Haaste: kuvaa jokin ongelma elämässäsi niin myönteisessä valossa kuin osaat!
Aloitan: Hektisen oravanpyörän ulkopuolella on mahtava olla. Minulla on niin paljon aikaa, etten edes tiedä, mitä sillä kaikella tekisin. Olen etuoikeutettu, koska voin tehdä mahtavia juttuja halutessani ihan jokaisena päivänä (olen oikeasti työtön ja tylsistynyt).
Kommentit (31)
Jee, mulla on paniikkihäiriö, olen suorastaan kuolematon, ainakin lääkärien mielestä, niin ja nyt pukkaa vaihdevuosiakin, niin en sairastu enää ikinään mihinkään, siis sellaiseen varsinaiseen sairauteen, näähän kun ei oo sillai kuolemaksi, vaikka välillä tuntuukin:)
Saan nauttia opiskelijan elämästä pidempään kuin muut!
(mielenterveysongelmien takia opiskelut venyvät, tuntuu että loputtomiin)
Saan elää jännittävää arkea. Aina siellä kuuluisalla epämukavuusalueella, joten ihmisenä kasvaminen on taattua. (sos.fobiat)
Olen sinkku
Saapahan nussia ketä haluaa.
Mä olen etuoikeutettu, saan opiskella maisterivaiheessa mielenkiintoisella alalla, kuluttaa paljon aikaa graduntekoon ja valmistautua päivittäiseen kirjoitusurakkaan kiireettä.
1. Minun on tosi helppo pestä hiukseni. [kaljuuntuminen vienyt melkein kaikki hiukset]
2. Minun ei tarvitse pelätä seksitauteja. [ei ole seksielämää]
En ole missään vaiheessa tottunut edes keskitasoiseen elämäntyyliin, joten pärjäilen vallan hyvin minimipalkan/työttömyyden kanssa rahallisesti. Pysyn nöyränä ja maanläheisenä ja hiilijalanjälkeni on pieni.
Saan käydä töissä, siitä pitää olla kiitollinen koska monella muulla Suomessa ja koko maailmassa ei ole työtä ja toimeentuloa (onhan se vähän näinkin, mutta tämä työ vie minusta kaikki mehut ja on samalla puuduttavaa, vihaan vuorotyötä ja unettomuutta ja työmatkaa ja ikäni ja saamattomuuteni vuoksi en enää työllisty parempiin hommiin).
Saan kuunnella ihanan positiivisia elämänohjeita ystävältäni (oikeasti kaikki muut kuin pakkopositiiviset tunteet mitätöivää viiden pennin filosofiaa ja älyvapaita neuvoja niitä kysymättä)
Stressaavasta työelämästä poisputoaminen on saanut minut arvostamaan elämän pieniä iloja. Olen oppinut säätämään kulutukseni ekologisesti erittäin kestävälle tasolle.
En joudu onnettomuuksiin ulkomaailmassa, jää autojen alle, tule ryöstetyksi tms. kun pysyn vain kotona.
Perin isältäni harvinaisen sydänsairauden. joten ainakin tiedän varmasti että olen hänen tyttärensä. Eikä minun tarvitse miettiä, miten tulevaisuudessa eläke riittää, kun en eläkeikään asti elä.
Vierailija kirjoitti:
Läskeistä eroon pääseminen ei onnistu. Onpahan uimarengas aina varuulta mukana.
Mulla taasen päinvastoin, ihanaa kun en liho, kun ei ole varaa syödä.
Tulenpahan ainakin oppineeksi vuosikurssin asiat perin pohjin paremmin kuin muut.
(Olen fuksi enkä millään saa kursseista arvosanaksi vaadittavaa kolmosta ensi yrittämällä enkä aina toisellakaan, ja kaikki alkuvuoden kurssit kaatuvat päälle uusinnassa.)
Mä saan toteuttaa äitiyttä sydämeni pohjasta.
T. 5 lapsen yh
Olen alkoholin suurkuluttaja. Tunnen oloni usein rentoutuneeksi ja ajattelen korkealentoisia ajatuksia. Illalla myös nukuttaa hyvin.
Kun jalat eivät toimi, niin on hyvä tekosyy löhötä sängyssä. Työkyvyttömyyseläkkeellä oleminen mahdollistaa oman ajan viettämisen ja eläkkeen pienuus ei haittaa, sillä mielikuvitus kasvaa miettiessä millä kaikilla tavoilla sitä penniä voikaan venyttää. (aivoverenvuodon takia 30-vuotiaana sairaseläkkeellä)
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku
Saapahan nussia ketä haluaa.
Olet ilmeisesti sitten nainen.
Mä olen myös sinkku mutta olen mies joten en saa ketään jota nussia.
Minulla on tämä reumatauti, mutta voin aina vedota siihen jos en vaan jaksa tehdä jotain plus saan Kelasta ylimääräistä rahaa vammaistuen nimikkeellä!
Mikään suhde ei onnistu, olenko sittenkin niin uniikki, etten vain löydä oma vertaista kumppania.
Terveisin jatkuviin epäonnistuneisiin suhteisiin kyllästynyt nainen
Pääsen pian eroon alkoholiongelmaisesta puolisosta. Olipa ihanaa kun eilen taas joi viinaa kunnolla, niin pystyin tekemään tämän vapauttavan päätöksen. Lapsikin varmaan saa ihanan elämän ilman paskaa.
Läskeistä eroon pääseminen ei onnistu. Onpahan uimarengas aina varuulta mukana.