuu..

Vierailija
10/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43 ja yksiäkään kuukautisia ei ole ollut vielä koko vuonna :)

Alankohan vanheta silmissä, jos eivät enää palaa. No, odotinkin jossain vaiheessa helpotusta matkan haasteiden jälkeen. Oli Maravankin puoli vuotta käytössä 😥 ja muuta metkua.

Vierailija
11/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ne vaihdevuodet lähtee. Ensin tulee lyhyellä kierrolla joitakin vuosia, sitten kierto alkaa pitenemään, välillä tulee menkat pari kertaa vuodessa ja välillä taas kuukauden välein. Sitten iskee hiki, joka ei olekaan niitä puuskia, mitä ennustettiin, vaan yhtämittaista kylpemistä hiessä yötä päivää, niin että on pakko lähestulkoon päivystyksenä saada hormonikorvaushoito. Kun istutte sukulaispariskunnan kanssa iltaa istumassa, valut hiestä märkänä salaisesti  tuuletinta kaivaten ja muut toteavat, että kiva, kun se helle loppui, nyt on kivan viileää olla. P.S. Gynekolgillakin oli vastaanottohuoneessaan tuuletin surraamassa. 

Vierailija
12/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksilöllistä näyttää olevan oireilu.Juuri täytin 54, kuukautiset pari kertaa viime vuonna ja nyt näyttävät loppuneen.Parin sekunnin kuumia lehahduksia,ei juuri muuta.Mieliala aina ollut tasaisen äkäinen niin siinäkään ei suurta muutosta näy.Seksi huvittaa n.kerran viikossa,aikaisemmin paljon useammin.

Nukun hyvin, syön hyvin...ylipainoa on,liikun paljon varsinkin hyötyliikuntaa. Kolotuksia ei juuri.

Nautin elämästä- lapset osa jo omillaan,nuorinkin yläasteella.Paljon ystäviä.Aloitin juuri uudessa työssä.Puolison kanssa oltu yhdessä 17 vuotta, nyt tasaista aikaa.

Vierailija
13/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla meni hieman pitempään kuin einillä ymmärtää se tosiasia että ihminen mätää suuhunsa kaikkea paskaa ja voi huonosti. nyt olen melkein 2 vuotta ollut siten että en syöleipää pullaa yms vehnäjauho myttyä

maha ei ole enää kipeä eikä pieretä, eikä persereikä ole kipeä, nnenvanhaan kun meni paskalle niin tuli  mieleen että puuklla joko tökkii samaan aikaan. saman tunteen saan kyllä vieläkin esiin kun syön yhden tai kaksi leipäpalaa, mutta oireet on poissa kun en syö skeidaa

samalla huomasin ett miksei ole nuhaa, 35 vuotta kestänyt räktauti loppui itsestään

Vierailija
14/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli muuten jännä, että se yletön jatkuva hikoilu loppui 4 tuntia ensimmäisen vaihdevuosipillerin ottamisesta. Eikä ole palannut. 

Vierailija
15/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksilöllistä näyttää olevan oireilu.Juuri täytin 54, kuukautiset pari kertaa viime vuonna ja nyt näyttävät loppuneen.Parin sekunnin kuumia lehahduksia,ei juuri muuta.Mieliala aina ollut tasaisen äkäinen niin siinäkään ei suurta muutosta näy.Seksi huvittaa n.kerran viikossa,aikaisemmin paljon useammin.

Nukun hyvin, syön hyvin...ylipainoa on,liikun paljon varsinkin hyötyliikuntaa. Kolotuksia ei juuri.

Nautin elämästä- lapset osa jo omillaan,nuorinkin yläasteella.Paljon ystäviä.Aloitin juuri uudessa työssä.Puolison kanssa oltu yhdessä 17 vuotta, nyt tasaista aikaa.

Yksilöllistä tosiaan! Olen 57-v. eikä minulla ole eikä ole ollut mitään vaihdevuosioireita. Kuukautisia nyt ei muutenkaan ole ollut 26 vuoteen hormonikierukan ansiosta. Kierukka poistettiin muutama viikko sitten oltuaan paikoillaan viimeiset 8 vuotta. Ainoastaan verikoe osoittaa, että olen menopaussissa.

Allekirjoitan täysin kirjoituksesi, elämä on ihanaa!

Vierailija
16/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksilöllistä tosiaan! Olen 57-v. eikä minulla ole eikä ole ollut mitään vaihdevuosioireita. Kuukautisia nyt ei muutenkaan ole ollut 26 vuoteen hormonikierukan ansiosta. Kierukka poistettiin muutama viikko sitten oltuaan paikoillaan viimeiset 8 vuotta. Ainoastaan verikoe osoittaa, että olen menopaussissa.

Allekirjoitan täysin kirjoituksesi, elämä on ihanaa!

Kiinnostaisi tietää, millä indikaatiolla verikoe otettiin? Yksityisellä vai julkisella?

Vierailija
17/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha, niinhän sitä nuorena luulee- ettei koskaan itse vanhene! Koetapa sinäkin kasvaa aikuiseksi ja tehdä se katkeroitumatta,ei ole tuolla asenteella helppoa se!

Vierailija
18/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat kurpat taas yrittää vakuuttaa että heidän elämänsä on ihanaa. Säälittäviä vanhoja akkoja.

Ilmeisesti suunnittelet kuolevasi nuorena, koska et aio vanheta.

Vierailija
19/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi ohrasesti , kun täytin 50 vuotta, meni puolivuotta, niin sairastuin parantumattomaan rintasyöpään. Nyt olen 55v, elän jatkoajalla.

Vierailija
20/45 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeeni on ilohormoni naiselle. Ilman sitä on elo ankeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi