Miksi naiset tuijottavat minua vihaisesti?
Tätä on jatkunut nyt useamman vuoden.
En itse ota muihin paljoakaan kontaktia taikka kiinnitä ihmisiin huomiota. Olen pikemminkin vetäytyvä, mutta kuitenkin kohtelias ja ystävällinen.
Saatan nostaa katseeni havahtuen yllättävän usein siihen, että tuntematon nainen tuijottaa ärtyneen näköisesti etäältä. Olen yleensä kiinnittämättä asiaan huomiota, mutta kun vilkaisen uudestaan, sama nainen tuijottaa monesti edelleen. Tarkastan silloin, onko itselläni vaikka likaa kasvoissa tms. huomiota herättävää, mutta näin ei ikinä ole.
Tuijottaminen on hyvin näkyvää/avointa, eikä se lopu vastakatseeseen kuin toisinaan. Se on lähes aina vihaista ja siksikin hämmentävää. Ko. naiset ovat usein ikäisiäni taikka hiukan vanhempia.
Olen yleensä laittautunut, normaalin näköinen, pukeudun arkisesta. Olen reilu parikymppinen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen siis itsekin.
Ap
Ai. No sitten olet niin kaunis, että naiset automaattisesti inhoavat sinua.
Jospa sinulla on Venuksen vartalo ja Helenan kasvot.
Se riittää lietsomaan tavisnaiset raivoon ihan sillä, että olet olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä tuli äkkiä mullekin mieleen, mutta on se silti omituista. Tai itse en kyllä katso ketään koskaan inhoavasti, ellei kyseessä ole sellainen Jabba the Hutin kaltainen olento, joka haisee kuvottavalle.
Jos pokkaa on, niin kysäise joskus joltakin tuijottajalta, että anteeksi, onko mulla nokea naamassa tai olenko syönyt sun eväät, vai miksi katsot noin pitkään. Ehkä vastaa, todennäköisesti ei ja jäät edelleen epätietoisuuteen. Tämä raati ei kykene sulle oikeaa vastausta antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen normaalin näköinen, en mallimittainen taikka edes supermuodokas. En koskaan pukeudu provosoivasti tai vastaavaa, joten tuokin on vaikea uskoa.
Ap
Etköhän tiedä itsekin vastauksen kysymykseesi... :)
Kuuluuko sun arkiseen pukeutumiseen antava tissivako ja tiukat housut?
Vierailija kirjoitti:
Olet niin komea, että heitä vituttaa, kun tietävät, etteivät voi saada sinua.
Ai miten yllättävää, että luulit ap:n olevan mies.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko sun arkiseen pukeutumiseen antava tissivako ja tiukat housut?
Joskus kuului, ei kuitenkaan enää vuosiin. Vaatetukseni on ennemminkin peittävä/tylsä.
Ap
Monilla ihmisillä on tuollaisia mietteitä, mutta kukaan sivullinen ei huomaa tuijottamista.
Vierailija kirjoitti:
No kerroppa sinä se, kun ei varmaan moni muukaan sitä tiedä.
Mulla on vähän sama ongelma. Tosin en tiedä tuijottavatko vihaisesti vai miten. Monesti on alkanut ahdistamaan tuijotus niin paljon, että on ollut pakko poiketa johonkin tarkastamaan peilistä, ettei kasvoissa ole mitään likaa tai että vaatteet on kohdillaan.
En tosiaan osaa sanoa miksi tuijottavat, olen nuori tavallinen nainen. Toisinaan kyllä itsekin välillä huomaan tuijottavani ihmisiä syystä tai toisesta, en sitä ikinä pahalla tee.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, siksi haeskelen arvauksia.
Ap
Mä katson ihmisiä, mutta en ikinä pahalla.
Mua katsoo ihmiset ja mietin heti että katsooko pahalla? Mutta jotenkin tajuan että tuskin. Ehkä uteliaisuudesta tai muista ihan positiivisista syistä. Niin minäkin katson aina joitain mielenkiintoisen näköisiä ihmisiä ihan positiivisesti, ilman että ajattelen yhtään mitään ilkeää mielessäni.
Minuakin usein tuijottavat. Vanhemmat naiset. Jotkut pakolaisnaiset ja pakolaismiehet myös! Pitkä tumma tukka, käytän huulipunaa ja pukeudun naisellisiin ja joskus hieman värikkäisiin vaatteisiin, hienoihin kenkiin. Kai siinä sitten jotain toljoteltavaa on!
Liekkö projektoit omia fiiliksiäsi muiden katsomisiin ja koet että he katsovat sinua sillä tavalla kun tunnet sillä hetkellä.
Tuli mieleen että kerran mulla oli tiukat joogahousut jalassa ja joku mummo katsoi suoraan häpyalueelleni todella vihaisesti :D
Niin minuakin. Kaipa olen jotenkin jännän näköinen. Tosin, minun hiukset luonnollisen punertavat.
Joo, olet superkaunis. Senhän sinä halusit kuulla.
Olet niin komea, että heitä vituttaa, kun tietävät, etteivät voi saada sinua.