Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En todellakaan lähesty naisia baarissa saati kadulla

Vierailija
13.04.2018 |

Neljä viidestä ikäluokkani naisesta on parisuhteessa, joten on erittäin epätodennäköistä, että juuri se josta minä kiinnostun olisi sinkku.
Lisäksi niistä sinkuistakin iso prosentti ei edes halua parisuhdetta tai ole välttämättä heterokaan. Myös elämänhallinnan ongelmia on useilla ja monihan on sinkku, koska ei vaan viehätä toista sukupuolta usein juuri siksi, ettei ole pitänyt huolta itsestään ja terveydestään.
Siispä nettideitit ovat ainoa vaihtoehtoni. Siellä sentään ilmoitetaan sinkkuus ja halu parisuhteelle. En halua tehdä ei toivottuja lähestymisiä.

Kirjoitin siis tämän, koska täällä haukutaan nettideittailu ja odotetaan parisuhteen löytyvän kaupan kassajonosta tms. Suosittelisin kaikkia parisuhteen haluavia sinkkuja harkitsemaan vakavasti nettideittejä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä netissäkään onnaa kuin naisilla ja komeilla miehillä.

Vierailija
22/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä taas tsekkaan, onko silmääni viehättävällä kohteella mukana puoliso tai nimettömässä sormessa sormus. Jos kohde katsoo tavallista pidempään minua takaisin, hymyilen ja ehkä sanon jotakin tilanteeseen sopivaa.

Esim. S-marketissa: kyselin, että onko hän nähnyt missään päin vihannestiskiä parsaa? Ja kun vastasi, kyselin, että onko hän parsan ystävä? Millä tavoin sen laittaa? Ja kun juttu kulki, pyysin parsadeiteille syömään joku pvä. Vaihdettin numeroita ja siitä tuli kuuma kesä 2015.

Tosta se lähtee, sano Koskela.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä taas tsekkaan, onko silmääni viehättävällä kohteella mukana puoliso tai nimettömässä sormessa sormus. Jos kohde katsoo tavallista pidempään minua takaisin, hymyilen ja ehkä sanon jotakin tilanteeseen sopivaa.

Esim. S-marketissa: kyselin, että onko hän nähnyt missään päin vihannestiskiä parsaa? Ja kun vastasi, kyselin, että onko hän parsan ystävä? Millä tavoin sen laittaa? Ja kun juttu kulki, pyysin parsadeiteille syömään joku pvä. Vaihdettin numeroita ja siitä tuli kuuma kesä 2015.

Tässä on oikea asenne. Kun pitää silmänsä auki niin sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
24/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, jos et lähesty! Minulla on ollut tarpeeksi niitä ei-toivottuja lähestymisiä. Liikaakin.

Vierailija
25/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainennn kirjoitti:

Kiitos, jos et lähesty! Minulla on ollut tarpeeksi niitä ei-toivottuja lähestymisiä. Liikaakin.

Kyllä sinut huomataan jos ei kiinnosta. Se näkyy kauas.

Vierailija
26/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sosiaaliset taidot hukassa.

Onneksi mulla on karjalaiset sukujuuret. Siksi osaan luontevasti sanoa sanasen tuntemattomalle missä vain: kassajonossa, kirjastossa, bussipysäkillä, kävelyllä, ratikassa, museossa...

Huomaahan sen, jos toinen tahtoo olla omissa oloissaan. Sitä pitää kunnioittaa.

Jos suun aukaiseminen tuntemattomille on tuntuu sisältävän kaameita riskejä, suosittelen yksin liikkumista, harrastamista ryhmissä, yksin matkailua. Siinä oppii ottamaan kontaktia. Ei ole vaikeaa, ei sido mihinkään, ei satu.

Vierailija
27/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sanottiin, että Tinderissä pärjää vaan huippuhyvännäköset miehet, mutta mulla menee kyllä niin päin, että jos joku kyselis multa jotain parsan sijaintia, niin sais kyllä olla aika upea ilmestys, että en vaan sanois etten tiedä ja pakenis paikalta. Tinderissä analysoin kuvatkin paljon pidempään.

Vierailija
28/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan fantastinen tarina.

Tällaista on elämä!

Vierailija
29/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sanottiin, että Tinderissä pärjää vaan huippuhyvännäköset miehet, mutta mulla menee kyllä niin päin, että jos joku kyselis multa jotain parsan sijaintia, niin sais kyllä olla aika upea ilmestys, että en vaan sanois etten tiedä ja pakenis paikalta. Tinderissä analysoin kuvatkin paljon pidempään.

Noilla sosiaalisilla taidoilla saattaa mennä tovi ennen kuin jonkun kohtaat. se Tinderissä tavattukin kun pitää uskaltaa treffata, saada viihtymään treffeillä ja kiinnostumaan sinusta.

Vierailija
30/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle ei ainakaan voi tulla metoo-syytöksiä.

Älä ole naurettava.

Vierailija
31/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla sosiaalisilla taidoilla saattaa mennä tovi ennen kuin jonkun kohtaat. se Tinderissä tavattukin kun pitää uskaltaa treffata, saada viihtymään treffeillä ja kiinnostumaan sinusta.

Vierailija
32/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule jos joku kyselee minulta parsaa niin etsin sen vaikka kiven kolosta. Ja tällä asenteella on tarinoita vaikka kuinka paljon.

M

Vierailija
33/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, Ettekö te ihmiset käy koskaan missään? Asutteko jossakin luolassa keskellä ei mitään, missä ei tapaa kuin oravia?

Nythän juuri alkaa paras seuranhakuaika: Vappu, terassit, festarit, tapahtumat... ihmiset on avoimempia ja iloisempia. Suorastaan hyppäävät syliin, jos vaan itse on vastaanottavainen.

Hymyä!

Vierailija
34/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit saada parsan päätä kostutettua?

Vierailija
35/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on taas paras parsa- aika. Kaikki vaan parsan kimppuun.

Vierailija
36/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Helsinkiin! kirjoitti:

Häh, Ettekö te ihmiset käy koskaan missään? Asutteko jossakin luolassa keskellä ei mitään, missä ei tapaa kuin oravia?

Nythän juuri alkaa paras seuranhakuaika: Vappu, terassit, festarit, tapahtumat... ihmiset on avoimempia ja iloisempia. Suorastaan hyppäävät syliin, jos vaan itse on vastaanottavainen.

Hymyä!

Mitä vappuna tehdään, juodaan yksin kaljaa baarissa vai? En ole enää opiskelija, ja oon sen verran vanha etten viitsi lyöttäytyä heidän seuraan. Meenkö yksin baariin möllöttään ja toivon että sinne sattuu se oikea tuleen? Lol

Festareille en ole menossa, rahat menny kesän matkoihin, joten ei raski tuhlata enempää.

Tapahtumat... niin mitkä tapahtumat?

Vierailija
37/40 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nettideittien haukkuminen on ihan hölmöä. Tottakai siellä on huijareita, kusipäitä, pettäjiä ja muita ongelmaisia, mutta niin on baareissakin ja vaikka torilla. Netti on loistava paikka tutustua ihmisiin, jos on työssäkäyvä ihminen, jolla on myös harrastuksia. Tietysti olisi mahtavaa, jos keksittäisiin sovellus, josta huijarit saataisiin pois. Tai varmaan on keksitty, mutta lienee kallis.

Kerro, millaisia henkilökohtaisia kokemuksia sinulla on ja millaisiin parisuhteisiin olet netin avulla päässyt.

En ole kommentoija, mutta minä keskustelin noin 20 eri naisen kanssa. Noista paristakymmenestä päädyin treffeille neljän kanssa. En pitänyt rinnakkain ketään, vaan aina juttelin yhden kanssa kerrallaan (olin tosimielellä liikkeellä) ja kun treffeille menin niin tiesin jo aika paljon ihmisestä, kuka vastassa on. Ihan kivoja naisia oli kaikki, mutta se neljäs vei miehen täysin...ja kaksi vuotta tulee meille ihan just nyt täyteen. Ihana nainen.

Vierailija
38/40 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyä!

Mitä vappuna tehdään, juodaan yksin kaljaa baarissa vai? En ole enää opiskelija, ja oon sen verran vanha etten viitsi lyöttäytyä heidän seuraan. Meenkö yksin baariin möllöttään ja toivon että sinne sattuu se oikea tuleen? Lol

Festareille en ole menossa, rahat menny kesän matkoihin, joten ei raski tuhlata enempää.

Uteliaisuudesta: entä jos tapaisit kiinnostavan naisen, joka on aktiivinen ja tykkää osallistua niin festareille kuin muihinkin tapahtumiin; lähtisitkö mukaan vai viihtyisitkö silloinkin mieluummin kotona?

Vierailija
39/40 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyä!

Uteliaisuudesta: entä jos tapaisit kiinnostavan naisen, joka on aktiivinen ja tykkää osallistua niin festareille kuin muihinkin tapahtumiin; lähtisitkö mukaan vai viihtyisitkö silloinkin mieluummin kotona?

Totta kai lähtisin, en mä niin hyvin kotona viihdy :)

Vierailija
40/40 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä viidestä ikäluokkani naisesta on parisuhteessa, joten on erittäin epätodennäköistä, että juuri se josta minä kiinnostun olisi sinkku.

Lisäksi niistä sinkuistakin iso prosentti ei edes halua parisuhdetta tai ole välttämättä heterokaan. Myös elämänhallinnan ongelmia on useilla ja monihan on sinkku, koska ei vaan viehätä toista sukupuolta usein juuri siksi, ettei ole pitänyt huolta itsestään ja terveydestään.

Siispä nettideitit ovat ainoa vaihtoehtoni. Siellä sentään ilmoitetaan sinkkuus ja halu parisuhteelle. En halua tehdä ei toivottuja lähestymisiä.

Kirjoitin siis tämän, koska täällä haukutaan nettideittailu ja odotetaan parisuhteen löytyvän kaupan kassajonosta tms. Suosittelisin kaikkia parisuhteen haluavia sinkkuja harkitsemaan vakavasti nettideittejä.

Mä en pystyis menemään nettideiteille, torjunta siellä ois ihan yhtä kamala. Oikeastaan kamalampikin, koska en selkeästikään kelpaisi edes seuraa etsivälle. Tai ehkä enintään niin, että oisin itse ollut yhteydessä miehen ilmoitukseen, koska silloin voisi aina pelastaa itsesyytöksiltä itsensä ajattelemalla, ettei toinen ollut itsestäkään sellainen, joksi kuvitteli. Mutta jos joku olisi minuun päin yhteydessä ja oiskin sit että ei kiitos, niin se tuntuisi varmaan hirveältä.

Mutta miehillähän harvemmin käy netissä varmaan niin, että heihin päin ollaan yhteydessä.

N45