Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

töpeksijänä ansioitunut

yks pölvästi
12.04.2018 |

Aurinko paistaa, mutta minulle se merkitsee vain unelmien ja haaveiden romuttumista. Keväällä päättyy opiskelut yliopistossa (näinköhän saan suoritettua) ja näin viimeisetkin kontaktit normaaliin elämään loppuvat. No onhan mulla muutama kaveri, jotka ovat tosin luisuneet vähän väärille urille, huumeita ja sen sellaista.

Työelämässä en oikein pääse kiinni siihen työkulttuuriin. No jos on aina ahdistuneen oloinen ja hiljainen, niin tietenkin toiset karttelevat. Itse en oikein uskalla ottaa kontaktia muihin, sillä häpeän itseäni ja pelkään tulevan torjutuksi. Näin luisun vähitellen kohti epäonnistumista. Miten ihminen voikin olla näin raukkamainen, että omilla toimillaan tuhoaa tulevaisuutensa.

Että tällainen ruikutus tällä kertaa. Helpotti hieman kirjoittaa ajatukset paperille. Kokemuksia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ainakin käyny yliopistoo. Mun opinnot loppu peruskouluun.

Vierailija
2/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuseri

Kiitos muistutuksesta.

ap

Vierailija
4/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks pölvästi kirjoitti:

Aurinko paistaa, mutta minulle se merkitsee vain unelmien ja haaveiden romuttumista. Keväällä päättyy opiskelut yliopistossa (näinköhän saan suoritettua) ja näin viimeisetkin kontaktit normaaliin elämään loppuvat. No onhan mulla muutama kaveri, jotka ovat tosin luisuneet vähän väärille urille, huumeita ja sen sellaista.

Työelämässä en oikein pääse kiinni siihen työkulttuuriin. No jos on aina ahdistuneen oloinen ja hiljainen, niin tietenkin toiset karttelevat. Itse en oikein uskalla ottaa kontaktia muihin, sillä häpeän itseäni ja pelkään tulevan torjutuksi. Näin luisun vähitellen kohti epäonnistumista. Miten ihminen voikin olla näin raukkamainen, että omilla toimillaan tuhoaa tulevaisuutensa.

Että tällainen ruikutus tällä kertaa. Helpotti hieman kirjoittaa ajatukset paperille. Kokemuksia?

Tapa ittes nii helpottaa luuseri

Vierailija
5/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
6/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OdensKuutio kirjoitti:

yks pölvästi kirjoitti:

Tapa ittes nii helpottaa luuseri

No on välillä kyllä käynyt mielessä. Ideoita?

Vierailija
7/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin uuteen maahan ja aloitin tavallaan alusta. Kevyt olo!

Vierailija
8/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan väärässä kulttuurissa. Miten olisi Vietnam?

Vierailija
9/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muutin uuteen maahan ja aloitin tavallaan alusta. Kevyt olo!

Hyvä idea, mutta taloudellinen tilanne on pikkasen huono.

ap

Vierailija
10/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämää suurempaa ole.

Relaa hieman. Kerää voimia ja ota etäisyyttä siihen mikä sinua väsyttää.

Tee niitä juttuja jotka sinua kiinnostavat. Muista että tämä on sinun elämäsi ja tämä maailma on sinua varten. 

Aloita kevyesti, nauti hyvästä ruoasta ja raikkaasta ilmasta.

Kiire ei ole mihinkään.

Nauti vaikka siitä, kun saat kallistaa pääsi puhtaalle tyynylle lepoa varten. Älä laita kelloa soimaan, suo itsellesi riittävä lepo. Se on Sinun oikeutesi.

Ole hieman itsekäs ja vältä tekemestä asioita jotka ovat mukavuusalueesi ulkopuolella.

Ehdit kyllä olla hyvä ja laupea myöhemminkin, kunhan ensin itse keräät hieman voimia.

Ei elämä ole tutkinto tai professuuri, se on kyky nauttia niistä asioista jotka tuntuvat sopivan parhaiten omalle itselle.

Sinä päätät, valta on sinulla. 

Kukaan muu ei ole kyllin pätevä kertomaan, miten sinun pitää elämäsi viettää.

Vierailija
11/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tekemästä" bad typo

Vierailija
12/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan väärässä kulttuurissa. Miten olisi Vietnam?

No kielitaitoni rajoittuu englantiin, ruotsiin ja venäjään.

ap

Vierailija
13/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minullakin. Kurkkua kuristaa ja on paha olla. Maailma pyörii ilman minuakin. Ei kukaan edes huomaisi, jos häviäisin.

Vierailija
15/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaisin.

Älä häviä.

Maailma pyörii myös sinun kanssa!

Älä ota paineita, nauti. 

Mikä nyt tekisi olosi paremmaksi? Mitä olet mielestäsi vailla?