Tuttavani kommentoi vauvauutisiamme "Vauvat on ihania! Ihan kuin koiria, mutta niitä ei tarvitse viedä ulos kolme kertaa päivässä!"
Kommentit (15)
Onhan tuossa tavallaan suuri osa totta.
:D Taitaa tuttava tietää mitä on tulossa.
Miksi loukkaantuisin? Tottahan tuo.
Taitaa tuttavalla olla koiranpentu:)
Vähän hassu kommentti, mutta jos eka lause oli vilpittömän ilahtunut eikä sarkastinen (vauvat on ihania), niin mitäs pahaa siinä oli :)
Vaikka kyllähän vauvojakin pitää ulkoiluttaa. Tai ainakin se on fiksua.
No en loukkaantuisi. Vauvallisena itse kuvittelisin, että koiran ulos vieminen vaikka 100 kertaa päivässä on helpompaa kuin tämä jatkuva kitinä ja vaatiminen. Tosin tätä kestää vähän aikaa verrattuna siihen, että koiraa pitää viedä ulos mahdollisesti yli 10 vuotta.
Raskaus taisi viedä sinulta viimeisetkin huumorintajun riippeet, ap!
Hah, ihan kuin koiran ulkoiluttaminen olisi jotain pakkopullaa. Päivän parhaita hetkiä, ainakin koiran mielestä. :)
Mä saattaisin ihan vilpittömästi sanoa jotain tollaista. Vauvankin kanssa saattaa tosin joutua lenkille kolmesti tai useammin, jos ei suostu nukkumaan kuin liikkeellä olevissa rattaissa... (Kokemuksella)
Niin tai näin, paljon onnea vauvauutisesta <3
loukkaantuisin jos olis tosissaan. Mulla on yksi kaveri joka on monta kertaa verrannut lastenhoitoa koiranhoitoon ja aivan tosissaan.
Muistan vielä kun ekan kerran kaveri piti lastani sylissään, niin sanoi, että kuin olisi pitänyt eläintä kädessään ja lähti pesemään käsiään.
Mutta tää mun kaveri onkin oikeesti loco.
Ihan hyvä kommentti, varsinkin kun ottaa huomioon että nykyään koiratkin ovat perheenjäseniä ja monelle lapsen/vauvan asemassa, siis yhtä rakkaita ja huolella hoidettuja.
Aika monet lapsettomat heittää just tollasta kommenttia. Sanotaan esim. että varmaan on nyt kivaa kun saat olla kotona ja että on kiva tulla kylään katsomaan kun jollain on elämä noin täynnä onnea. Se mitä niihin saa vastattua riippuu missä mielentilassa on. Pahimmillaan saattaa käydä turpaanveto mielessä.
sosiaalisesti kömpelö?