Miesystävä ei suostu hankkimaan älypuhelinta, ärsyttää
Kun tekstiviestien naputtelu on niin hidasta ja töissä ei vastaa puhelimeen kun pitää olla äänettömällä. Älypuhelin on kuulemma turha vekotin joka on tehnyt ihmisistä zombeja. Kuitenkin, vuosi 2018...
Kommentit (12)
Tämä on ollut täällä ennenkin eli vanha provo. Mutta ajankuluksi kysyn: miten usein sinulla on hänelle työaikana niin akuuttia asiaa, että hänet on pakko tavoittaa? Miten whatsapp- tai skypeviestin naputtelu eroaa tekstiviestin naputtelusta?
Ole onnellinen, eipä myöskään päivystä Tinderissä!
Anna mies minulle. Omani tuijottaa ja näpertää taukoamatta puhelintaan. Se, jos mikä on on ärsyttävää.
Mun puhelimessa tekstiviestin naputtelu kestää täsmälleen saman verran kuin whatsappvieetin näpyttely, jos viestien sisältö on sama. Miksi sulla on huono puhelin?
En tiedä kummat ovat pahempia. Nämä "jäärät" jotka eivät tarvitse älypuhelinta mihinkään vai älypuhelinzombiet joilla piippaa ja värisee jatkuvasti ja mihinkään ei pysty keskittymään.
Fiksu mies. Ei ole puhelimensa orja.
Ohhoh, ai että ei ole koko ajan talutushihnasi päässä? Heti vaihtoon tuollainen petturiukko. Seuraavaksi kasvattaa varmaan jalat että voi kävellä pois luotasi.
Minua ei ärsytä yhtään. Mutta ei tulisi mieleenkään laitella viestejä töihin.
Meinaatko ap että älypuhelimia ei saa äänettömälle? Se puhelin on äänettömällä syystäkin.
Munkaan miehellä ei ole. Ei kyllä haittaa yhtään :)
Töissä ollessa tehdään töitä. Miksi miehesi pitäisi päivystää puhelintaan sinulta tulevien viestien varalta?