Miestä tuntuu vaivaavan se kun vaihtoi varakkaaman köyhempään
Onko se raha niin tärkeä? Tienaan vähemmän kuin ex vaimonsa. Minulla ei ole myöskään varakkaita vanhempia jotka perisin. Onko se raha niin tärkeää ? Mies tuntuu olevan katkera ex vaimonsa vanhemmista, jotka maksoivat ulkomaanmatkoja ja antoivat rahaa muutenkin. Itselläni ei ole tällaista bonusta jakaa.
Kommentit (8)
ikävää :( Minulla samanlainen kuvio, mutta mieheni ei vaan ole vielä ääneen sanonut mitään..
Kun menette jonnekin noloon paikkaan matkalle, niin mies kuitenkin ajattelee miten voisi olla taas Intiassa ex-vaimonsa kanssa. Tai kun tulee puhee jostain hyvin tienaavasta ammattikunnasta, niin mies kuitenkin miettii miten ex-vaimonsa oli juristi ja miksi tuo on hoitsu. Tai kun menette vanhempienne luo, niin mies irvistelee niille muutamille pensaille ja muistelee miten ex-appivanhempien luona oli jumalattomat tilukset arvotontilla..
Olen ollut tilanteessa ja minulta hajosi nuppi jatkuvaan vertailuun vaikka se olisikin ollut nonverbaalista.
Mieti, jaksatko olla vertailun kohteena koko yhteisen polkunne ajan? Onko se paskan fiiliksen ja oman itsetunnon polkemisen arvoista?
Ap. Miksi he erosivat? Vaimoko lähti?
Minä tienaan tuplasti enemmän kuin miehen nyxä. Olen kauniimpi, varakkaammasta suvusta ja tottakai ainoiden lasten äiti. Haittaakohan sitä?
Olennaista on nyt tuo, että ap:n mielestä miestä tuntuu vaivaavan ja mies tuntuu olevan katkera. Olen melko varma, että ongelma on vain ap:n pääkopan sisällä ja hänellä itsellään on ongelmia oman tulotasonsa hyväksymisen suhteen. Ehkä osittain sen takia, että vertaa itseään miehen exään.
Minä vaihdoin varakkaasta suvusta olevan naisen vähävaraiseen. Olen PALJON onnellisempi! Tämä nykyinen arvostaakin minua enemmän.
No ehkä teillä on joku muu ongelma kuin tuo raha.
Mun ex-mies muuten jaksaa aina kehua, miten hänen uusi naisensa tienaa NIIIIIIN hyvin 😂 ihan kun se mua kiinnostaisi. Naurattaa vaan kun kehuu nyt asuvansa jonkun muun rahoilla kuin minun.
Ootko kysynyt mieheltäsi suoraan?