Viimeisin asia, josta tulit onnelliseksi?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Norpat ja emättimet -ketju sai taas nauramaan vedet silmissä.
Se on kyllä avn parhaita keskusteluja ikinä! :D
Soitettiin eilen että pääsisinkö tänään illaksi töihin tekemään yhden extratyövuoron. Tekee ihan uskomattomia itsetunnolle ja mielenterveydelle kun tuntee olonsa tarpeelliseksi vaikka työttömiähän tässä edelleen ollaan.
Lapseni on edistynyt matematiikassa. Osaa nyt laske päässä mitä on 8+x=12. Ekalla luokalla, pienluokassa.
Kun työkaveri sanoi mulle, että oon hyvä äiti.
Siitä eilisestä tuu mulle kaasoksi ketjusta tuli tosi hyvä mieli🤗
t.mies 22v
Sain tehtyä työni valmiiksi etuajassa ja pääsin lähtemään viisi minuuttia aiemmin viikonlopun viettoon.
Kävin tyypilliseen tapaani ostamassa perjantaipullon. Laitoin ruoan uuniin ja totesin etten haluakaan juoda!
Uusi nettiyhteyteni avattiin etuajassa ja toimii. Sain ostettua itselleni vihdoinkin
uudet kevät/kesähousut : en vaan jaksa kulkea enää mustissa farkuissa. Miksi
tämä on iso asia: kun on pitkä nainen housujen riittävä pitkien housujen löytäminen
ei ole helppoa
Sain tinderissä mätsiksi söpön espanjalaisen naisen joka vielä laittoi mulle ekana viestiä. Harvinainen tilanne, toivottavasti saisi treffit.
Siis ei ole helppoa löytää riittävän pitkiä housuja jos on pitkä nainen.
Pahoittelut viestin omituisesta loppuosasta!
Join hyvää vihreää teetä viettäen aikaa mukavien ihmisten kanssa.
Onnittelut rakastuneelle! =) On aina ilahduttavaa kuulla rakkaudesta, vaikka ei tunnekaan kyseistä ihmistä...
Itselleni viimeisin onnen lähde oli musiikkikappale joka toi mieleen parinkymmenen vuoden takaiset tunnelmat ja se että totesin asioiden olevan nyt paljon paljon paremmin.