Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulussa huomattiin, ettei 10-vuotias osannut lukea eikä kirjoittaa – taustalta paljastui vanhempien järkyttävä salaisuus

Vierailija
13.04.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005639849.html

Katsokaa toi vankeusrangaistuksen kesto!!!!! Wtf?!?

Kommentit (488)

Vierailija
301/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti kirjoitti:

Kaikist täällä haukkuvista tullaa tekee rikosilmo!

Aivan niinku mvlehti törkysivusta!

Ja häiriklsoittajista!

Yhyy ja kyynel. Onpa sinua nyt kohdeltu kaltoin. Opettele edes kirjoittamaan.

Vierailija
302/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetusyrittäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vissiin kiire myydä autoja "väliä en pysty maksamaan" kun vahingonkorvaukset omalle lapselle kolkuttelee postilaatikossa.

Automies on aina valmis käymään kauppaa

-->https://m.nettikone.com/volvo/fm9-300/1712993

Kuormurista mennyt jokin piirikortti ja se maksaa 2000e. Ei kun myyntiin (eikö varaa korjata?)

Näistä autoista pyydetyt summat on melkein sama kuin tuomitut korvaukset ja vastapuolen asianajajan palkkio. Tälläkö ne maksetaan pois? Kuka haluaa auttaa ja ostaa autot noilla hinnoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti minua järkyttää hiihtotaidon puuttuminen. Kaikista maahanmuuttajaperheistä on samasta syystä tehtävä lasu. Ilman hiihtotaitoa lapsi tuhoutuu

Vierailija
304/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista Etekä-Suomenlapsista lumettonien talvienj älkeen on tehtävä lasu. Mitäs ovat niin köyhiä etteivät voi matkustaa hiihtoa oppimaan Alpeille.

Vierailija
305/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan joku lokakuunliike kohta lokaamassa, huutamassa kovaan ääneen, että lastensuojelu on  paska?? Tässä lastensuojelu on ainakin toiminut niin kuin kuuluu toimia.

Vierailija
306/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samastua poikaan, tosin oma kaltoinkohteluni tapahtui useimmiten piilossa isän silmiltä ja sisarusten myös. Lapsuus oli tuskaa, lohduttomuutta, täysin pohjatonta surua, epätoivoa, kaikkien mahdollisten asioiden kuten taitojen välttelyä, kuoreen vetäytymistä. Välillä olin niin taantunut, että liikuin hiipimällä ja ryömimällä. Vanhempani kohtasin (isäni myös) alistumalla valmiiksi. Välillä puhuin niin hiljaa kuiskaamalla, ettei kukaan voisi kuulla mitä sanoin. Ihme, että olen hengissä.

Vierailija
307/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jääkö ne muut lapset vielä tälle perheelle? Pitäisi kaikki huostaanottaa.

Vaikka muista lapsista huolehdittu, miten vaikuttaa heihin nähdä yhden kaltoinkohtelua.

Vanhemmilla jotain vikaa päässä.

Vierailija
308/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa perhee vainoomine

Ette tiedä mitää taustasta

Ette tietä mitää vaikeukista

Onko itsellänne muka paremmi

Vierailija
309/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilapsisessa perheessä narsisti ottaa useon vain yhden hampaisiinsa.

Vierailija
310/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti kirjoitti:

Ole hiljaa Silva! Normaalit ihmiset hakee apua! Eikä ota lasta pois koulusta ja sulje kotiin!

Normaalit vanhemmat tekee kaikkensa lastensa hyvinvoinnin eteen. Vielä kotiäiti ja ei aika riitä mukamas. On mullakin haastava poika. Kaikkeni teen hänen tukemisekseen.

Vierailija
311/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä järjen jättiläisiä. Kotiopetus kunniaan vaikka huostaanoton uhalla. Vammaa on monenlaista.

Vierailija
312/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti kirjoitti:

Opettele kirjottamaan. Suomen oikeuslaitos ei rankaise perhettä. Suomen kansa rankaisee.

Vierailija
313/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi kotona helvetin vaikea pentu,veisin riemusta kiljuen kouluun. Saisi edes hetken rauhan.

Vierailija
314/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin samastua poikaan, tosin oma kaltoinkohteluni tapahtui useimmiten piilossa isän silmiltä ja sisarusten myös. Lapsuus oli tuskaa, lohduttomuutta, täysin pohjatonta surua, epätoivoa, kaikkien mahdollisten asioiden kuten taitojen välttelyä, kuoreen vetäytymistä. Välillä olin niin taantunut, että liikuin hiipimällä ja ryömimällä. Vanhempani kohtasin (isäni myös) alistumalla valmiiksi. Välillä puhuin niin hiljaa kuiskaamalla, ettei kukaan voisi kuulla mitä sanoin. Ihme, että olen hengissä.

Et ole enää yksin kokemuksien kanssa, meillä on vertaistuki ja ammattiauttajat, ymmärtävät ihmiset ympärillä. onneksi. Meitä on paljon, jotka selvismme ihmeellä elossa käsittämättömistä kaltoinkohteluista. Kaikki eivät selviä ja niin ei saisi tapahtua, kuten ei lasten kaltoinkohtelua yleensäkään.

Vierailija
315/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti kirjoitti:

Miksi lasta ei viety lääkäriin?

Vierailija
316/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis uskonut että voi tapahtua Suomessa

Vierailija
317/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että karma it's a bitch..näkyy olevan!

Vierailija
318/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole enää yksin kokemuksien kanssa, meillä on vertaistuki ja ammattiauttajat, ymmärtävät ihmiset ympärillä. onneksi. Meitä on paljon, jotka selvismme ihmeellä elossa käsittämättömistä kaltoinkohteluista. Kaikki eivät selviä ja niin ei saisi tapahtua, kuten ei lasten kaltoinkohtelua yleensäkään.

En ole tuo jolle kommentoit, mutta ei kaikilla todellakaan ole noita asioita, mitkä luettelit. Taidat itse olla sadisti, tunnistan tuosta kirjoitustyylistä.

Vierailija
319/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantiksia vai ulkomaalaisia vanhemmat?

Vierailija
320/488 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa itkuani loppumaan. Kauheaa, kuolemantuomiokin on liian vähän tuollaisesta toiminnasta.

Säälipukki kaakattaa ei saa rauhassa maatakkaan

Senkus meet sille lyhytkasvuiselle tyttöystäväksi

Kukaan ei siitä nuoresta miehestä välitä yhtään

Itse asiassa olen ollut kohta 50 vuotta naimisissa lyhytkasvuisen(168cm) miehen kanssa ja lapsiakin on ja ovat ihan pitkiä ja kasvaneet ilman kidutusta. Sano vaan säälipukiksi, sillä oman älykkyytesi sanoillasi ilmaiset.

168 cm pitkä mies ei ole lyhytkasvuinen vaan täysin normi.

Oletko kertonut miehellesi että pidät häntä lyhytkasvuisena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän