Miksi Antti Tuisku sai fudut Idolsista?
Ensi kaudella ei Antti Tuiskua näy. Taisi olla liian omapäinen ja buffasi omia biisejä ohjelmaan?
Kommentit (11)
Mistä päättelit että sai potkut? Mitäpä jos sitä ei enää kiinnostanut tai ei ole aikaa?
Itse ainakin oli kovasti tuomassa Idolsia taas markkinoille. Jännä että ensin haluaa Idolsin uudestaan ja sit haluaakin lopettaa kyseisessä ohjelmassa. 🤔
Tuisku jää kesäkuussa määrittämättömän pitkälle keikkatauolle mistä on jo aika päivää sitten tiedoitettu. Vähintään vuoteen ei esiinny tai ole julkisuudessa.
Miksi artisteille sallitaan vuosienkin sapattivapaita, mutta työttömiä ollaan kepittämässä ilmaistöihin 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Miksi artisteille sallitaan vuosienkin sapattivapaita, mutta työttömiä ollaan kepittämässä ilmaistöihin 24/7?
Antti Tuiskun kaliiperia olevat artistit eivät nostele valtion tukia sapatteihinsa, omalla rahalla saa omaa aikaa.
Helppo jäädä tauolle jos on rahaa. Just oli vähän aika sitten juorulehdessä, että puolimiljoonaa euroa firman tilillä ja toinen puolikas sijoitettu asuntoihin ja arvopapereihin.
Entä Jurek ja Erin? Eikö sitä paitsi aina Idolsissa ole tuomaristo jonkun verran vaihdellut. Saa nähdä kuinka paljon uuden päätuomari Elastisen oma tuotanto näkyy uudella kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne hyvin tienaavat artistit ei oo viemässä rahaa ilman lupaa mun verovaroista. Ne saa mun rahat jos mä haluan itse antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne hyvin tienaavat artistit ei oo viemässä rahaa ilman lupaa mun verovaroista. Ne saa mun rahat jos mä haluan itse antaa.
No voin kertoa että tuo on täysin pätemätön pointti. Eivät ne työttömätkään ole sinun hilujasi viemässä, että aika turhaa yrittää leikkiä jotain yhteiskunnan tukipilaria ja nettoveronmaksajaa. Ja miksi muutenkaan erottelet työttömiä ja jotain b-luokan artistia? Miksi et antaisi massejasi työttömille, he ansaitsevat ne enemmän kuin joku turhanpäiväinen artisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voin kertoa että tuo on täysin pätemätön pointti. Eivät ne työttömätkään ole sinun hilujasi viemässä, että aika turhaa yrittää leikkiä jotain yhteiskunnan tukipilaria ja nettoveronmaksajaa. Ja miksi muutenkaan erottelet työttömiä ja jotain b-luokan artistia? Miksi et antaisi massejasi työttömille, he ansaitsevat ne enemmän kuin joku turhanpäiväinen artisti.
Taas mennään rahan takii. -eri
Ehkä hän itse ei halunnut jatkaa.