Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset tuijottavat minua vihaisesti?

Vierailija
13.04.2018 |

Tätä on jatkunut nyt useamman vuoden.
En itse ota muihin paljoakaan kontaktia taikka kiinnitä ihmisiin huomiota. Olen pikemminkin vetäytyvä, mutta kuitenkin kohtelias ja ystävällinen.

Saatan nostaa katseeni havahtuen yllättävän usein siihen, että tuntematon nainen tuijottaa ärtyneen näköisesti etäältä. Olen yleensä kiinnittämättä asiaan huomiota, mutta kun vilkaisen uudestaan, sama nainen tuijottaa monesti edelleen. Tarkastan silloin, onko itselläni vaikka likaa kasvoissa tms. huomiota herättävää, mutta näin ei ikinä ole.

Tuijottaminen on hyvin näkyvää/avointa, eikä se lopu vastakatseeseen kuin toisinaan. Se on lähes aina vihaista ja siksikin hämmentävää. Ko. naiset ovat usein ikäisiäni taikka hiukan vanhempia.

Olen yleensä laittautunut, normaalin näköinen, pukeudun arkisesta. Olen reilu parikymppinen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin usein tuijottavat. Vanhemmat naiset. Jotkut pakolaisnaiset ja pakolaismiehet myös! Pitkä tumma tukka, käytän huulipunaa ja pukeudun naisellisiin ja joskus hieman värikkäisiin vaatteisiin, hienoihin kenkiin. Kai siinä sitten jotain toljoteltavaa on!

Ulkomaalaiset katsovat sinua, koska he haluavat tietää "et ootko sie meikälisii"!

Vierailija
22/28 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin usein tuijottavat. Vanhemmat naiset. Jotkut pakolaisnaiset ja pakolaismiehet myös! Pitkä tumma tukka, käytän huulipunaa ja pukeudun naisellisiin ja joskus hieman värikkäisiin vaatteisiin, hienoihin kenkiin. Kai siinä sitten jotain toljoteltavaa on!

Ulkomaalaiset katsovat sinua, koska he haluavat tietää "et ootko sie meikälisii"!

Luulen samaa. Sen verran usein sitä tapahtuu ja kun naisetkin katsoo niin pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies katsoi sinua sitä ennen ihaillen ja nämä naiset huomasivat ja viha on seurausta kateudesta. Siksi ne ovat ikäisiäsi.

Lyön vetoa, että olet nuoren näköinen

Vierailija
24/28 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäterapiassa vuosia sitten käydessäni siellä kävi eräs nuori nainen, joka kuvitteli myös että häntä tuijotetaan joka paikassa. Mielenterveystoimiston asiakkaitahan me kaikki olimme ja tuijottelu ei ollut todellista vaan ainoastaan tämän ihmisen harhaluuloa.

Vierailija
25/28 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietää että et ole todennäköisesti mutta haluavat sinun väkisin olevan. Olet jotenkin kaunis tai ihailtava.

Vierailija
26/28 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen että kerran mulla oli tiukat joogahousut jalassa ja joku mummo katsoi suoraan häpyalueelleni todella vihaisesti :D

Mmhhhhhhh... Runks runks runks runks.

M40

Vierailija
27/28 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vain.

Vierailija
28/28 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset