Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puoliso uskottusi? Kenelle soitat jos on vaikeaa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on ainoa jolle voi uskoutua.

Vierailija
2/13 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenellekään. Olen oppinut jo lapsesta että älä ruikuta.

Siispä toisille valittaminen on minulle mahdotonta. Selvitän (ja selviän!) asiani ihan itse.

Olen sillä tavalla väärällä tavalla vahva. Tiedostan sen mutta en osaa muuttaa asiaa.

Puolisoa ei ole enkä halua. Ystäviä joita voi todelliseksi ystäväksi kutsua on kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puolisoni on tukeni ja turvana niin oloissa kuin surussa. Hän myös tuntee minut paremmin kuin kukaan. Nuorin sisareni on toinen luottoihmiseni.

Vierailija
4/13 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun aloin miettiä, ei ole. Jos sattuisin soittamaan hänelle "väärään" aikaan, hän kyllä tekisi selväksi ettei saa häiritä. Ja jos muutenkin kerron hänelle jotain tosi arkaluontoista, hän osaa tilaisuuden tullen lyödä minua sillä tiedolla. Tervettä.

Vierailija
5/13 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenellekään. Äitini oli tämä henkilö mutta hän on kuollut. Puolisoni en halua rasittaa ongelmilla jotka ovat vain minun. Sulkeudun ja eristäydyn muusta perheestä.

Vierailija
6/13 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse lukemaan... mutta naapurin takeista en juttele kenenkään kanssa. Puolison kanssa juttelen lähes kaikesta ja kaikki asiat hän tietää mitä on menossa, vaikkei ehkä aina tiedä mitä mä niistä oikeasti ajattelen.

Se ns. uskottu on ystävä parin vuosikymmenen takaa, baarissa tavattiin ja kemiaa oli, mutta meistä ei koskaan tullut paria. En tietysti hirmusti avaudu hänelle mun ja miehen väleistä, mutta kaikesta muusta puhumme.

Vierailija
7/13 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan isälle, äidille, siskolle tai yhdelle luottoystävistäni, joita on kolme.

Vierailija
8/13 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutilla. Hän on ainut, jolle olen uskoutunut ihan kaikesta. Saa vuodattaa niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
9/13 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkeli on maksumuurin takana. Miesystäväni on useimmissa asioissa uskottuni ja se, kenelle vuodatan huoleni kuten ilonikin. Hänen lisäkseen minulla on kaksi läheistä ystävää, joiden kanssa keskustelen asioista, joista en halua tai voi puhua puolisoni kanssa.

Vierailija
10/13 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitan isälle, äidille, siskolle tai yhdelle luottoystävistäni, joita on kolme.

Ja nuo ystävät on tunteneet minut melkein lapsesta asti. Kukaan mies ei voi tuntea minua yhtä hyvin kuin he. Yhdessä ollaan itketty eroja ja muita vaikeita asioita, iloittu häitä ja lasten syntymiä. Kirjoitettu ylioppilaiksi ja haettu opiskelemaan. Matkustettu ja tehty töitä. Harrastettu ja mökkeilty.

Vierailija
11/13 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomolle

Vierailija
12/13 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilleni voin kertoa kaiken <3

Vierailija
13/13 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta hänelle. Hän on paras ystäväni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän