Häiritseekö sinua jos miehellä näkyy paidasta nännit läpi?
T-paidasta, treenipaidasta... Minua ainakin häiritsee.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miehenä siis käyttää sellaisia nänninlitistäjiä paidan alla, ettei näkyisi? Joillain kun on aika nöpöttävät nännin ihan luonnostaa, eikä ne mene t-paidan painosta kasaan.
Ihan loogista vaatia sellaista, kun naisiltakin vaaditaan monessa ympäristössä.
Jes! Rintaliivit miehillekin pakolliseksi!
Ei, jos yllä on t-paita tai urheilupaita. Mutta kankaisen juhlapaidan alle aluspaita ehdottomasti.
Mulla nännit nöpöttää aina ja näkyy paidan alta. En sille mitään mahda enkä aio niitä piilotella.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on suht muodokkaat rintalihakset ja on vaikeaa löytää sellaista työkuvioihin sopivaa paitaa, joka ei olisi hieman tiukka rinnan kohdalta, kun ei halua mihinkään ylisuureen säkkiinkään pukeutua. Usein siis nännit voivat jonkun verran näkyä läpi. Olen miettinyt, häiritseekö se jotakuta, mutta en oikein voi sille mitään.
Sama juttu itselläni. Paita on joko hame vatsan kohdalta tai vähän tai paljon tiukka rinnan kohdalta, koska itselläni on rinnanympärys aika suuri jo luonnostaan ja rasvaa tulee rintalihasten päälle helposti ja rintalihas on luonnostaan aika paksu ja leveä. Vyötäröltä paremmin istuva ja rinnasta vähän tiukka paita on paljon parempi vaihtoehto kuin rinnasta sopiva ja vatsalta löytä ja mahdollisesti myös hartioista liian leveä. Tämä saa minuta näyttämään siltä, että olen pikkupoika, joka otti isän paidan kaapista.
Vähän ikävää, että etenkin työtilanteissa nännit näkyy paidan läpi, mutta tätä voi ehkäistä ainakin jonkin verran jos käyttää aluspaitaa ja kauluspaitaa, mutta en oikein tykkää käyttää kauluspaitoja, koska ilman että ne laittaa housuihin, ne näyttää helposti epäsiistiltä ellei ole juuri sopiva paita siihen. Housuihin laittaminen ei taas sovi omaan silmään yhtään ja näyttää todella nörttimäiseltä.
Olen gaymies.
Just parasta jos komee lihaksikas mies. Mutta jos joku ei niin timmissä oleva, ja ns. miestissit niin yök.
Sori.
Häiritsee, esittelijän sukupuolesta riippumatta. Silloin on päällä liian ohuet ja/tai tiukat vaatteet, ja se on asiatonta. Ei kiinnosta katsella kenenkään intiimejä ruumiinosia, sama kuin näkyisi peräreikä läpi housuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on suht muodokkaat rintalihakset ja on vaikeaa löytää sellaista työkuvioihin sopivaa paitaa, joka ei olisi hieman tiukka rinnan kohdalta, kun ei halua mihinkään ylisuureen säkkiinkään pukeutua. Usein siis nännit voivat jonkun verran näkyä läpi. Olen miettinyt, häiritseekö se jotakuta, mutta en oikein voi sille mitään.
Sama juttu itselläni. Paita on joko hame vatsan kohdalta tai vähän tai paljon tiukka rinnan kohdalta, koska itselläni on rinnanympärys aika suuri jo luonnostaan ja rasvaa tulee rintalihasten päälle helposti ja rintalihas on luonnostaan aika paksu ja leveä. Vyötäröltä paremmin istuva ja rinnasta vähän tiukka paita on paljon parempi vaihtoehto kuin rinnasta sopiva ja vatsalta löytä ja mahdollisesti myös hartioista liian leveä. Tämä saa minuta näyttämään siltä, että olen pikkupoika, joka otti isän paidan kaapista.
&nbs
Nimenomaan nörtit jättää kauluspaidan housujen päälle.
Olen heteronainen, olen samaa mieltä kuin aiemmin vastannut gay, että nännit saavat näkyä mutta miestissit ovat vastenmieliset.
Semmoset pulleat rintalihakset ja perkuleenmoisen karvakerroksen alta pilkistää vaaleanpunaiset tuttinännylit.
t. Tomppa of Finlandia
Ei häiritse minua. Toki asiallinen ja siisti pukeutuminen miellyttää silmää, kun niistä erilaisista paidoista kerran tuli puhe tässä.
En osta paitoja mistä näkyy nännit läpi.
M39
Ei häiritse, minkäs sille voi. Jos on hyvässä kunnossa niin voi oikeastaan näyttää jopa hyvältä. Mulla oli lukiossa miespuolinen opettaja kenellä nännit törrötti ja sitä kiusattiin siitä.
On aina näkynyt itsellä, jostain syystä pitkät olleet aina aikuisiällä päällä. En olekaan koskaan ajatellut moisen hävettävän.
Minä taas gaymiehenä rakastan karvaisia moobseja!
Häiritsee molemilla sukupuolilla. Ei kuulu sivistyneeseen pukeutumiseen