Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaste: kuvaa jokin ongelma elämässäsi niin myönteisessä valossa kuin osaat!

Vierailija
13.04.2018 |

Aloitan: Hektisen oravanpyörän ulkopuolella on mahtava olla. Minulla on niin paljon aikaa, etten edes tiedä, mitä sillä kaikella tekisin. Olen etuoikeutettu, koska voin tehdä mahtavia juttuja halutessani ihan jokaisena päivänä (olen oikeasti työtön ja tylsistynyt).

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/31 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on saanut jo 1.5v olla päivät kotosalla ja nukkua pitkään. Kuohuviinimerkit ovat tulleet tutuiksi, samoin lähialkon henkilökunta. Kivaa vaihtelua tuo elämään satunnaiset työhaastattelut. (Pitkäaikaistyötön, tissuttelija).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan jännittävä odottaa mistä pomo taas maanantaina minut haukkuu. Kivasti menee viikonloppu sitä arvaillessa. Ja työkavereiden kohtelu osoittaa että olen erilainen, mikä on niiiiiin ihanaa koska kaikkihan tietää että erilaisuus on rikkaus!

Vierailija
24/31 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskupääni ja luova ajattelu ovat kehittyneet viime vuosina, kun yritän ruokkia teinejäni riittävästi ja terveellisest.

Vierailija
25/31 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pelätä raskaaksi tulemista tai sitä haluaako vai eikö perustaa perhettä, kun ei voi saada lapsia. Puolisoni ei tarvitse pelätä että pettäisin häntä kun sairastan gynekologista sairautta joka käytännössä estää seksin harrastamiseni.

Vierailija
26/31 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla sinkku kun kukaan ei ole ärsyttämässä ja voi vaihtaa parisängyn nuorisosänkyyn. Istun nytkin punaviinillä aurinkoisella terassilla eikä kukaan valita.

-sinkkunainen-

Vierailija
27/31 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan mahtavaa, kun saa päättää kaikista lapsia koskevista asioista! Olen oppinut tekemään täysin itsenäisiä päätöksiä esikoisen synnyttyä. Osaan hallita neljän ihmisen aikatauluja ja huolehtia kaikkien menoista. Minusta on kehittynyt erinomainen kokki, kuinka muutenkaan, laitanhan pötyä pöytään 4-5 kertaa vuorokaudessa. Hallitsen myös talousasiat ja osaan venytää penniä, lähes loputtomiin! Minun ei tarvitse sietää tylsyyttä, sillä läpi vuorokauden riittää puuhaa ja askaretta toimitettavaksi, toki yleensä ne on toisiin ihmisiin liittyviä, mutta eipähän tarvitse huolehtia omista tarpeista. Pärjään helposti noin neljän tunnin yönunilla, voishan sitä nukkua vain kolmekin.

Vierailija
28/31 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen, että minulla on työpaikka. Eikä ole vapaa-ajan ongelmiakaan, kun saan käyttää kaiken enrgiani työpaikallani tuottavuuteen. On vaan onni, ettei siitä tule rahaa liikaa, eipä tule hamstrattua turhuuteen.

Vierailija
29/31 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa kun saan olla rauhassa aina kun haluan. En koskaan saa epätoivottuja lähestymisiä. Kun haluan olla yksin, minun ei tarvitse tehdä oikeastaan mitään sen eteen, mutta jos joku yrittäisi lyöttäytyä seuraani, minun ei tarvitse tehdä muuta kuin olla hymyilemättä - ja saan takuuvarmasti olla rauhassa. En joudu kahdesti pyytämään, esittämään että on kiireitä tms. Olen introvertti, joten tällainen ominaisuus (rumuus) on kyllä kätevä!

En ole koskaan saanut pakkeja, minua ei ole koskaan jätetty enkä ole koskaan joutunut kokemaan itseäni huonoksi parisuhteessa (koska en ole koskaan seurustellut enkä uskaltanut lähestyä ketään).

Vierailija
30/31 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekas, kun saan lähes joka kuukausi rahaa säästöön! Säästäminen on helppoa, kun ei ikinä tee mitään eikä ole esim. kavereita, joiden seurassa sortuisi tuhlaamaan kahviloihin tms.

Vierailija
31/31 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi fiksu, koulutettu ja mukava ihminen. Olen todella sosiaalinen ja pidetty. Mulla on kaikki tosi hyvin. (Oikeasti tiedostan itsekin että olen todella katkera, pahantahtoinen ja vastenmielinen. Oikeita, välittäviä kavereita ei ole ja perhesuhteet pielessä. Ulkokuori vain kunnossa. Oikeasti olen kateellinen monelle muulle kenellä on vähemmän. Esim. saamarin työttömät ja varsinkin ne jotka eivät ole onnettomia. Mä en voi sietää onnellisia ihmisiä jos ne eivät elä kuten mun mielestä kuuluu elää ja en voi sietää niitä jotka ei ihannoi mua. Mulla on hyvä taloudellinen tilanne mutta työ jota inhoan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi