Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen sydämen kuuntelu stetoskoopilla

Vierailija
12.04.2018 |

Kiihottaisiko ketään kuunnella naiselta sydäntä stetoskoopilla tai korvalla? Edellisestä keskustelusta tuli pääsy kielletty, en tiedä miksi.

N27

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stestoskooppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika isot, c-kuppi. Nännipihat isot myös.

Ap

Ahaa..ahaa, ai noin isot on, sitten menee vähän monimutkai seksi.

Rintoja pitää nostaa tieltä.. stetoskoopilla kuuntelu ei välttämättä edes onnistu, on painettava korva ihan kiinni rintakehään.. muutakin vielä.. haluatkohan edes kuulla? ;)

Hah hah, jälleen kerran on mies ihan pihalla. Koska alatte ymmärtää, että pelkkä kuppikoko ei kerro paljonkaan rinnan koosta, vaan ympärysmitta on myös oleellinen. Mullakin on c kupin rinnat, mutta koska ympärysmitta on 70 cm ne eivät todellakaan ole isot vaan hyvin pienet. Moni mies kutsuisi minua laudaksi. Mitään ei todellakaan tarvitse ” nostaa tieltä”. :D

Ei muuta, jatkakaa toki.

Vierailija
22/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisitpä nyt housuni.

Teltta pystyssä, laukesitko jo, vai ootko märkä? Vai onko sulla stetoskooppi housuissa?

Kosteat on housuni, tule ja katso ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stestoskooppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaan :D

Ap

Nythän on niin, että potilaasta saattaa kuulostaa vähintäänkin erikoiselta, jos lääkäri pytää tässä yhteydessä riisumaan alakehon paljaaksi, pikkuhousuja myöten!

Mutta meillä ammatillisissa piireissä tämä on ihan rutiiniluontoista erotusdiagnostiikkaa..

Siispä ihan ujostelematta pikkarit pois, niin päästään eteenpäin..

Seuraavassa toimenpiteessä astuu sitten myöhemmin se stetoskooppikin kuvaan mukaan, mutta ensin kuunneltavat "kohteet" on saatava kunnolla esille, ja tämä suoritetaan siten, että lääkäri sivelee ja painelee potilaan häpyhuulia sormenpäillään, niin että turpoamista saadaan molemmilla puolilla selvästi tapahtumaan.. yleensä sinusrytmi nouseekin jo tällöin merkittävästi ylöspäin..

Stetoskoopin kuuntelukalvoa voidaan esilämmittää kuljettamalla ympyrässä sitä potilaan vatsan päällä jonkin aikaa. Tämän jälkeen stetoskoopilla voidaan aloittaa verellä täyttyneiden häpyhuulten kuuntelu.

Toimenpide on tehtävä hellin ottein, ettei mitään shokkivaikutusta tule. Jos sinusrytmi ei kuulosta olevan vielä riittävä, lääkäri voi nostaa sitä esimerkiksi imemällä potilaan toista, tai tarvittaessa molempia nännejä..

oletteko mukana..?

Oletko tehnyt näin potilaalle?

Vierailija
24/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä sellaiset rinnat jotka pitää nostaa tieltä kun kuuntelee esim. Sydäntä. C-kuppi. Isoiksi on sanonut miehet.

Ap

Vierailija
25/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä sellaiset rinnat jotka pitää nostaa tieltä kun kuuntelee esim. Sydäntä. C-kuppi. Isoiksi on sanonut miehet.

Ap

Jos ympärysmittaa löytyy pitää varmaankin paikkansa.

Vierailija
26/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ympärysmittaa? Rintani ovat niin isot etten saa omaa kämmentä niiden ympärillä vaan vain rinnan pään ympärille. Ovat ehkä greipin kokoiset ainakin.

Ap

Vierailija
27/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ympärysmittaa? Rintani ovat niin isot etten saa omaa kämmentä niiden ympärillä vaan vain rinnan pään ympärille. Ovat ehkä greipin kokoiset ainakin.

Ap

Ympärysmitta rintojen alta tietenkin. Et taida käyttää rintsikoita lainkaan kun nämä asiat tuntuu olevan niin kovin epäselviä? Mutta eipä miehet yleensä niitä käytäkään.

Vierailija
28/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mahdatko olla edes nainen? Nimittäin jokainen nainen kyllä tietää mitä ympärysmitalla tarkoitetaan.

Itse olen 70e, eivätkä rintani todella ole isot. Ennemmin pienet kuin isot. Joten jos olet c-kuppinen, on rinnan ympäryksen oltava melkoisen iso, ja sinun näin ollen reippaasti ylipainoinen.

Vierailija
29/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nainen enkä ole ylipainoinen. Ostan rintaliivit aina niin että kokeilen eri kokoja, ja ostan sitten sopivat. Olen aika käytännöllinen näissä. On minulla jotkut D-kupin liivitkin. Käytän myös paljon sporttiliivejä, niistäkin sopivat löytyy kokeilemalla.

Ap

Vierailija
30/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä nainen enkä ole ylipainoinen. Ostan rintaliivit aina niin että kokeilen eri kokoja, ja ostan sitten sopivat. Olen aika käytännöllinen näissä. On minulla jotkut D-kupin liivitkin. Käytän myös paljon sporttiliivejä, niistäkin sopivat löytyy kokeilemalla.

Ap

Heko heko

Vierailija
31/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on naurettavaa?

Ap, nainen

Vierailija
32/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mikä se rintaliiviesi koko sitten on ympärysmittoineen?

Vierailija
33/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, kumma juttu ettei tähän kutkuttavaan arvoitukseen millään saada tolkullista vastausta.

Vierailija
34/41 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä stetoskoopissa olisi erityisen kiihottavaa. Mies voi tuntea naisen kiihtyneen pulssin muutenkin.

Mutta on kyllä eräs mieslääkäri, jonka haluaisin ehdottomasti nähdä ilman paitaa ja silloin kiihottuisin sekunnissa.

Ja hän näkisi sen.

Vierailija
35/41 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, kumma juttu ettei tähän kutkuttavaan arvoitukseen millään saada tolkullista vastausta.

Hmm... oisko ap mies?

Nimim.

Onko paavi katolinen

Vierailija
36/41 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... oisko ap mies?

Nimim.

Onko paavi katolinen

Ajattelin just samaa. Sehän on seksinovelleissa - joista osa ihan ookoo - kantava teema, että miehellä alkaa seistä armottomasti kun naislääkäri tutkii. Mies tietty pidättelee, mutta stondis paisuu vaan, ja lääkärin tutkiessa ei voi olla laukeamatta.

Ap on mies.

Vierailija
37/41 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vain mies voi kuvitella c-kupin rintojen olevan isot. Jokainen nainen tietää että ne ovat enemmänkin pienet. Ellei sitten ympärysmitta ole kuin valaalla. Eli todellakin ap paljastui mieheksi.

Vierailija
38/41 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sulle stetoskoopin näytän.

Vierailija
39/41 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näytän minäkin.. ja ison!

Vierailija
40/41 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisitpä nyt housuni.

Teltta pystyssä, laukesitko jo, vai ootko märkä? Vai onko sulla stetoskooppi housuissa?

Kosteat on housuni, tule ja katso ;)

Olisi kiva ja nautittavaa kuulostella "korvalla" sun kosteutta.