Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei ole valmis luopumaan alkoholista, on ihan turha haaveilla laihtumisesta

Vierailija
12.04.2018 |

Pitääkö mielestäsi paikkansa?
Jostain luin, että alkoholi vaikuttaa pari viikkoa negaiivisesti aineenvaihduntaan. Jos juo parin viikon välein, negatiivinen vaikutus on päällä koko ajan. Jos kuukauden välein, voi ehkä vähän laihtuakin. Mutta ei sillä teholla, kun laihtuisi, jos ei joisi ollenkaan.
Mitä mieltä? Totta vai tarua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Itse laihdutan täysin alkoholin jättäneenä ja laihtuminen alkoi juurikin tuon kahden viikon "karenssin" jälkeen oikein kunnolla. En enää aio palata viinin ääreen.

Vierailija
2/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oma kokemusta, mutta VHH:lla olevat väittävät, että voivat juoda punaviiniä ja laihtuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai ns. high functioning alcoholic. Itse olen laihtunut ja pysynyt laihana, juon vähintään kerran mutta yleisemmin 3 kertaa viikossa, n. 15-25 annosta kerralla. En korvaa ruokaa alkoholilla, syön terveellisesti.

Vierailija
4/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarua. Laihdutin 16 kiloa puolessa vuodessa luopumatta mistään. Vähensin ainoastaan nauttimieni herkkujen määrää ja nauttimistiheyttä. Sekä ruoan että juoman suhteen. Tuohon kyllä tuli lisäksi se että aloin kuntoilemaan 3-5 kertaa viikossa.

Kahden vuoden jälkeen painoni on noussut vain kilon.

Vierailija
5/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin 15kg vaikka join kännit noin kerran viikossa. Jätin vaan känni- ja darramätöt syömättä ja ennen juomista söin vain aamupalan. Eniten mua on aina lihottaneet ne sipsit, dipit, pizzat ja limpparit joita tulee helposti mätettyä juomisen yhteydessä ja seuraavana päivänä.

Vierailija
6/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan perseen suti! Aloitin juuri neljän viikon laihiksen ja juuri puolivälissä sitä on tapahtuma, jossa aioin nauttia alkoholia. Ajattelin, ettei siitä tule kuin pieni takapakki, mutta jos se nyt vaikuttaakin sen kaksi viikkoa...

Ja joo, ei ole mahdollista jättää väliin tai olla juomatta. Perheenäiti kun pääsee rimpsalle pari kertaa vuodessa, niin ei silloin jätetä skoolaamatta.

Vierailija
7/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana juoda joka viikonloppu, siitä en koskaan ole tinkinyt. Aina silloin tällöin minullekin tulee muutama liikakilo, varsinkin talvisin. Helposti olen aina pystynyt nuo ylimääräiset kilot karistamaan yksinkertaisesti syömällä vähemmän ja jättämällä pullat, karkit ja sipsit pois ruokavaliostani tilapäisesti. Toki voi olla että laihtuisin vielä nopeammin jos jättäisin alkoholin, mutta sitä ei ole tarvinnut eds kokeilla.

Vierailija
8/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarua. Kokonaiskalorit ratkaisevat ja itselläni paino usein yllättävän alhaalla seuraavana päivänä viinin juomisesta.

Vierailija
9/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan perseen suti! Aloitin juuri neljän viikon laihiksen ja juuri puolivälissä sitä on tapahtuma, jossa aioin nauttia alkoholia. Ajattelin, ettei siitä tule kuin pieni takapakki, mutta jos se nyt vaikuttaakin sen kaksi viikkoa...

Ja joo, ei ole mahdollista jättää väliin tai olla juomatta. Perheenäiti kun pääsee rimpsalle pari kertaa vuodessa, niin ei silloin jätetä skoolaamatta.

Mutta tässä ketjussahan ollaan vakuuteltu päinvastaista, joten anna mennä vaan.

Vierailija
10/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on malli mutta syö silti herkkuja ja käyttää alkoholia. MUTTA hän ei vedäkään kännejä tai syö yksin sitä jättipussia sipsejä tai koko suklaalevyä.

On ihan mahdollista NAUTTIA herkuista ilman että vetää homman överiksi.

Vierailija
11/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juonut pariin vuoteen. Kehoni hakeutuu luonnostaan n.5 kilon ylipainoon, juon tai en. Normaalipainoa olen kokeillut. Pääsin siihen 1200 kcal/vrk lähes vegaanisella ruokavaliolla ja salitreeniä 3x viikko hyötyliikunnan lisäksi. Jaksoin pitää tuloksia yllä pari vuotta.

Tilastollista faktaa aiheesta en tunne.

Vierailija
12/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun join vähintään kerran viikossa ja aina todella känniin, se ei vaikuttanut painooni mitenkään. Samalla tuli syötyä huonosti.

Vierailija
13/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omassa kokemuksessa ainakaan.

Vierailija
14/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin annankin mennä ;). Harvoin tulee käytyä missään, joten väliinkään ei voi jättää.

Muuten kyllä on tarkoitus minimoida alkoholin käyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan