Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro Kääk!-juoru työkaveristasi

Vierailija
12.04.2018 |

Meidän siivoojalla on uusi miesystävä joka on juopotellut nyt kolme päivää putkeen. Varmaan ero tulossa. Löytäisipä lopulta kunnon miehen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on täysi k*sipää. Mutta ei tiedä sitä itse. Siinä se juoru.

Vierailija
2/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä työpaikkamme miehellä on suhde ja minun kanssa. Muutama ihminen tosin tietää ja esimiehellekin on kerrottu, mutta suurin osa tietämättömiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyäkaveri on narsisti! NÄÄS!

Vierailija
4/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ"kaverillani" on neurologinen poikkeama ja kognition alenemaa.

Vierailija
5/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä työpaikkamme miehellä on suhde ja minun kanssa. Muutama ihminen tosin tietää ja esimiehellekin on kerrottu, mutta suurin osa tietämättömiä :)

Suhde ja minun kanssa.

Mitä tuo tarkoittaa? Että teillä molemmilla on suhde, vai että teillä on suhde toistenne kanssa? Vai pomon kanssa?

Vierailija
6/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde ja minun kanssa.

Mitä tuo tarkoittaa? Että teillä molemmilla on suhde, vai että teillä on suhde toistenne kanssa? Vai pomon kanssa?

Tuli huonoa kieltä. Siis minun kanssa on suhde.

Vierailija
7/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tänne palstalle? Mikä idea siinä on? Juoruämmä.

Vierailija
8/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelevä jakorasia. Nuorena naimisiin mennyt, nyt nelikymppinen kolmen lapsen yh joka elää nyt sitä menetettyä nuoruuttaan... Yhden avioliiton ilmeisesti jo onnistui tässä vuoden aikana rikkomaan, useampi varmaan työn alla. Tykkää käydä hiihtokeskuksissa panettamassa itseään mökkimajoitusta ja ilmaista viinaa vastaan.

Huh, helpotti. Asia ei sinänsä minulle kuulu, mutta tekee pahaa niiden perheellisten miesten lasten puolesta (ja juu, totta kai tuohon tarvitaan kaksi eli ei ne miehetkään pulmusia ole).

Vierailija
9/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naimisissa olevan työkaverini hinkuttamassa ja tyrkyttämässä itseään muille miehille ihan tuhannen tuiterissa.

Vierailija
10/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tänne palstalle? Mikä idea siinä on? Juoruämmä.

Miksei? Ei sinulla ole mitään pelättävää jos sinulla ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
11/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/15 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde ja minun kanssa.

Tuli huonoa kieltä. Siis minun kanssa on suhde.

Kai käytät suhteessa kieltäsi hyvin.

Vierailija
13/15 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelevä jakorasia. Nuorena naimisiin mennyt, nyt nelikymppinen kolmen lapsen yh joka elää nyt sitä menetettyä nuoruuttaan... Yhden avioliiton ilmeisesti jo onnistui tässä vuoden aikana rikkomaan, useampi varmaan työn alla. Tykkää käydä hiihtokeskuksissa panettamassa itseään mökkimajoitusta ja ilmaista viinaa vastaan.

Huh, helpotti. Asia ei sinänsä minulle kuulu, mutta tekee pahaa niiden perheellisten miesten lasten puolesta (ja juu, totta kai tuohon tarvitaan kaksi eli ei ne miehetkään pulmusia ole).

Pakko puuttua tuohon jakorasia-ajatteluun. Nainen SAA harrastaa seksiä just niin paljon kun huvittaa ja kenen kanssa tahansa, eikä se tee naisesta halpaa tai halveksuttavaa. Jos sinä et halua panna, ei se oikeuta sinua arvostelemaan ja arvottamaan muita. Ja avioliiton rikkoontuminen ei ole sen toisen naisen syytä, vaan ihan miehen itsensä. Jos lähtee yhden matkaan, lähtisi jonkun toisenkin.

Tulkaa nyt jo pois sieltä 1950-luvulta ja päivittäkää tasa-arvokäsityksenne.

Vierailija
14/15 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassa tapahtunutta..

Naimisissa oleva siivooja harrasti seksiä toisen siivoojan kanssa työpaikan pesulassa.

Vierailija
15/15 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko puuttua tuohon jakorasia-ajatteluun. Nainen SAA harrastaa seksiä just niin paljon kun huvittaa ja kenen kanssa tahansa, eikä se tee naisesta halpaa tai halveksuttavaa. Jos sinä et halua panna, ei se oikeuta sinua arvostelemaan ja arvottamaan muita. Ja avioliiton rikkoontuminen ei ole sen toisen naisen syytä, vaan ihan miehen itsensä. Jos lähtee yhden matkaan, lähtisi jonkun toisenkin.

Tulkaa nyt jo pois sieltä 1950-luvulta ja päivittäkää tasa-arvokäsityksenne.

Tietenkin saa harrastaa seksiä niin monen ihmisen kanssa kuin sielu sietää ja toiset saavat sitten ajatella, että miten hirveä jakorasia tuokin kotka on.

Jokaisella on oikeus arvostella ja halveksua muita ihmisiä niin paljon kuin haluaa, siihen ei pysty kukaan puuttumaan. Ainoa mitä voi itse tehdä on päättää miten paljon näiden tällaisten asioiden antaa ohjata omaa käytöstään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan