Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko optikon "Kahdet lasit 79 €" -tarjoukseen?

Vierailija
12.04.2018 |

Mitä ihmettä tekee ihminen kaksilla tai jopa kolmilla laseille. Sitten kun menet tarjouskauppaan, ja kaikki osat on laskettu, yhtäkkiä 79 € onkin 790 €.¨

Näin se vain on.

Kuka vielä uskoo noita bluffauksia? Niiden tarkoitus on saada vain ihminen kauppaan sisälle, ja sitten kaupataan pinnoitetut linssit jne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarvitsen sekä normilasit että aurinkolasit vahvuuksilla.

Vierailija
2/6 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tilanneet bulkkihinnalla halpoja laseja (joissa vain max muutama miinus), jotta voivat tehdä tuollaisia "tarjouksia". Sitten kun on asiakas saatu sisään niin linsseihin ehdotetaan kaikkea lisämaksullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ne halpispokat on sen tarjoushinnan mutta kaikki hiontamiset, heijastuksenestot ym nostavat hintaa

Vierailija
4/6 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tarjoukset on järjenvastaisia ja kuluttajan harhaanjohtamista. 

Vierailija
5/6 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tarjoukset on järjenvastaisia ja kuluttajan harhaanjohtamista. 

Lain mukaan eivät ole, mainoksen alareunassa on pikkuprinttiä jossa sanellaan ehdot. Siinä mm. kerrotaan mitä tarjous koskee jne. Paskamaista mutta sallittua

Vierailija
6/6 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä nytkin päässä lasit, jotka ostin 29€:lla. Silloin sain kaupan päälle upeat aurinkolasit voimakkuuksilla.

Joo, tällä kerralla tingin heijastumisen estosta ja naarmuuntumattomista linsseistä, ihan piruuttani.

Ja siksikin, että ne eivät ole olleet sellaisia kun olin olettanut. Ilman kalliita mukavuusksia, hyvin sälytettynä ja hyvin hoidettuna olen säästänyt paljon. Varalasesiksi alunperin hankin ja nyt instrun kalliit lasit ovat käyttämättä laatikossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä