Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa jo tuleva viikonloppu

Vierailija
13.04.2018 |

Kun siitä tulee taas tylsä ja haluaisin viettää sen aivan eri lailla kuin muu perhe.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennos niille, jotka mahdollisesti eivät tunnistaneet ap:tä:

sen ahdistuksen syy on seksin ja viinan puute.

Vierailija
22/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ongelma oikein, niin löydät oikean ratkaisun.

Kuulostaa siltä, että ongelmasi ei ole tylsä viikonloppu vaan alistava kontrolloiva mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä.

Ei se mieskään sitten saa mitä haluaa, jos siis haluaisi liikkua ja ulkoilla koko perheen voimalla. Kun sinä et nyt sitten taas kykenekään muuhun kuin korkeintaan seisomaan pihalla ja muutoin tönötät yksiksesi mökissä.

On teillä kyllä kurjuus maksimoitu.  :)

Sehän on ihan oikein sitten ettei mieskään saa haluamaansa koska ei tuollaisen komentelevan miehen kuulukaan saada.

Vierailija
24/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaveri puolisosi kanssa.

Välillä voitte tosiaan tehdä asiat hieman toisinkin, jos monta kuukautta on sama rutiini jatkunut.

Vierailija
25/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pakko yksinyrittäjä

Vietän viikonlopun töissä taas

Käykö kateeksi?

Ihan itte oon tämän paskanakin valinnu, kun kukaan ei työlistä yli 50V

Vierailija
26/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaveri puolisosi kanssa.

Välillä voitte tosiaan tehdä asiat hieman toisinkin, jos monta kuukautta on sama rutiini jatkunut.

Ei se palaverin pito tuota tulosta. Aina mennään ja tehdään kuten mies haluaa.

Vierailija
27/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa siitä, että olisin viikonlopun kärpäsenä teidän katossa. Niin hulvattoman jännältä teidän elämä kuulostaa.

Vierailija
28/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin maksaa siitä, että olisin viikonlopun kärpäsenä teidän katossa. Niin hulvattoman jännältä teidän elämä kuulostaa.

Jaa, katsomassa kun mies ja lapsi ulkoilee ja mä ulkoilen sen mitä pystyn. Sitten saunotaan ja ollaan kännykällä. Joskus syödään. Eipä siinä paljoa katseltavaa ole.

Vierailija
29/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että ongelmasi ei ole tylsä viikonloppu vaan alistava kontrolloiva mies.

Tämän tyypin ongelma on kylläkin hänen ikuinen vikinänsä. Jos mies sanois että menehän kavereitten kans radalle niin sitte se valittais, että mies ei haluu olla sen kanssa jne.

Vierailija
30/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä.

Ei se mieskään sitten saa mitä haluaa, jos siis haluaisi liikkua ja ulkoilla koko perheen voimalla. Kun sinä et nyt sitten taas kykenekään muuhun kuin korkeintaan seisomaan pihalla ja muutoin tönötät yksiksesi mökissä.

On teillä kyllä kurjuus maksimoitu.  :)

Sehän on ihan oikein sitten ettei mieskään saa haluamaansa koska ei tuollaisen komentelevan miehen kuulukaan saada.

Näin on. Eikä myöskään ikivalittavan naisen.

Kärventykää nyt sinne mökkiin molemmat, pentele. Kun vaan se lapsiraukka jotenkin selviäisi aikuisuuteen traumatisoitumatta ihan kokonaan.

Vierailija
31/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän tyypin ongelma on kylläkin hänen ikuinen vikinänsä. Jos mies sanois että menehän kavereitten kans radalle niin sitte se valittais, että mies ei haluu olla sen kanssa jne.

No en valittaisi,menisin heti jos antaisi luvan. Ihan yksin menisin kun kavereita ei ole. Ap

Vierailija
32/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en valittaisi,menisin heti jos antaisi luvan. Ihan yksin menisin kun kavereita ei ole. Ap

Etkö sää nyt hitto vieköön tajua, ettet sää mitään lupia tarvi? Aikuinen ihminen, ota vastuu elämästäsi.

Vierailija
33/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen valittajan on oltava mun miniä. Tätä minä olen aavistellut. Hänellä ei ikinä mikään ole hyvin. Täytyypä pitää pojan kanssa palaveri. Kuukauden tehköön miniä mitä lystää, kenen kanssa lystää, milloin lystää. Minä voin tuurata miniää kun leikitään lasten kanssa ja pidetään hauskaa.

En usko pojastani tällaista, että ei anna vaimonsa olla yksikseen silloin kun haluaa. Haluan kuulla myös poikani kannan asiasta.

Arvaan jo ennalta, että tästä mun kommentista nousee häly, mutta antaapa nousta !

Vierailija
34/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sää nyt hitto vieköön tajua, ettet sää mitään lupia tarvi? Aikuinen ihminen, ota vastuu elämästäsi.

Ei se ole niin yksinkertaista.

Vierailija
35/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän aloituksen valittajan on oltava mun miniä. Tätä minä olen aavistellut. Hänellä ei ikinä mikään ole hyvin. Täytyypä pitää pojan kanssa palaveri. Kuukauden tehköön miniä mitä lystää, kenen kanssa lystää, milloin lystää. Minä voin tuurata miniää kun leikitään lasten kanssa ja pidetään hauskaa.

En usko pojastani tällaista, että ei anna vaimonsa olla yksikseen silloin kun haluaa. Haluan kuulla myös poikani kannan asiasta.

Arvaan jo ennalta, että tästä mun kommentista nousee häly, mutta antaapa nousta !

Mun anoppini on kuollut.

Vierailija
36/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule just niin yksinkertasta. Sun tekosyyt on kuultu moneen kertaan.

Vierailija
37/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on just niin yksinkertaista. Vai mikä sen estäisi?

Äläkä sano, että mies kieltää kun se ei estä mitään.

Vierailija
38/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne mä sit muutan kun ero tulee? Otin myös selvää yhteiskunnan tuista ja niissä menisi kauan ennenkuin alkaisin niitä saamaan jos edes jotain saisin.

Vierailija
39/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne mä sit muutan kun ero tulee? Otin myös selvää yhteiskunnan tuista ja niissä menisi kauan ennenkuin alkaisin niitä saamaan jos edes jotain saisin.

Mies uhkailee erolla jos joskus haluat tehdä jotain omia juttuja?

Miten olet moisen ääliön kanssa edes yhteen päätynyt?

Vierailija
40/44 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta sun kanssasi.

Muutat ihan minne haluat. Olet aikuinen, täysivaltainen kansalainen.

Etkä selvästikään ole ottanut selvää yhtään mistään. Etkä edes aio ottaa.

Häivy nyt edes täältä palstalta pilaamasta kaikkien muidenkin viikonloppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi