Kiinnostuin harrastustuttavasta..
Ollaan samassa harrastuksessa, työn kautta kylläkin. Tunnettu jo vuosia, etäisesti. Olen jotenkin ihmeellisesti alkanut katsella häntä kiinnostuneena.. erostani alkaa olla jo aikaa jne... mutta tilanne että tulemme olemaan työn kautta yhteyksissä, en sitten ole tehnyt elettäkään hänen suuntaan.
Molemmat 40v minulla on lapsia edellisestä elämästä, hänellä ei perhettä. Jotenkin tuntuu että samoja arvoja jne.. yhteisiä ystäviä jne.. ihan sööttikin tietty.. mutta kyl mä ajattelen, että mies tehköön aloitteen.. En taida uskaltaa face-kaveriksikaan kysyä..
Tinder minulla käytössä, mutta kyllä tämä reaalimaailman mies on selkeästi kiinnostavampi kuin tinder-miehet..
Kokemuksia? Neuvoja?
Kommentit (10)
"mutta kyl mä ajattelen, että mies tehköön aloitteen.."
Ajattelet väärin. Et saa tuota miestä ellet tee aloitetta, oma päätös.
Niin olemme vapaita. Yhteinen ystävä kyseli että olisinko hänestä kiinnostunut, mutta en saanut myönnettyä kiinnostusta.. ap
Vierailija kirjoitti:
Niin olemme vapaita. Yhteinen ystävä kyseli että olisinko hänestä kiinnostunut, mutta en saanut myönnettyä kiinnostusta.. ap
No voi voi.
Miks täällä lannistetaan? Olisiko positiivisempia ajatuksia?
Iske kiinni jos olette molemmat vapaita kerran! Ihana rakkaustarina voi olla alkamassa!
Niimp niin. Taidan tutkailla tilannetta rauhallisesti.
Yritä udella ystäväsi kautta vähän asioita kuten millaisesta naisesta se mies yleensä on ollut kiinnostunut, jne.
Mun ystävä on tän tyypin veljen läheinen ystävä.. nyt mä taidan innostua ihan turhaan koko jutusta. Kivasti kyllä aina kohtelee kun nähdään. Mutta en yhtään osaa sanoa mikä hänen elämäntilanne on, voisiko edes siis olla mitään tilannetta, ehkä vähän ujosti katsoo minuun. Moneen asiaan pyysi kyllä mukaan harrastuksessa. Kiva että voi vähän katsella mikä tilanne on.. piristää kivasti..
Up