Koulussa huomattiin, ettei 10-vuotias osannut lukea eikä kirjoittaa – taustalta paljastui vanhempien järkyttävä salaisuus
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005639849.html
Katsokaa toi vankeusrangaistuksen kesto!!!!! Wtf?!?
Kommentit (488)
Nimet ovat jo monilla nettisivuilla. Ilmeisesti ei mitään lahkolaista taustaa? Sukunimet ainakin erit vanhemmilla. Ei päihteitä? Voi hyvänen aika sentään. Muistakaa, että poika on jo iso ja osaa ehkä lukea netistä itsestään.
Ytj sivuilta kun hakee postitusosoitteen firmalle ja hakee tuolla osoitteella googlella tulee tälläistä tietoa:
"Tämä kohde on poistunut palvelustamme.
Ilmoitus on ollut Oikotiellä aikavälillä 15.03.2018 - 12.04.2018"
Joko talo myyty tai ilmoitukset poistettu. Kovin hyvin käy poisto päivämäärä pari päivää sitten.
Jännittävää
Vierailija kirjoitti:
Luettuani ton uutisen, olen itkenyt monta tuntia kuin vesiputous. Mulla on ihan fyysisestikin ihan helvtin paha olla, voisin oksentaa ja kohta on pakko. Kaikki lapsuuden traumat iski täysillä päälle. T. Saman kokenut
Jatkan vielä, et jos jotain positiivista niin:
1. Kaikki kunnia lasta hoitaneille lääkäreille muille psykologeille tai mitä niitä nyt on ollutkaan, jotka ovat ottaneet asiakseen selvittää tän lapsen asioita, että tapaus on saatu oikeuden käsittelyyn ja todistettua, mitä on käynyt.
2. Kaikki kunnia ja kunnioitus lapsen sijaishuoltajille ja edunvalvojille, jotka on vieneet asiaa oikeuteen saakka, ilman että olisi vain kuitattu, että rikos on tapahtunut, mutta mitäs siitä... näitähän tapahtuu joka päivä, muttei ne ikinä johda mihinkään toimenpiteisiin, että mitä hyödyttää.
3. Lapsi sai oikeutta ja lehdistö ei lähtenyt suojelemaan tekijöitä, joten oikeus tapahtui kerrankin myös median toimesta.
Kerrankin näin... lapsi voi toipua.
Kiinteistövälitys kirjoitti:
Ytj sivuilta kun hakee postitusosoitteen firmalle ja hakee tuolla osoitteella googlella tulee tälläistä tietoa:
"Tämä kohde on poistunut palvelustamme.
Ilmoitus on ollut Oikotiellä aikavälillä 15.03.2018 - 12.04.2018"Joko talo myyty tai ilmoitukset poistettu. Kovin hyvin käy poisto päivämäärä pari päivää sitten.
Jännittävää
Ei välttämättä sama talo. Nuo omakotitalot on asunto-osake muotoisia, vähän niinkuin kerrostalot. Eli samassa osoitteessa on monta omakotitaloa ja ne erotetaan toisistaan osoitteissa merkinnällä as.
Googlessa pääsee näkemään talon kuvattuna kadulta päin. Aikapaljon on vaan pensasaitoja. Hyvä niiden suojissa kaikenlaista puuhailla.
Nyt alkaa salapoliisit olla töissä ja se on hyvä.
En varmasti nuku ensiyönä, kun ajattelen tuon pojan olleen vuosia eristettynä virtsalle haisten. Hyi helvetti
Jykylässä ja facessa huhuna että firma lopetti pääsiäisen kohdilla. Siks ehkä varmaan kaikenlaista myynnissä
Äkkiä omaisuus hukkaamiskieltoon jos näin on. Mistä maksetaan korvaukset muuten.
Vierailija kirjoitti:
Jykylässä ja facessa huhuna että firma lopetti pääsiäisen kohdilla. Siks ehkä varmaan kaikenlaista myynnissä
Äkkiä omaisuus hukkaamiskieltoon jos näin on. Mistä maksetaan korvaukset muuten.
Varmaan muuttavat johonkin Thaimaahan...
Vierailija kirjoitti:
Mitä v----ttua lehdessä nimet
Missä lehdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsella on pysyvä sairaus eli hän on erityislapsi. Vanhemmat ovat jättäneet hoitamatta. Eikö terveydenhoito reagoi, kun lasta ei tuoda kontrollikokeisiin?
Mikä muu pysyvä sairaus paitsi varmasti järkyttävät traumat lapsuudenkodin kaltoinkohtelusta? Alkoiko erityislapsi-jankutus taas.
Kilpirauhasen vajaatoiminta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsella on pysyvä sairaus eli hän on erityislapsi. Vanhemmat ovat jättäneet hoitamatta. Eikö terveydenhoito reagoi, kun lasta ei tuoda kontrollikokeisiin?
Mikä muu pysyvä sairaus paitsi varmasti järkyttävät traumat lapsuudenkodin kaltoinkohtelusta? Alkoiko erityislapsi-jankutus taas.
Kilpirauhasen (hoitamaton) vajaatoiminta ja ehkä adhd?Kyllä sellainen on erityislapsi.
Kilpparin vajaatoiminta on kyllä pysyvä sairaus, mutta se ei tee lapsesta erityislasta. Muutoin kaikki ihmiset olisivat erityisihmisiä kaikkine vaivoineen. Adhd on vain sinun antama diagnoosi, älä keksi seuraavaa jotta saisit lapsesta väkisin erityislapsen. Mikä tarve sinulla siihen on?
Kyllä se tekee erityislapsen. Pienellä lapsella vakava sairaus. Täytyy käydä kokeissa usein ja seurata monia asioita. Lääkitystä täytyy tarkistaa vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa itkuani loppumaan. Kauheaa, kuolemantuomiokin on liian vähän tuollaisesta toiminnasta.
Säälipukki kaakattaa ei saa rauhassa maatakkaan
Senkus meet sille lyhytkasvuiselle tyttöystäväksi
Kukaan ei siitä nuoresta miehestä välitä yhtään
Itse asiassa olen ollut kohta 50 vuotta naimisissa lyhytkasvuisen(168cm) miehen kanssa ja lapsiakin on ja ovat ihan pitkiä ja kasvaneet ilman kidutusta. Sano vaan säälipukiksi, sillä oman älykkyytesi sanoillasi ilmaiset.
168 cm pitkä mies ei ole lyhytkasvuinen vaan täysin normi.
Oletko kertonut miehellesi että pidät häntä lyhytkasvuisena?
En ole sanonut hänelle sitä,mutta itse pitää itseään lyhytkasvuisena ja kateelliset naiset sanovat niin minulle, kun heidän 5 cm pitemmät "pitkät" miehet juoksevat vieraissa ja jättävät perheensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v----ttua lehdessä nimet
Missä lehdessä?
No Suomen suurimmassa "valemediassa", eli siinä ainoassa, joka kertoo totuuden toimitusjohtajienkin perhe-elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Keljonkankaalta iltaa
Tarkoitat varmaan että taloja myydään myös Jyväskylän keljonkankaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa itkuani loppumaan. Kauheaa, kuolemantuomiokin on liian vähän tuollaisesta toiminnasta.
Säälipukki kaakattaa ei saa rauhassa maatakkaan
Senkus meet sille lyhytkasvuiselle tyttöystäväksi
Kukaan ei siitä nuoresta miehestä välitä yhtään
Itse asiassa olen ollut kohta 50 vuotta naimisissa lyhytkasvuisen(168cm) miehen kanssa ja lapsiakin on ja ovat ihan pitkiä ja kasvaneet ilman kidutusta. Sano vaan säälipukiksi, sillä oman älykkyytesi sanoillasi ilmaiset.
168 cm pitkä mies ei ole lyhytkasvuinen vaan täysin normi.
Oletko kertonut miehellesi että pidät häntä lyhytkasvuisena?
En ole sanonut hänelle sitä,mutta itse pitää itseään lyhytkasvuisena ja kateelliset naiset sanovat niin minulle, kun heidän 5 cm pitemmät "pitkät" miehet juoksevat vieraissa ja jättävät perheensä.
Itse olen mielestäni juuri ja juuri normaalipituinen mies. 185cm. Keskipituushan nousee kokoajan. 168cm on aika tappi. Ja jos haisee kuselle aina, niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan muuttavat johonkin Thaimaahan...
Thaikkumaan suomiyhteisö koostuukin jo ennestään parhaasta a-ryhmästä. Ja nyt se vain nousee ylemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole paneutunut tapaukseen mutta mahdollistaako terveydenhuollon valinnavapaus tällaisen, että lapsi sujahtaa kokonaan läpi neuvolasta, kouluterveydenhuollosta jne.?
Mahdollistaa, tai ainakin suurentaa riskiä. Ja arvaatteko mitä? Keski-Suomi Jyväskylän johdolla on maakunnista ainoa, joka haluaa neuvolatoiminnan valinnanvapauden piiriin.
Luettuani ton uutisen, olen itkenyt monta tuntia kuin vesiputous. Mulla on ihan fyysisestikin ihan helvtin paha olla, voisin oksentaa ja kohta on pakko. Kaikki lapsuuden traumat iski täysillä päälle. T. Saman kokenut