Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut haluavat kertoa seksielämästään tutuille?

Vierailija
13.04.2018 |

Miksi jotkut ihmiset ovat niin innokkaita kertomaan seksielämästään kaikille mahdollisille ihmisille? Ei ole mikään uutinen, että aikuisella ihmisellä saattaa toisinaan seksiä olla. Kuvaukset siitä eivät kuitenkaan minua kiinnosta.

Keskustelun siirtäminen omaan seksielämään on sosiaalisesti hyvin kömpelöä toimintaa. Eihän muilla näihin juttuihin yleensä mitään kommentoida asiaa ole ja osa jutuista saattaa jopa kuulijaa ällöttää. Miten hiljentää tällainen selittäjä, jollei navanalusjuttuja tee mieli kuunnella?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa vinkkejänne. En jaksaisi kuunnella näitä juttuja.

Vierailija
2/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoiset ihmiset ovat ikäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että mukavaa kun seksielämäsi toimii mutta sinä olet sellainen että et tykkää keskustella seksistä. Minä taas kuuntelen mielelläni jutut ja osallistun itsekin, ei ällötä. Puheenaihe siinä missä muutkin. Ja voi avartaa omaa seksielämää ja avoimuutta.

Vierailija
4/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla, mutta meilläkin on oikeus olla olemassa. Ei ole pakko tykätä kaikesta tai kaikista.

Vierailija
5/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivat olla, mutta meilläkin on oikeus olla olemassa. Ei ole pakko tykätä kaikesta tai kaikista.

Maailmassa on paljon sellaisia asioita, joista joku ei pidä, mutta niitä täytyy silti sietää. Sinunkin.

Vierailija
6/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot suoraan, että mukavaa kun seksielämäsi toimii mutta sinä olet sellainen että et tykkää keskustella seksistä. Minä taas kuuntelen mielelläni jutut ja osallistun itsekin, ei ällötä. Puheenaihe siinä missä muutkin. Ja voi avartaa omaa seksielämää ja avoimuutta.

Osasta jutuista on jäänyt tosi paha olo, jos siinä jotain ekshibitionismia tai vastaavaa on vaikka ollut. Tällaisen jutun kertojakin on saattanut tuntua aika rajattomalta. Kiitos vinkistä, sanon noin jatkossa.

Vierailija
7/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on paljon sellaisia asioita, joista joku ei pidä, mutta niitä täytyy silti sietää. Sinunkin.

Toisten seksijuttujen kuuntelu ei ole tällainen asia. En halua olla tällaisessa seurassa. Eikä minun tarvitse olla.

Vierailija
8/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla estoinen, jos ei halua seksielämästään puhua.

Mulla ei edes ole sellaista kaveriporukkaa, enkä oles ikinä edes törmännyt sellaisiin jossa kukaan ikinä olisi alkanut asiasta puhua. Ehkä joku saattaisi avautua kännissä? Mutta en oleskelen kännipiireissäkään. Se on kahden ihmisen välinen asia, josta ei mielestäni edes kuulu muille (julkisesti) puhua. Ehkä se on asia, mikä on vasta yleistymässä, mutta ei se kyllä kovin yleistä ole, vaikka olen monenlaisissa porukoissa liikkunut.

Vierailija
9/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten seksijuttujen kuuntelu ei ole tällainen asia. En halua olla tällaisessa seurassa. Eikä minun tarvitse olla.

Älä sitten ole. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
10/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ole. Ongelma ratkaistu.

Ei ole. Haluan oppia luovimaan siten, että saan nämä jutut loppumaan, jos seura paljastuukin urpommaksi, kun mitä olen luullut eikä siitä heti pääse poistumaan.

Vierailija
11/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla estoinen, jos ei halua seksielämästään puhua.

Mulla ei edes ole sellaista kaveriporukkaa, enkä oles ikinä edes törmännyt sellaisiin jossa kukaan ikinä olisi alkanut asiasta puhua. Ehkä joku saattaisi avautua kännissä? Mutta en oleskelen kännipiireissäkään. Se on kahden ihmisen välinen asia, josta ei mielestäni edes kuulu muille (julkisesti) puhua. Ehkä se on asia, mikä on vasta yleistymässä, mutta ei se kyllä kovin yleistä ole, vaikka olen monenlaisissa porukoissa liikkunut.

Yllättävä kommentti. Minulla ei nimittäin ole kovin laajat sosiaaliset verkostot, mutta silti minulle on ihan selvinpäin alettu selittää tällaisia juttuja.

Vierailija
12/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien kesken voi puhua, työkavereiden ym. puolituttujen avautumiset ei kiinnosta. Eikä se tee minusta estoista. Kai siinä halutaan korostaa sitä omaa luontevaa ja estotonta suhtautumista, kun puhutaan panemisesta kuin kaurapuurosta. Minulle seksuaalisuus ei ole niin arkipäiväinen ja tylsä juttu, että haluaisin omastani jutella kenen tahansa kanssa.

Vierailija
13/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävien kesken voi puhua, työkavereiden ym. puolituttujen avautumiset ei kiinnosta. Eikä se tee minusta estoista. Kai siinä halutaan korostaa sitä omaa luontevaa ja estotonta suhtautumista, kun puhutaan panemisesta kuin kaurapuurosta. Minulle seksuaalisuus ei ole niin arkipäiväinen ja tylsä juttu, että haluaisin omastani jutella kenen tahansa kanssa.

Juuri näin! Minullekin seksuaalisuus on hyvin erityinen ja yksityinen asia. Muutenkaan en parisuhteestani halua hirveän yksityiskohtaisesti ihmisten kanssa puhua. Ongelmat on yleensä helpointa selvittää kumppanin kanssa kahdestaan eikä levitellä niitä ympäriinsä.

Vierailija
14/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku antaa vielä lisää neuvoja?

Vierailija
15/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. No life-tyypeille on vuosisadan juttu se, että seksiä on joskus saatu. Siitä pitää sitten kertoa kaikille joka paikassa, koska mitään muuta ei elämässä ole tapahtunut.

Vierailija
16/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä voit aivan hyvin sanoa, että "minusta seksi on hirmu yksityinen juttu, en halua jutella siitä muiden kanssa".

Toki ihan yleisellä tasolla voisi ystävän ongelmista jutellakin. Vähän kuin juttelisi sairaudesta tai suolen toiminnasta. Ei siis yksityiskohtaisesti avautuen.

Vierailija
17/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä voit aivan hyvin sanoa, että "minusta seksi on hirmu yksityinen juttu, en halua jutella siitä muiden kanssa".

Toki ihan yleisellä tasolla voisi ystävän ongelmista jutellakin. Vähän kuin juttelisi sairaudesta tai suolen toiminnasta. Ei siis yksityiskohtaisesti avautuen.

Kyllä, ehkä yleisellä tasolla. Yleensä vain tämän asian puheeksi ottavat ihmiset haluavat kertoa siitä yksityiskohtaisesti kaiken mahdollisen.

Vierailija
18/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. No life-tyypeille on vuosisadan juttu se, että seksiä on joskus saatu. Siitä pitää sitten kertoa kaikille joka paikassa, koska mitään muuta ei elämässä ole tapahtunut.

Hahhah! Ehkä se on juuri näin.

Vierailija
19/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen tätä ja samalla ihmettelen myös sitä, miksi tuttujani taas kiinnostaa seksielämääni ja näköjään jopa puolta kaupunkia:D

Vierailija
20/21 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi puhua sairaudesta tai suolen toiminnasta? Kaikki mitä kerrot itsestäsi leviää kaikkialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän