Vinkkejä treffeille!
Elikkäs olisi treffit tulossa ja olen vähän kokematon siinä. Olen 23-vuotias miehen alku ja olen viimeksi tapaillut 16v pojankloppina. En ole tapaillut muita sen jälkeen juurikaan, koska olen viihtynyt yksin ja nyt sain päähäni kokeilla deittaamista, jos se olisikin minun juttu nyt.
Tarkoituksena olisi käydä pieni kävelylenkki ja sen jälkeen käydä kahvilla jossain. Tyttö on kaunis ja minua jännittää niin ettei sanotuksi saa, kokoajan panikoin mistä voisi keskustella treffeillä ettei se menisi semmoiseksi ihmettelyksi.
Olen luonteelta vähän "hiljainen" mutta se johtuu siitä että en osaa keksiä keskusteluaihetta, ellei se ole minulle tärkeä tai mielenkiintoinen. Eli ongelma olisi keskustelun aloittamisessa. Mistä aiheesta treffeillä voisi tai jopa kannattaisi puhua? Vähän hassu aloitus, mutta kohdeyleisö lienee paras vastaamaan tähän kysymykseen.
Kommentit (4)
Ei
-politiikka
-uskonto
-muutkaan triggeröivät aiheet
Kysele tytön elämästä juttuja, niin hän kokee olevansa sinusta kiinnostava. Esim kysele opiskelusta tai töistä. Ja sitten kun tyttö kommentoi, kuuntele tarkkaan ja kommentoi siihen mitä hän sanoo, kerro vaikka miten itsellä se sama... Näin ylläpidetään keskustelua. Ja jos et meinaa keksiä mitään niin kommentoi jotain mitä siellä ulkona näkyy. Pidän paeukkuja sulle, muistan kuinka 17 vuotiaana eka treffeillä menin ihan kipsiin pojan kanssa.
Toisen mielenkiintojen kohteiden kyseleminen on hyvä, esim. mitä harrastaa, opiskelee, mistä leffasta tykkää, mitä musiikkia kuuntelee jne. Ja siihen jatkokysymyksiä, tyylin miksi pidit just siitä leffasta. Ja niin kuin tuossa yllä jo vinkattiin, voit tytön jälkeen vastata itse mitä olet mieltä. Tai jos olet sen luonteinen, että on luontevaa, voithan kysellä ”hassujakin” kysymyksiä, joista voi viritä vaikka mitä keskusteluja, kuten mikä eläin olisit, ja miksi, tai vaikka mikä laulu tai kukka, mitä unelmia toisella on, jne. Ihan mitä vaan! Toisaalta, jos tyttökin on ujo, ekat treffit voi mennä vähän hiljaisissa tunnelmissa, mutta ei se mitään haittaa, senkin voi sanoa ääneen, että jännittää. Tsemppiä!
Luotan tässä tapauksessa naisen omaan kykyyn arvioida onko seurani ahdistelua.
AP